AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #161 Del Skrevet 27. desember 2023 Andro skrev (9 timer siden): Man trenger ikke å oppgi mange opplysninger om seg selv, som gjør at man er gjenkjennbar, for å ta opp temaer av noe som helst slag. Du kan framstille deg med hvilket som helst kjønn, yrke osv. i profilen din - og diskutere hva som helst. Ingen har så unike problemstillinger at de ikke kunne vært presentert av nesten hvem som helst, og opplevd av tusen andre. Her inne snakker man jo om alt mulig. En halvtime på kg en helt vanlig dag kan se slik ut; I tråden om julegaver fra jobben kan jeg skrive at jeg jobber på sykehus og derfor ikke får noe. I en annen julegavetråd kan jeg skrive at jeg har kjøpt festivalbilletter til begge mine søsken. På samlivsforumet i en tråd om hvor lenge man har vært sammen med mannen, sier at vi har vært sammen i fem, gift i to. Så går jeg på kjæledyrforumet og skriver noe om hunderasen vår. Hvis noen kjenner igjen bare noe av det jeg skriver er det kjempelett å bekrefte dette på profilen min. Og da er det kjipt om man har vært aktiv på seksualforumet. Skal man lyve på spørsmålene folk stiller her inne? For da er det jo ikke noe poeng å delta i trådene i det hele tatt. Anonymkode: d445a...135 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 27. desember 2023 #162 Del Skrevet 27. desember 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerforfølgelse, brukerdebatt, avsporing og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #163 Del Skrevet 27. desember 2023 norw skrev (12 timer siden): De færreste har behov for å poste mange innlegg som AB, hvis man får en slutt på at folk huker av for anonym for å skrive at de ikke liker ananas på pizza eller at Gjermund er et gammeldags navn etc. Jeg bruker brukernavnet kun hvis jeg glemmer å huke av for anonym og slik vil det bli så lenge funksjonen finns. Den dagen det ikke er mulig å bruke AB som man vil, så blir det færre brukere og et kjedelig KG. Man trenger ikke drive med personhets som å spice opp forumet som AB. Anonymkode: cf729...fd6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 27. desember 2023 #164 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker brukernavnet kun hvis jeg glemmer å huke av for anonym og slik vil det bli så lenge funksjonen finns. Den dagen det ikke er mulig å bruke AB som man vil, så blir det færre brukere og et kjedelig KG. Man trenger ikke drive med personhets som å spice opp forumet som AB. Anonymkode: cf729...fd6 Det er sant, og synd, bare fordi folk er livredde for at det man har skrevet kan gjenkjennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #165 Del Skrevet 27. desember 2023 norw skrev (1 minutt siden): Det er sant, og synd, bare fordi folk er livredde for at det man har skrevet kan gjenkjennes. Men det er jo en god grunn til å ikke skrive, angrer dypt på alt jeg har delt med profilen min. Anbefaler folk å ikke gjøre det, det er lite å få positivt ut av å bruke profil uansett. Anonymkode: b0ca7...37d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 27. desember 2023 #166 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men det er jo en god grunn til å ikke skrive, angrer dypt på alt jeg har delt med profilen min. Anbefaler folk å ikke gjøre det, det er lite å få positivt ut av å bruke profil uansett. Anonymkode: b0ca7...37d Det er svært lite som bør anonymiseres. Det er kun når man er TS og vil ha innspill på en problemstilling fra eget privatliv, eller hvis man vil trekke inn aspekter fra eget privatliv når man svarer. Alt annet er misbruk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #167 Del Skrevet 27. desember 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er da nok av dem som troller rundt under nick også. Om den funksjonen skulle ha noen effekt måtte vel grensen settes så lavt at det ville bli vanskelig å delta aktivt i tråder man er engasjert i. Anonymkode: a1970...7a2 Nettopp. Gi meg noen konkrete eksempler med link de tre siste dagene på Anonymbruker trolling. Har ikke sett noe av det. Anonymkode: 5d74c...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 27. desember 2023 #168 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nettopp. Gi meg noen konkrete eksempler med link de tre siste dagene på Anonymbruker trolling. Har ikke sett noe av det. Anonymkode: 5d74c...b05 Ikke nødvendigvis så mye trolling, men det er mye personangrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 27. desember 2023 #169 Del Skrevet 27. desember 2023 norw skrev (Akkurat nå): Ikke nødvendigvis så mye trolling, men det er mye personangrep. Det er mye trolling, personangrep og forfølgelse. De siste dagene har jeg rapportert 6 stk for forfølgelse rundt i alle tråder jeg har kommentert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #170 Del Skrevet 27. desember 2023 norw skrev (2 minutter siden): Ikke nødvendigvis så mye trolling, men det er mye personangrep. Det har det vært uansett, folk blir kjennt med deg når du bruker profil. Om dere vil unngå det, vær anonym. Anonymkode: b0ca7...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #171 Del Skrevet 27. desember 2023 Kanino skrev (14 timer siden): Nettopp. Er det jeg mener for å gjør det vanskeligere for trollene Er det trolling å ikke like ananas? Anonymkode: 25fb6...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #172 Del Skrevet 27. desember 2023 4 minutter siden, norw said: Ikke nødvendigvis så mye trolling, men det er mye personangrep. Det er det fra ikke anonyme brukere også. Anonymkode: 5d74c...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 27. desember 2023 #173 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er det fra ikke anonyme brukere også. Anonymkode: 5d74c...b05 Men vanlig bruker kan man blokkere. Det kan man ikke med ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 27. desember 2023 #174 Del Skrevet 27. desember 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp. Gi meg noen konkrete eksempler med link de tre siste dagene på Anonymbruker trolling. Har ikke sett noe av det. Anonymkode: 5d74c...b05 Dette kan jo ligne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #175 Del Skrevet 27. desember 2023 Tiuren skrev (19 minutter siden): Dette kan jo ligne: Brukerangrep av bruker med brukernavn er ganske langt i fra ab-trolling... Anonymkode: 7378f...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #176 Del Skrevet 27. desember 2023 30 minutter siden, Tiuren said: Dette kan jo ligne: Sånn gjør også en del ikke anonyme og det er nesten verre fordi de har dannet grupperinger med flokk- bølle mentalitet. Anonymkode: 5d74c...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 27. desember 2023 #177 Del Skrevet 27. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn gjør også en del ikke anonyme og det er nesten verre fordi de har dannet grupperinger med flokk- bølle mentalitet. Anonymkode: 5d74c...b05 Dem kan man blokkere ! Endret 27. desember 2023 av Kanino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 27. desember 2023 #178 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har det vært uansett, folk blir kjennt med deg når du bruker profil. Om dere vil unngå det, vær anonym. Anonymkode: b0ca7...37d Nei, folk må skjønne at det er en utrolig dårlig idé å forfølge enkelte brukere, prøve å bruke tidligere innlegg mot dem osv. Det er oppskriften på å ødelegge et forum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 27. desember 2023 #179 Del Skrevet 27. desember 2023 norw skrev (Akkurat nå): Nei, folk må skjønne at det er en utrolig dårlig idé å forfølge enkelte brukere, prøve å bruke tidligere innlegg mot dem osv. Det er oppskriften på å ødelegge et forum. Helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 27. desember 2023 #180 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er det fra ikke anonyme brukere også. Anonymkode: 5d74c...b05 Langt flere personangrep fra AB, som bør håndteres strengere enn om det er postet med et brukernavn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå