Gå til innhold

Sara Emilie


elskersommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elskersommer skrev (10 timer siden):

Noen grunn til at tråden ikke er åpnet igjen?

Det er veldig rart at den fremdeles er stengt. 
Istedenfor å stenge tråden hadde det vært bedre å hive brukeren som krangler, kverulerer og svarer seg sjøl ut. 
Masse mas om mobbing mens folk blir jaktet på. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen skrev (3 timer siden):

Det er veldig rart at den fremdeles er stengt. 
Istedenfor å stenge tråden hadde det vært bedre å hive brukeren som krangler, kverulerer og svarer seg sjøl ut. 
Masse mas om mobbing mens folk blir jaktet på. 

Dette skjer jo desverre for ofte 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (23 minutter siden):

Dette skjer jo desverre for ofte 

Ja. Og det skaper mye drama. Kanskje noen liker det x-tra goooodt 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

@Måne Rampelyset @Sol Rampelyset

I tråden til Sara Emilie nå så mener jeg det fortsatt pågår metadiskusjoner og forsøk på avsporinger. Jeg har rapportert flere av de jeg mener er i strid med siste presisering. Hva tenker dere? Synes det er greit å få en avklaring på hvor grensene går og hva som faktisk godtas siden dere var tydelige på at det nå kan bli delt ut advarsler umiddelbart ved overtredelse i disse trådene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

@Måne Rampelyset @Sol Rampelyset

I tråden til Sara Emilie nå så mener jeg det fortsatt pågår metadiskusjoner og forsøk på avsporinger. Jeg har rapportert flere av de jeg mener er i strid med siste presisering. Hva tenker dere? Synes det er greit å få en avklaring på hvor grensene går og hva som faktisk godtas siden dere var tydelige på at det nå kan bli delt ut advarsler umiddelbart ved overtredelse i disse trådene.

Hei. Din eldste rapport er levert for 17 timer siden. Forumet modereres til vanlig en gang per døgn og rapporter kan stå opptil 24 timer før de gjennomgås.

Måne, admin. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (5 minutter siden):

Hei. Din eldste rapport er levert for 17 timer siden. Forumet modereres til vanlig en gang per døgn og rapporter kan stå opptil 24 timer før de gjennomgås.

Måne, admin. 

Joda. Det forstår jeg. Det var ikke meningen å virke som om jeg klagde på rapportene i seg selv men jeg lurte på det siste døgnets aktivitet. Og da ikke minst det jeg anser som avsporinger og meta diskusjoner. Tenker dere likt eller er nivået ok? Jeg kan fint forholde meg til det nivået som er nå men vil bare vite litt hvor grensen går som nevnt :)

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (På 8.1.2024 den 13.23):

Hei. Din eldste rapport er levert for 17 timer siden. Forumet modereres til vanlig en gang per døgn og rapporter kan stå opptil 24 timer før de gjennomgås.

Måne, admin. 

Skulle ønske du kunne svare mer på hva som er lov og svare på uten att vi får advarsel? Er det blitt slik att vi som er kritiske til SE sin bedrift ikke har noe mulighet til og kunne si hva vi mener fordi vi får advarsel? Er det slik at de som forsvarer SE i alt hun gjør har vunnet kampen i denne tråden? 

Fordi jeg tør ikke svare noe mer i den tråden fordi jeg er redd for å få advarsel.. synd det skal være slik 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (49 minutter siden):

Skulle ønske du kunne svare mer på hva som er lov og svare på uten att vi får advarsel? Er det blitt slik att vi som er kritiske til SE sin bedrift ikke har noe mulighet til og kunne si hva vi mener fordi vi får advarsel? Er det slik at de som forsvarer SE i alt hun gjør har vunnet kampen i denne tråden? 

Fordi jeg tør ikke svare noe mer i den tråden fordi jeg er redd for å få advarsel.. synd det skal være slik 

Er du seriøs nå? Dette gjelder jo alle. Tror du noen vil ha advarsel? Dette gir alle, forhåpentligvis, en headsup på og tenke seg om en gang eller to eller tre, før man klaprer i vei på tastaturet.  For den tråden er verre en noen andre tråder, det gjelder begge leirer.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (59 minutter siden):

Er du seriøs nå? Dette gjelder jo alle. Tror du noen vil ha advarsel? Dette gir alle, forhåpentligvis, en headsup på og tenke seg om en gang eller to eller tre, før man klaprer i vei på tastaturet.  For den tråden er verre en noen andre tråder, det gjelder begge leirer.

Ok. Velger å ikke svare deg☺️

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måne Rampelyset skrev (På 8.1.2024 den 13.23):

Hei. Din eldste rapport er levert for 17 timer siden. Forumet modereres til vanlig en gang per døgn og rapporter kan stå opptil 24 timer før de gjennomgås.

Måne, admin. 

 

Snublefot62 skrev (På 8.1.2024 den 13.30):

Joda. Det forstår jeg. Det var ikke meningen å virke som om jeg klagde på rapportene i seg selv men jeg lurte på det siste døgnets aktivitet. Og da ikke minst det jeg anser som avsporinger og meta diskusjoner. Tenker dere likt eller er nivået ok? Jeg kan fint forholde meg til det nivået som er nå men vil bare vite litt hvor grensen går som nevnt :)

Jeg synes det er greit at dette avklares. Jeg vet at flere har fått advarsel i nyere tid etter at reglene ble «strammet inn» men uten at det er tydeliggjort HVA som er avsporing og HVOR grensen går.

Jeg ser regelmessig avsporing som ikke blir moderert og uten at det tilsynelatende ser ut til at de som starter avsporingen får noen reaksjoner.

Dette bidrar til en oppfattelse av at moderering er basert på trynefaktor og reduserer tilliten til jobben som gjøres. Og det er synd. For jeg vil gjerne tro at den ulønnede og utakknemlige jobben som gjøres er upartisk og gjort fra objektive kriterier.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Skulle ønske du kunne svare mer på hva som er lov og svare på uten att vi får advarsel? Er det blitt slik att vi som er kritiske til SE sin bedrift ikke har noe mulighet til og kunne si hva vi mener fordi vi får advarsel? Er det slik at de som forsvarer SE i alt hun gjør har vunnet kampen i denne tråden? 

Fordi jeg tør ikke svare noe mer i den tråden fordi jeg er redd for å få advarsel.. synd det skal være slik 

Jeg fikk også advarsel. Kjenner også at jeg blir veldig usikker på hva vi kan skrive og svare på.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut som modereringen fungerer som den skal. Avsporinger som ifølge de nye reglene får stå. Og en annen ting som @Snublefot62skriver tolker jeg at det går på trynefaktor. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CaroLis skrev (1 time siden):

Jeg fikk også advarsel. Kjenner også at jeg blir veldig usikker på hva vi kan skrive og svare på.

Enig i dette. Vært greit med en avklaring på hvor grensene går og hva som er å regne som avsporing og ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (1 time siden):

Jeg fikk også advarsel. Kjenner også at jeg blir veldig usikker på hva vi kan skrive og svare på.

Har også fått advarsel på 3 ting jeg skrev som jeg mener ikke er avsporing. Det ene jeg skrev var til og med skryt.

Så jeg tørr ikke å svare noe mer i SE tråden før jeg vet hva man kan få advarsel på. Så derfor mener jeg att pga de nye reglene så har de som roser SE i alt hun gjør vunnet dette fordi det er ikke plass for oss som er kritiske 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (1 time siden):

Det ser ikke ut som modereringen fungerer som den skal. Avsporinger som ifølge de nye reglene får stå. Og en annen ting som @Snublefot62skriver tolker jeg at det går på trynefaktor. 

Det er jo tydelig at det ikke er noen trynefaktor når noen av oss også har fått advarsler.

Men jeg er enig i at noe avsporing får stå. Spesielt den der hvor noen spørr om strikkeoppskrift til genseren.

Endret av CaroLis
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (16 minutter siden):

Har også fått advarsel på 3 ting jeg skrev som jeg mener ikke er avsporing. Det ene jeg skrev var til og med skryt.

Så jeg tørr ikke å svare noe mer i SE tråden før jeg vet hva man kan få advarsel på. Så derfor mener jeg att pga de nye reglene så har de som roser SE i alt hun gjør vunnet dette fordi det er ikke plass for oss som er kritiske 

Men det er jo «vi» som får skylda for at tråden blir stengt hele tiden. vi får bare være enige om å være uenige i det. Jeg er enig i alt du skriver ellers 😉 Det vi alle er enige i er at vi vil ha en liten avklaring så det blir lettere for oss å vite 😊

Endret av CaroLis
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...