Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hei, kjæresten min ville måle utstyret - hun synes jeg er stor og god - hun ble nysgjerrig siden mye media skriver om størrelse mm.

hun målte 17,5cm og 13cm rundt, men når jeg er inne i henne virker det godt og romslig. Som mange andre så leser man at dette er over middels, men likevel fylles hun ikke opp. 

er dette normalt?, hun er ganske stor (høy og flott altså) 175 og 72 kg

Anonymkode: 768e0...e8d

Du har en penis som i forhold til hennes høyde er 1:10.

Når snitt dama på 167 cm må ta til takke med 14.7 cm så er din ca 15% relativt lenger per høyde.

Hadde hun vært 150 cm så hadde din vært ...

Dagens tøyse matte.

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei, kjæresten min ville måle utstyret - hun synes jeg er stor og god - hun ble nysgjerrig siden mye media skriver om størrelse mm.

hun målte 17,5cm og 13cm rundt, men når jeg er inne i henne virker det godt og romslig. Som mange andre så leser man at dette er over middels, men likevel fylles hun ikke opp. 

Normalt. Det er stor variasjon i størrelse på damer også. Jeg er 16cm, og opplevd alt fra så trang at samleie ikke kunne gjennomføres, til de som føles som å putte kuken inn i et stort tomrom 

Anonymkode: 00f1f...1c1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

God størrelse det der mr. Son man vet jeg der er ganske perfekt for mange. Bruk stillinger som hun kjenner den ekstra godt og liker. Noen går også dypere eller kjennes bedre. Jeg er ikke her egt fot å snakke om størrelse men min utfordring med at jeg er blitt litt for opptatt av det men mest pga at kvinner gir meg tilbakemelding og små hint som gjør meg veldig kåt og samtidif frustrert da jeg ikke vil være en sånn typisk player fyr. 

Nå er jeg 1/4 karibisk er spesielt tykkelsen på meg er litt over gjennomsnittet på lengde og. Tror jenter er veldig opptatt år du bygger hennes lyst og kjemi sånn att hun blir litt smågal etterhvert. Bruk tid og frist henne sånn at hun får tanker og teater deg tilbake. Kanskje bøyer seg foran deg for jenter Tror jeg liker å bli satt pris på og føle seg trygge m3n samtidig at du er en alfa mann og. 

Du er definitivt stor nok etter min mening som mann. En penisring rundt både penis og baller gjør den litt større. Bare ikke ha den på for lenge.  

Til andre menn som eventuelt er her og har litt problemer pga de har under middels så er det noe som heter jelqing som faktisk virker. Og en vannpumpe. Pm om der er behov for tips gutter. Men er egt kvinneforum da. Så håper dette er ok.. :0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt. Det er stor variasjon i størrelse på damer også. Jeg er 16cm, og opplevd alt fra så trang at samleie ikke kunne gjennomføres, til de som føles som å putte kuken inn i et stort tomrom 

Anonymkode: 00f1f...1c1

Helt riktig og godt poeng. 

Håper kvinner her inne ikke dømmer menn som stereotyper pga temaer som dette. Det er jo ofte egt pga vi elsker kvinner da.. hehe <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at min penis var i gjennomsnitt størrelse inntil en dag fikk jeg tilbakemelding fra hun jeg har vært gift med i 24 år at den var alt for stor. Etter ekteskapsbrudd har jeg erfart at andre kvinner synes den er stor. Så etter min erfaring det å ha stor penis er ikke nødvendigvis en fordel. 

Anonymkode: 889eb...a43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt problemer med at den er for stor. Har vært sammen med "tiny" allikevel har mine og deres opplevelser bare vært positive. Vil ikke legge altfor mye ut om størrelsen men mitt fokus er å forstå hva som gjør ett forhold best mulig og igjennom forståelse enda bedre.

Mitt fokus er å lære mer på andre en meg selv. Har funnet enda mer glede igjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 10 cm penis og 7 cm omkrets dvs minipikk ikke må få pule kun runkes. Jeg godtar dette.

Smalldick 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smallcock skrev (3 timer siden):

Jeg har 10 cm penis og 7 cm omkrets dvs minipikk ikke må få pule kun runkes. Jeg godtar dette.

Smalldick 

Kjekt å lese at de i motsatt ende av skalaen, enn meg selv, også har det bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg trodde at min penis var i gjennomsnitt størrelse inntil en dag fikk jeg tilbakemelding fra hun jeg har vært gift med i 24 år at den var alt for stor. Etter ekteskapsbrudd har jeg erfart at andre kvinner synes den er stor. Så etter min erfaring det å ha stor penis er ikke nødvendigvis en fordel. 

Anonymkode: 889eb...a43

Ja, dersom penisstørrelsen var årsaken til brudd, noe jeg tviler på. Litt rart at hun plutselig oppdaget at den var for stor etter 24 år sammen 🙄. Om den ikke er "monsterstor" tror jeg de fleste kvinner ville taklet den, og hatt glede av den.

Kjekt å lese at de i motsatt ende av skalaen, enn meg selv, også har det bra.

Ikke sikkert han har det bra. Han har bare godtatt skjebnen og det han har fått utdelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smallcock skrev (11 timer siden):

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange folk med høy status i samfunnet på forskjellige områder ser ofte ned på de med mindre status. 

Men jeg vet ikke hva folk tenker alltid. Men vet idag at jeg vet at mange i høy status er mennesker og mange av dem kan også ha store problemer bak fasaden. 

Livet innhenter oss alle gjør ikke forskjell på oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (1 time siden):

Ja, dersom penisstørrelsen var årsaken til brudd, noe jeg tviler på. Litt rart at hun plutselig oppdaget at den var for stor etter 24 år sammen 🙄. Om den ikke er "monsterstor" tror jeg de fleste kvinner ville taklet den, og hatt glede av den.

Ikke sikkert han har det bra. Han har bare godtatt skjebnen og det han har fått utdelt.

Hahaha ja kanskje det er mer til historien der. Litt rart om det var hele årsaken til bruddet az... Men den var spesielt lang vistnok og treffer livmora eller no..?

Tenker personlig helst mindre på det temaet. Men har delt litt her i ett par innlegg som handler om å løse opp i ting relatert og har mine grunner til det.. jeg er for tiden singel men ligger ikke rundt og ønsker ikke å basere noe samliv på overfladiske ting. Det vet jeg er dødfødt. Jeg gidder  heller ikke å skamme meg. Fordeler er gode så lenge de ikke misbrukes men heller sette pris på det en har

Og han med litt mindre hey han har i hvertfall en kuk!. Og har garantert blitt kompensert med sine talenter

Anyways I'm routing for the underdogs! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (11 timer siden):

Det må vi med stor og gjøre, å godta at ikke alle kvinner ønsker den størrelsen vi har.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, MicoH01 said:

Hahaha ja kanskje det er mer til historien der. Litt rart om det var hele årsaken til bruddet az... Men den var spesielt lang vistnok og treffer livmora eller no..?

Tenker personlig helst mindre på det temaet. Men har delt litt her i ett par innlegg som handler om å løse opp i ting relatert og har mine grunner til det.. jeg er for tiden singel men ligger ikke rundt og ønsker ikke å basere noe samliv på overfladiske ting. Det vet jeg er dødfødt. Jeg gidder  heller ikke å skamme meg. Fordeler er gode så lenge de ikke misbrukes men heller sette pris på det en har

Og han med litt mindre hey han har i hvertfall en kuk!. Og har garantert blitt kompensert med sine talenter

Anyways I'm routing for the underdogs! 

Rooting og routing er ikke akkurat samme sak.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det må vi med stor og gjøre, å godta at ikke alle kvinner ønsker den størrelsen vi har.

Ja. Men fint at du sier ikke alle for det er forskjell på kvinner der nede og. Så handler bare om å finne den personen hvor begge parter elsker hverandre og med våre skavanker. Alle har både styrke og svakheter på ulike måter. Kjærligheten er sterkere enn alt! <3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (3 timer siden):

Var litt usikker på stavelsen ja. Men gadd ikke å finne norsk/engelsk ordboka:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, MicoH01 said:

Var litt usikker på stavelsen ja. Men gadd ikke å finne norsk/engelsk ordboka:p

Forresten tror jeg Australierne bruker "rooting" for knulling også. Kan anbefale "Urban Dictionary" for sånne slanguttrykk

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (14 timer siden):

Tenkte på Internett men betyr dirigering. Ser nå at den faktisk om noen ikke kjenner ordtaket kunne bli misforstått. Ordet var egentlig rooting. Altså jeg veldig ofte liker å heie på minoriteter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at alt dette vrøvlet nå er samlet i en enkelt tråd🥳

Anonymkode: 9ad4f...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (10 timer siden):

Forresten tror jeg Australierne bruker "rooting" for knulling også. Kan anbefale "Urban Dictionary" for sånne slanguttrykk

Litt funny da. Bolle i Danmark.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...