Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stor penis
Pros: større sjanse for å treffe de riktige punktene*
Cons: større sjanse for å treffe de vonde punktene

Liten penis:
Pros: mindre sjanse for å treffe de vonde punktene
Cons: mindre sjanse for å treffe de riktige punktene*

* Alle, uavhengig av størrelse og fasong, kan treffe de riktige punktene. Man trenger ikke penis en gang, for å treffe de. Det har alt med teknikk å gjøre, og ikke minst kunnskap om kvinnekroppen. Å få en svær penis stangene igjen og igjen i livmorhalsen er forferdelig vondt. Det kan unngås ved å ikke ha sex med noen som har for stor penis. På den måten er det en fordel å ha litt for liten penis enn for stor penis, om man skal se på det på den måten. Men det meste innenfor normal-lengden er 100% uproblematisk.

Anonymkode: e43d4...76e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LadeJarl skrev (13 minutter siden):

Det du snakker om er menn med 90 eller 110 i IQ ....ikke menn med 15- eller 20 cm lang pikk..

Det er interresant at du nevner det, for det er mye som tyder på at penisstørrelse har en negativ korrolasjon med IQ. 

Gud gir ikke uten å ta. 

Anonymkode: febca...3d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kort periode med en mann som hadde stor penis. Han trodde dette var kjempefint. Han glemte alt av forspill og ta vare på en kvinne. Han trodde at det å være stor var nok. Jeg har levd med en middels stor mann i nesten 18 år. Han var en god elsker. Du må bruke det du har. Min x brukte det han hadde. Middels eller ikke. Foretrekker menn som bruker det de har. Størrelse betyr ingenting. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg benekter ikke at det finnes kvinner som liker mindre. Jeg benekter heller ikke at de fleste ser seg fornøyd med snittet, som tross alt er snittet av en grunn. 

Den ukomfortable sannheten er framdeles at større gir mer stimuli, samt vekker noe basalt hos mange kvinner, og at de med større mottar adskillig mer seksuell oppmerksomhet og må gjøre mye mindre for å oppnå seksyelt samkvem, enn de med gjenomsnittlig og mindre. De har muligheten til å ha sex med hundrevis, i disse dager tusenvis av kvinner, og lever vidt forskjellige liv fra de med små.

Dette er en seksuell skeivfordeling som forverrer seg jo friere kvinner blir, og den er ganske knusende for den gjennomsnittlige mann, om han har gjort som meg og dannet seg et helhetlig bilde av situasjonen. Det er i dag så og si en sevfølge at du må godta at kona di har opplevd mye større kuk enn din før hun traff deg, og dette må vi bare lære oss å akseptere, til tross for den enorme psykologiske påkjenningen dette er for menn. 

Men hallo… 

Kan hende pikken på en spesialdesignet drømmefyr hadde vært over gjennomsnittet for de fleste kvinner.

spesialdesignede drømmefyrer fins ikke, gjør de?

Hvor mange menn foretrekker hengepupper, cellulitter, flate rumper, løs magehud, dårlig hud, lange kjønnslepper osv … de fleste normale kvinner har minst en skavank.

skal vi dvele ved at vi ikke er perfekte de fleste av oss, eller skal vi innse at vi godt kan være drømmepartneren selv om vi ikke kan spesialdesignes? Skal vi heller høre på folk, når de sier at de legger liten vekt på «enkeltattributter» når det gjelder både valg av livspartner og hvorvidt sexen er bra aller dårlig, og ta selvtillitsboosten det kan gi med på kjøpet?

Jada, jeg liker en stor pikk. Men jeg liker rett under gjennomsnittspikken på han jeg er interessert i mye bedre. Fordi vi har kjemi. Fordi han er han og jeg digger alt ved han. Fordi jeg liker ekte mennesker og fordi en spesialdesignet drømmefyr hadde vært jævlig kjedelig, og ikke minst fått meg til å føle meg som en eneste stor skavank selv 😂

Anonymkode: df9dc...573

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er interresant at du nevner det, for det er mye som tyder på at penisstørrelse har en negativ korrolasjon med IQ. 

Gud gir ikke uten å ta. 

😂🙈🤩....Nei ikke sant .!!.😂..morsomt at du drar fram den sammenhengen..Kanskje du burde sent meg en pm så du får et par dickpics og en kopi av IQ-testen min?..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det viktigste mannen penisen sitter på, så kommer teknikk (oppvarming, hender, munn, hvilke stillinger som funker, at han liker å bli tatt på og sugd), så at han faktisk blir ordentlig hard, så tykkelse, til slutt lengde. Jeg kan tenne på synet av en stor penis, men det bare en visuell greie.

Mulig jeg har hatt uflaks, men ingen av de «store» jeg har møtt på ble skikkelig harde, og da treffer de ikke de rette punktene for min del. Ikke var de gode i senga heller. Jeg har møtt på noen som var både ganske små og i tillegg dårlige i senga, men da var det jo primært teknikk som var problemet (frenetisk jukking i misjonær etter 30 sekunders forspill blir aldri en højdare).

De beste liker lang oppvarming for meg og han, er akkurat så korte til at de ikke «bunner» så jeg ikke må passe på det hele tiden (liker det litt hardt og røft) og stive nok til at de i de rette stillingene virkelig treffer g-punktet. 

Anonymkode: a4d27...4e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er jo like forskjellige som mannfolkene. Så alle liker forskjellige størrelser. Jeg tipper det er ca like mange kvinner som foretrekker medium størrelse på penisen som det finnes mannfolk med medium størrelse peniser! 

Også tror jeg alle mennene med medium størrelse er overbevist at den er liten.. jeg har til og med møtt menn med store peniser som synes den er liten🤷‍♀️🤦‍♀️

Lite som er så meningsløst som å diskutere penis størrelser all den tid man ikke får gjort noe med den.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At det er deprimerende er det liten tvil om, er mange selvmord som er knyttet opp til nettopp dette, flere enn vi noen sinne kommer til å kjenne til da de færreste annonserer at de tar livet sitt pga liten penis, og dette kommer bare til å bli verre. Men det er ikke noe å gjøre med, kvinners orgasme må komme først. 

Litt drøy og kødde med den der....

Anonymkode: 53983...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt drøy og kødde med den der....

Anonymkode: 53983...fa0

Tror du jeg spøker?

Jeg har mistet kapasiteten for lettsindighet for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man møter en mann feks kun en gang eller to og han ikke er så opptatt av ting utenom akkurat inn/ut - da kan str telle pga.vi er ikke alltid like følsomme der som det en mann er, og trenger mer. Men med en stor kan man få mere ut av akkurat det. Men er man forelsket og mannen er flink så behøver ikke str bety like mye - så lenge ikke kun inn/ut er hovedpoenget men som en del av flere ting man gjør. 

Anonymkode: 1b27f...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElderMillenial skrev (7 minutter siden):

Kvinner er jo like forskjellige som mannfolkene. Så alle liker forskjellige størrelser. Jeg tipper det er ca like mange kvinner som foretrekker medium størrelse på penisen som det finnes mannfolk med medium størrelse peniser! 

Også tror jeg alle mennene med medium størrelse er overbevist at den er liten.. jeg har til og med møtt menn med store peniser som synes den er liten🤷‍♀️🤦‍♀️

Lite som er så meningsløst som å diskutere penis størrelser all den tid man ikke får gjort noe med den.

Så bra du kommer meg til unnsetning!..Feministene her korsfester meg levende vennen....😬..hjeeeeeelp...🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er veldig vakkert svart ❤️  Dessverre var jeg godt voksen før jeg godtok at denne holdningen ikke nødvendigvis er gjengs mening. Sex burde kanskje vært sekundært, men i virkeligheten har jeg skjønt at langt flere kvinner har meninger om penisstørrelsen, også som forutsetning og plattform for å bygge et langvarig forhold.

Anonymkode: 054e1...4af

Kan ikke generalisere, men kun snakke for seg selv. Jeg ble for noen år siden dumpet av en mann med liten penis. Ingenting var feil med sexen, men han følte ikke nok for meg. Han fant fort en annen kvinne. Han var en tiltrekkende mann med mange kvaliteter. Nåværende kjæreste hadde jeg sex med uten å ane noe om størrelse på forhånd. Det hadde ikke vært noe tema det med størrelse. Vi ble bare forelsket og da tenker i alle fall ikke jeg på sånt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget med 2 stk som kan defineres å ha «større» penis enn gjennomsnittet, og min erfaring er JA. Penisstørrelsen har noe å si. For min del føles det utrolig deilig å kjenne at han «fyller» meg opp, og utvider, samt kommer helt inn og likevel kan trykke mot g punktet. Det er litt vondt samtidig som det er ren nytelse. Så for min del er den beste sexen med en som har litt størrelse 🙂

Anonymkode: 74e01...1af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Mod. Please flytt denne sammen med de 7000 andre innleggene om størrelse i tråden de hører hjemme.

Anonymkode: 020ef...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SlemUlv skrev (3 timer siden):

De som sier nei her, er kanskje ikke de samme som liker store? Du vet.. Individer og sånn. 

For mange kvinner foretrekker mindre, samme hvor lite du vil tro det. 

Ja, noen foretrekker mindre. Individer er individer, men når det gjelder temaer som penisstørrelse, eller pupper for den saks skyld, så er det ganske gjennomstudert at kvinner heller mot større peniser, og menn heller mot større bryster....som grupper.

https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0133079#pone-0133079-t001

"Twenty-seven percent of women reported that they had ended a relationship due, in part, to a mismatch between their penis size preference and their partner’s penis size (see Table 1). More women cited that the penis was too small as a problem, rather than that the penis was too large.

Det som stort sett går igjen, både i denne og andre studier, er at kvinner foretrekker større peniser for korte affærer, men det har mindre å si for lengre forhold, der en mengde andre faktorer selvfølgelig også spiller inn. Det samme kan vi nok si om menn. Putter du én gruppe kvinner med store bryster og én med små i en pub, og slipper inn en gjeng menn, så vet vel alle hvilken gruppe som ville fått mest oppmerksomhet, men skal en mann evaluere hva som er viktig for et langt og lykkelig ekteskap, vil nok puppesørrelse havne veldig langt ned på preferanselista til de aller fleste menn.

Jeg har selv vært litt av og på, men generelt ganske aktiv, som swinger i en årrekke, og ser jo trenden på nettsteder hvor man søker kontakt. Det er en påfallende stor andel av kvinnene som søker, som ønsker "over gjennomsnittet", "velutstyrt", "stor pikk", "20+ cm" osv. Ofte er disse i et parforhold der mannen har en helt vanlig størrelse. Jeg tenker det bekrefter det de fleste studier konkluderer med. Som mann er det generelt fordelaktig å ha en penis over gjennomsnittet (men mindre viktig i langvarige forhold), og det samme gjelder for kvinner og bryststørrelse. Men som sagt, individuelle forskjeller er det mange av.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mange menn foretrekker hengepupper, cellulitter, flate rumper, løs magehud, dårlig hud, lange kjønnslepper osv … de fleste normale kvinner har minst en skavank.

Alt finnes skal jeg si deg..

Jeg elsker cellulitter..hengepupper..og store kjønnslepper..😍..det andre går det fint uten..og selvsagt trumfer kjemi alt det ovenfor her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (5 minutter siden):

Ja, noen foretrekker mindre. Individer er individer, men når det gjelder temaer som penisstørrelse, eller pupper for den saks skyld, så er det ganske gjennomstudert at kvinner heller mot større peniser, og menn heller mot større bryster....som grupper.

Men folk her inne, kan bare snakke for seg selv. Og så fort vi gjør det, så blir anklaget for å lyve. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Men folk her inne, kan bare snakke for seg selv. Og så fort vi gjør det, så blir anklaget for å lyve. 

Er vanskelig å påstå at en enkelt lyver...men det jeg har sett av forskning og studier..og særlig en studie med skjult agenda jeg snubla over er at en overvekt av kvinner liker store pikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...