Gå til innhold

Krangel om sex…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igjen har mannen startet en diskusjon og laget sur stemning ang sex. Han ønsket sex i kveld, men jeg sa at jeg ikke orker det i kveld. Jeg har jobbet i helga og skal opp tidlig på jobb i morgen. Var tidlig oppe også i dag. Har vært borte på julefeiring i kveld også. Men, jeg sa at vi har en date i morgen kveld. Da blir han sur og startet en diskusjon og nå er det sur stemning. Kjenner jeg han rett, så kan resten av jula være ødelagt av dårlig stemning pga at jeg sa nei i kveld. Vi har hatt sex nylig, så det er ikke slik at det er lenge siden heller. 
 
Og jeg er SÅ lei dette. Han tåler ikke et nei ang dette. Jeg sier det også på en pen måte, men nei. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har laget sur stemning i mange dager pga dette. Også nå da. På julekvelden. 
 

Hva gjør jeg med dette? Han har ingen forståelse for meg eller innsikt i egen oppførsel. 

Anonymkode: 7b9e5...fbb

  • Hjerte 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen kan kreve å få sex med deg.

Det er lov å være såret eller skuffer over å bli avvist, men hvis det er under en uke siden sist så har han ikke en spesielt god case.

Mann her

Anonymkode: fbd42...595

  • Liker 24
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han en skikkelig våt olje/glidemidde-runk!

Tar deg 5 min, og vipps har du en blid mann! :)

 

Anonymkode: 28a69...1c8

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dummeste jeg har lest noen sinne.

Anonymkode: 92899...08a

Jaha? Og du snakker av erfaring??

Jeg har hatt samme mann i over 20 år, og gjør dette flere ganger i måneden. Vi har et supert samliv

 

Anonymkode: 28a69...1c8

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umoden mann. En klok partner hadde lokket deg med, eller latt deg være. Masing og å bli sur er jo å skyte seg selv i foten. Man blir absolutt ikke kåt av slik partner. Beste måten å opptre på om man ønsker en antikåt partner, og å skape grunnlag for at det oppstår pliktsex, som tar kverken på hele sexlivet etterhvert. 

Kanskje du bør være tydelig på hvor vanvittig lite opphissende slik oppførsel er. 

  • Liker 11
  • Nyttig 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun du som har lov å føle noe i det forholdet? 

Han ønsker seg ikke en hest da. Han ønsker seg sex med kona på Julaften. Er det virkelig så storforlangende?

Hilsen kvinne

Anonymkode: 17e12...71b

  • Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Igjen har mannen startet en diskusjon og laget sur stemning ang sex. Han ønsket sex i kveld, men jeg sa at jeg ikke orker det i kveld. Jeg har jobbet i helga og skal opp tidlig på jobb i morgen. Var tidlig oppe også i dag. Har vært borte på julefeiring i kveld også. Men, jeg sa at vi har en date i morgen kveld. Da blir han sur og startet en diskusjon og nå er det sur stemning. Kjenner jeg han rett, så kan resten av jula være ødelagt av dårlig stemning pga at jeg sa nei i kveld. Vi har hatt sex nylig, så det er ikke slik at det er lenge siden heller. 
 
Og jeg er SÅ lei dette. Han tåler ikke et nei ang dette. Jeg sier det også på en pen måte, men nei. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har laget sur stemning i mange dager pga dette. Også nå da. På julekvelden. 
 

Hva gjør jeg med dette? Han har ingen forståelse for meg eller innsikt i egen oppførsel. 

Anonymkode: 7b9e5...fbb

Jeg har lyst å skrive litt svar til denne, men skulle likt å vite hvor mange ganger dere har hatt skikkelig sex siste 6 mnd ... Det har litt å si på hvorfor han holder på slik ...

Endret av Amistad
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jaha? Og du snakker av erfaring??

Jeg har hatt samme mann i over 20 år, og gjør dette flere ganger i måneden. Vi har et supert samliv

 

Anonymkode: 28a69...1c8

siterte feil innlegg

Endret av Amistad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dummeste jeg har lest noen sinne.

Anonymkode: 92899...08a

Hvorfor det? hadde det vært annerledes om mannen ønsket at dere eksempelvis skulle hatt kjøttkaker til middag oftere enn deg? eller du ønsket å masseres litt oftere enn han ville, eller et annet behov du hadde hatt mer enn ham. Er det kun fordi det handler om sex ?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kun du som har lov å føle noe i det forholdet? 

Han ønsker seg ikke en hest da. Han ønsker seg sex med kona på Julaften. Er det virkelig så storforlangende?

Hilsen kvinne

Anonymkode: 17e12...71b

Ønsker? Når hun er utslitt og ikke har lyst i det hele tatt? Hvilke glede har han av sex med ei som ikke har lyst? 
sex er ikke noe man kan forlange fordi det er julaften liksom 

Anonymkode: 840b3...347

  • Liker 22
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaha? Og du snakker av erfaring??

Jeg har hatt samme mann i over 20 år, og gjør dette flere ganger i måneden. Vi har et supert samliv

 

Anonymkode: 28a69...1c8

det høres faktisk ut som et godt kompromiss. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Igjen har mannen startet en diskusjon og laget sur stemning ang sex. Han ønsket sex i kveld, men jeg sa at jeg ikke orker det i kveld. Jeg har jobbet i helga og skal opp tidlig på jobb i morgen. Var tidlig oppe også i dag. Har vært borte på julefeiring i kveld også. Men, jeg sa at vi har en date i morgen kveld. Da blir han sur og startet en diskusjon og nå er det sur stemning. Kjenner jeg han rett, så kan resten av jula være ødelagt av dårlig stemning pga at jeg sa nei i kveld. Vi har hatt sex nylig, så det er ikke slik at det er lenge siden heller. 
 
Og jeg er SÅ lei dette. Han tåler ikke et nei ang dette. Jeg sier det også på en pen måte, men nei. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har laget sur stemning i mange dager pga dette. Også nå da. På julekvelden. 
 

Hva gjør jeg med dette? Han har ingen forståelse for meg eller innsikt i egen oppførsel. 

Anonymkode: 7b9e5...fbb

Hadde det vært omvendt så hadde ikke du blitt sur ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Han har mentalitet som en voldtektsmann og mest sannsynlig er han voldtektsmann også, for han hadde vel hatt sex med deg om du ga etter for presset nå selvom du i utgangspunktet ikke hadde lyst? Da bruker han manipulasjon som våpen for at du skal få dårlig samvittighet for å si nei eller oppleve så mye pes og negativitet for at du sa nei så du ikke sier nei i fremtiden for å slippe alt ekstra dramaet han lager. Når han syns det er greit å ha sex med en som i utgangspunktet ikke vil så er han en overgriper. 

Det eneste rette er faktisk å dumpe han. 

Anonymkode: fddfe...ed8

Herregud så dramatisk du fremstiller det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ønsker? Når hun er utslitt og ikke har lyst i det hele tatt? Hvilke glede har han av sex med ei som ikke har lyst? 
sex er ikke noe man kan forlange fordi det er julaften liksom 

Anonymkode: 840b3...347

Helt sant. man kan ikke forlange sex uansett om det er juleaften eller ikke. Det skal man ikke trenge i et ekteskap heller. 

Men man kan forlange at et ekteskap skal inneholde sex på et eller annet " normalt " nivå og at de må finne ut av det.  Hvis begge parter er uenige om å leve i sølibat altså. Er begge enige så er det jo noe annet. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ønsker? Når hun er utslitt og ikke har lyst i det hele tatt? Hvilke glede har han av sex med ei som ikke har lyst? 
sex er ikke noe man kan forlange fordi det er julaften liksom 

Anonymkode: 840b3...347

Jeg syns det blir et ensidig fokus på kun hennes følelser. Han har følelser han og og ett forhold handler om kompromisser ikke: han gjør som hun vil. Det er jo ikke veldig rart at han har en forventning om nærhet på dager som dette. Hvem har ikke det? Hun kan jo ikke gnåle om at han ikke forstår hennes følelser når hun gir blaffen i hans.

Anonymkode: 17e12...71b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...