GĂ„ til innhold

Sara Emilie


elskersommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elskersommer skrev (10 timer siden):

Noen grunn til at trÄden ikke er Äpnet igjen?

Det er veldig rart at den fremdeles er stengt. 
Istedenfor Ä stenge trÄden hadde det vÊrt bedre Ä hive brukeren som krangler, kverulerer og svarer seg sjÞl ut. 
Masse mas om mobbing mens folk blir jaktet pÄ. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gullungen skrev (3 timer siden):

Det er veldig rart at den fremdeles er stengt. 
Istedenfor Ä stenge trÄden hadde det vÊrt bedre Ä hive brukeren som krangler, kverulerer og svarer seg sjÞl ut. 
Masse mas om mobbing mens folk blir jaktet pÄ. 

Dette skjer jo desverre for ofte 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

elskersommer skrev (23 minutter siden):

Dette skjer jo desverre for ofte 

Ja. Og det skaper mye drama. Kanskje noen liker det x-tra goooodt 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

CaroLis skrev (11 timer siden):

😂

 

bra at trÄden er Äpen igjen da.

Noen liker drama. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

TrÄden er ryddet for innlegg skrevet pÄ dialekt.

MĂ„ne, admin.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

@MÄne Rampelyset @Sol Rampelyset

I trÄden til Sara Emilie nÄ sÄ mener jeg det fortsatt pÄgÄr metadiskusjoner og forsÞk pÄ avsporinger. Jeg har rapportert flere av de jeg mener er i strid med siste presisering. Hva tenker dere? Synes det er greit Ä fÄ en avklaring pÄ hvor grensene gÄr og hva som faktisk godtas siden dere var tydelige pÄ at det nÄ kan bli delt ut advarsler umiddelbart ved overtredelse i disse trÄdene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

@MÄne Rampelyset @Sol Rampelyset

I trÄden til Sara Emilie nÄ sÄ mener jeg det fortsatt pÄgÄr metadiskusjoner og forsÞk pÄ avsporinger. Jeg har rapportert flere av de jeg mener er i strid med siste presisering. Hva tenker dere? Synes det er greit Ä fÄ en avklaring pÄ hvor grensene gÄr og hva som faktisk godtas siden dere var tydelige pÄ at det nÄ kan bli delt ut advarsler umiddelbart ved overtredelse i disse trÄdene.

Hei. Din eldste rapport er levert for 17 timer siden. Forumet modereres til vanlig en gang per dÞgn og rapporter kan stÄ opptil 24 timer fÞr de gjennomgÄs.

MÄne, admin. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

MĂ„ne Rampelyset skrev (5 minutter siden):

Hei. Din eldste rapport er levert for 17 timer siden. Forumet modereres til vanlig en gang per dÞgn og rapporter kan stÄ opptil 24 timer fÞr de gjennomgÄs.

MÄne, admin. 

Joda. Det forstÄr jeg. Det var ikke meningen Ä virke som om jeg klagde pÄ rapportene i seg selv men jeg lurte pÄ det siste dÞgnets aktivitet. Og da ikke minst det jeg anser som avsporinger og meta diskusjoner. Tenker dere likt eller er nivÄet ok? Jeg kan fint forholde meg til det nivÄet som er nÄ men vil bare vite litt hvor grensen gÄr som nevnt :)

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

MĂ„ne Rampelyset skrev (PĂ„ 8.1.2024 den 13.23):

Hei. Din eldste rapport er levert for 17 timer siden. Forumet modereres til vanlig en gang per dÞgn og rapporter kan stÄ opptil 24 timer fÞr de gjennomgÄs.

MÄne, admin. 

Skulle Þnske du kunne svare mer pÄ hva som er lov og svare pÄ uten att vi fÄr advarsel? Er det blitt slik att vi som er kritiske til SE sin bedrift ikke har noe mulighet til og kunne si hva vi mener fordi vi fÄr advarsel? Er det slik at de som forsvarer SE i alt hun gjÞr har vunnet kampen i denne trÄden? 

Fordi jeg tÞr ikke svare noe mer i den trÄden fordi jeg er redd for Ä fÄ advarsel.. synd det skal vÊre slik 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

elskersommer skrev (49 minutter siden):

Skulle Þnske du kunne svare mer pÄ hva som er lov og svare pÄ uten att vi fÄr advarsel? Er det blitt slik att vi som er kritiske til SE sin bedrift ikke har noe mulighet til og kunne si hva vi mener fordi vi fÄr advarsel? Er det slik at de som forsvarer SE i alt hun gjÞr har vunnet kampen i denne trÄden? 

Fordi jeg tÞr ikke svare noe mer i den trÄden fordi jeg er redd for Ä fÄ advarsel.. synd det skal vÊre slik 

Er du seriÞs nÄ? Dette gjelder jo alle. Tror du noen vil ha advarsel? Dette gir alle, forhÄpentligvis, en headsup pÄ og tenke seg om en gang eller to eller tre, fÞr man klaprer i vei pÄ tastaturet.  For den trÄden er verre en noen andre trÄder, det gjelder begge leirer.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sharp75! skrev (59 minutter siden):

Er du seriÞs nÄ? Dette gjelder jo alle. Tror du noen vil ha advarsel? Dette gir alle, forhÄpentligvis, en headsup pÄ og tenke seg om en gang eller to eller tre, fÞr man klaprer i vei pÄ tastaturet.  For den trÄden er verre en noen andre trÄder, det gjelder begge leirer.

Ok. Velger Ă„ ikke svare degâ˜ș

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

MĂ„ne Rampelyset skrev (PĂ„ 8.1.2024 den 13.23):

Hei. Din eldste rapport er levert for 17 timer siden. Forumet modereres til vanlig en gang per dÞgn og rapporter kan stÄ opptil 24 timer fÞr de gjennomgÄs.

MÄne, admin. 

 

Snublefot62 skrev (PĂ„ 8.1.2024 den 13.30):

Joda. Det forstÄr jeg. Det var ikke meningen Ä virke som om jeg klagde pÄ rapportene i seg selv men jeg lurte pÄ det siste dÞgnets aktivitet. Og da ikke minst det jeg anser som avsporinger og meta diskusjoner. Tenker dere likt eller er nivÄet ok? Jeg kan fint forholde meg til det nivÄet som er nÄ men vil bare vite litt hvor grensen gÄr som nevnt :)

Jeg synes det er greit at dette avklares. Jeg vet at flere har fÄtt advarsel i nyere tid etter at reglene ble «strammet inn» men uten at det er tydeliggjort HVA som er avsporing og HVOR grensen gÄr.

Jeg ser regelmessig avsporing som ikke blir moderert og uten at det tilsynelatende ser ut til at de som starter avsporingen fÄr noen reaksjoner.

Dette bidrar til en oppfattelse av at moderering er basert pÄ trynefaktor og reduserer tilliten til jobben som gjÞres. Og det er synd. For jeg vil gjerne tro at den ulÞnnede og utakknemlige jobben som gjÞres er upartisk og gjort fra objektive kriterier.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (2 timer siden):

Skulle Þnske du kunne svare mer pÄ hva som er lov og svare pÄ uten att vi fÄr advarsel? Er det blitt slik att vi som er kritiske til SE sin bedrift ikke har noe mulighet til og kunne si hva vi mener fordi vi fÄr advarsel? Er det slik at de som forsvarer SE i alt hun gjÞr har vunnet kampen i denne trÄden? 

Fordi jeg tÞr ikke svare noe mer i den trÄden fordi jeg er redd for Ä fÄ advarsel.. synd det skal vÊre slik 

Jeg fikk ogsÄ advarsel. Kjenner ogsÄ at jeg blir veldig usikker pÄ hva vi kan skrive og svare pÄ.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det ser ikke ut som modereringen fungerer som den skal. Avsporinger som ifÞlge de nye reglene fÄr stÄ. Og en annen ting som @Snublefot62skriver tolker jeg at det gÄr pÄ trynefaktor. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

[1] Category widget

CaroLis skrev (1 time siden):

Jeg fikk ogsÄ advarsel. Kjenner ogsÄ at jeg blir veldig usikker pÄ hva vi kan skrive og svare pÄ.

Enig i dette. VÊrt greit med en avklaring pÄ hvor grensene gÄr og hva som er Ä regne som avsporing og ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

CaroLis skrev (1 time siden):

Jeg fikk ogsÄ advarsel. Kjenner ogsÄ at jeg blir veldig usikker pÄ hva vi kan skrive og svare pÄ.

Har ogsÄ fÄtt advarsel pÄ 3 ting jeg skrev som jeg mener ikke er avsporing. Det ene jeg skrev var til og med skryt.

SÄ jeg tÞrr ikke Ä svare noe mer i SE trÄden fÞr jeg vet hva man kan fÄ advarsel pÄ. SÄ derfor mener jeg att pga de nye reglene sÄ har de som roser SE i alt hun gjÞr vunnet dette fordi det er ikke plass for oss som er kritiske 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest CaroLis
Ina K skrev (1 time siden):

Det ser ikke ut som modereringen fungerer som den skal. Avsporinger som ifÞlge de nye reglene fÄr stÄ. Og en annen ting som @Snublefot62skriver tolker jeg at det gÄr pÄ trynefaktor. 

Det er jo tydelig at det ikke er noen trynefaktor nÄr noen av oss ogsÄ har fÄtt advarsler.

Men jeg er enig i at noe avsporing fÄr stÄ. Spesielt den der hvor noen spÞrr om strikkeoppskrift til genseren.

Endret av CaroLis
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (16 minutter siden):

Har ogsÄ fÄtt advarsel pÄ 3 ting jeg skrev som jeg mener ikke er avsporing. Det ene jeg skrev var til og med skryt.

SÄ jeg tÞrr ikke Ä svare noe mer i SE trÄden fÞr jeg vet hva man kan fÄ advarsel pÄ. SÄ derfor mener jeg att pga de nye reglene sÄ har de som roser SE i alt hun gjÞr vunnet dette fordi det er ikke plass for oss som er kritiske 

Men det er jo «vi» som fĂ„r skylda for at trĂ„den blir stengt hele tiden. vi fĂ„r bare vĂŠre enige om Ă„ vĂŠre uenige i det. Jeg er enig i alt du skriver ellers 😉 Det vi alle er enige i er at vi vil ha en liten avklaring sĂ„ det blir lettere for oss Ă„ vite 😊

Endret av CaroLis
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...