Gå til innhold

Sara Emilie


elskersommer

Anbefalte innlegg

caremore skrev (23 timer siden):

 

@Måne Rampelyset @Sol RampelysetEr ikke denne brudd etter reglene? Den er rapportert inn. Viser til dette; 

Det vil for eksempel bli ryddet der debatten sporer av til å handle om "kritikernes" eller "fansens" hensikt med å delta i en debatt, det være seg "få tråden stengt", "her kommer SE fansen", latterliggjøring av andres erfaring med produkter, "dere tar jo på vrangbrillene", antyde at andre lyver eller lignende. Det kan også bli ryddet for lengre avsporinger som ikke har noe med Sara Emilie eller hennes innlegg å gjøre, f.eks: hvordan en selv gjør X eller Y, hva slags kjoler man selv bruker, egenerfaring med vaskerutiner eller lignende.

Om du er uenig med en bruker, kommenter deres innlegg, ikke deres person. Om noen sporer av, rapporter i steden for å delta i avsporingen.

Jo, den er brudd på reglene og ble  fjernet i går. 
 

Sol, admin.  

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

caremore skrev (22 timer siden):

Er ikke denne  brudd på reglene? @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset

« Det kan også bli ryddet for lengre avsporinger som ikke har noe med Sara Emilie eller hennes innlegg å gjøre, f.eks: hvordan en selv gjør X eller Y.

Om du er uenig med en bruker, kommenter deres innlegg, ikke deres person. Om noen sporer av, rapporter i steden for å delta i avsporingen.

Endret 1 time siden av caremore
  •  

 

IMG_9197.jpeg

Nei, dette er ikke fjernet for avsporing. Det er relevant for debatten. Hadde det derimot blitt startet en lang diskusjon om brukerens gründervirksomhet, eller en lengre diskusjon om hvorvidt dette var sant eller ei kunne det blitt tatt som avsporing. 
 

Sol, admin.

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (4 minutter siden):

Jo, den er brudd på reglene og ble  fjernet i går. 
 

Sol, admin.  

Takk for svar, men den er ikke fjernet.

IMG_9205.jpeg

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (Akkurat nå):

Takk for svar, men den er ikke fjernet.

IMG_9205.jpeg

Beklager, da er det skjedd en teknisk feil. Jeg fjerner det straks. 
 

Sol, admin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (2 minutter siden):

Nei, dette er ikke fjernet for avsporing. Det er relevant for debatten. Hadde det derimot blitt startet en lang diskusjon om brukerens gründervirksomhet, eller en lengre diskusjon om hvorvidt dette var sant eller ei kunne det blitt tatt som avsporing. 
 

Sol, admin.

Så man kan bidra med egne erfaringer så lenge andre ikke starter en diskusjon om brukeren det gjelder? Skal man rapportere tilsvar til egne erfaringer som brukerdebatt? Avsporinger? Uten at det blir tatt for å være «spam»?

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (9 minutter siden):

Så man kan bidra med egne erfaringer så lenge andre ikke starter en diskusjon om brukeren det gjelder? Skal man rapportere tilsvar til egne erfaringer som brukerdebatt? Avsporinger? Uten at det blir tatt for å være «spam»?

Ja det kan man. Man kan også svare på andres erfaringer, men dersom omfanget blir stort slik at tråden blir dominert av dette vil det anses som avsporing. 

Rapportering sees generelt ikke på som spam, det er kun i de tilfellene hvor en bruker rapporterer ekstreme mengder innlegg over lengre tid. Vi ønsker ikke at brukere skal være redd for å rapportere. 

Sol, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol Rampelyset skrev (3 minutter siden):

Ja det kan man. Man kan også svare på andres erfaringer, men dersom omfanget blir stort slik at tråden blir dominert av dette vil det anses som avsporing. 

Rapportering sees generelt ikke på som spam, det er kun i de tilfellene hvor en bruker rapporterer ekstreme mengder innlegg over lengre tid. Vi ønsker ikke at brukere skal være redd for å rapportere. 

Sol, admin. 

👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (1 time siden):

Beklager, da er det skjedd en teknisk feil. Jeg fjerner det straks. 
 

Sol, admin.

Det er de samme brukerne som holder på sånn. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (På 26.1.2024 den 16.31):

Dette er gode eksempler på brudd på de nye reglene, er det ikke? Eller har jeg misforstått?? 

IMG_9960.jpeg

Jeg har ikke fått svar @Sol Rampelyset

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det beste er å bare stenge SaraE tråden jeg. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det beste er å bare stenge SaraE tråden jeg. 

Faktisk enig, makan til oppstyr rundt denne tråden hele tiden. 

Endret av Roe
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (23 minutter siden):

Jeg tror det beste er å bare stenge SaraE tråden jeg. 

Å hvor lang tid tror du det tar før det startes en ny tråd? Ca 5 min😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (30 minutter siden):

Å hvor lang tid tror du det tar før det startes en ny tråd? Ca 5 min😊

Tenker at de som avsporer og driver med Brukerdebatt, samt personangrep må få konsekvenser, trenger ikke å stenge tråden. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at en så fin diskusjonstråd skal bli ødelagt av at man ikke kan holde seg saklig, kan dokumentere sine påstander og ikke minst kan skrive på en respektfull måte til hverandre selv om man er uenig om noe. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roe skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er synd at en så fin diskusjonstråd skal bli ødelagt av at man ikke kan holde seg saklig, kan dokumentere sine påstander og ikke minst kan skrive på en respektfull måte til hverandre selv om man er uenig om noe. 

Det er jeg enig i. Insinuere at folk er dumme bare fordi man er uenige. @Sol Rampelyset og @Måne Rampelyset, dette er jo ikke ok.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (9 minutter siden):

Tenker at de som avsporer og driver med Brukerdebatt, samt personangrep må få konsekvenser, trenger ikke å stenge tråden. 

Er så enig. Det er de samme som driver med brukedebatt hele tiden 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (15 minutter siden):

Dette innlegget er slettet fra tråden. 

Det var et eksempel å gå ut i fra for å få svar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (20 timer siden):

Jeg har ikke fått svar @Sol Rampelyset

Dette ble besvart i går.

Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkelser. Ber om at dere respekterer admins når dere henvender dere til oss.

Sol, admin.  

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...