Gå til innhold

Sara Emilie


elskersommer

Anbefalte innlegg

Sol Rampelyset skrev (2 timer siden):

Dette ble besvart i går.

Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkelser. Ber om at dere respekterer admins når dere henvender dere til oss.

Sol, admin.  

Tråden er ryddet for Brukerdebatt  2 ganger på kort tid. Mulig at en presisering av hva ris og ros skal brukes til, er på sin plass? Dette for at man kan rapportere eventuelle avsporinger, brukerdebatt, personangrep og krenkelser lettere?

Endret av caremore
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Roe skrev (2 timer siden):

Hvorfor bruker du ikke bare rapport knappen?

 

Hvordan vet du at jeg ikke har brukt den?? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (På 8.1.2024 den 13.23):

Hei. Din eldste rapport er levert for 17 timer siden. Forumet modereres til vanlig en gang per døgn og rapporter kan stå opptil 24 timer før de gjennomgås.

Måne, admin. 

Her @caremore. Regner med du får noe lignende til svar. 😄 Ingen vits å mase på de.😅

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (8 minutter siden):

Her @caremore. Regner med du får noe lignende til svar. 😄 Ingen vits å mase på de.😅

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset, er dette avsporing? Lei av at andre brukere skal svare på spørsmål som stilles moderatorene, og som overhodet ikke har noe med det opprinnelige spørsmålet mitt å gjøre. 

Endret av caremore
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caremore skrev (8 minutter siden):

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset, er dette avsporing? Lei av at andre brukere skal svare på spørsmål som stilles moderatorene, og som overhodet ikke har noe med det opprinnelige spørsmålet mitt å gjøre. 

😂

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 timer siden):

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset, er dette avsporing? Lei av at andre brukere skal svare på spørsmål som stilles moderatorene, og som overhodet ikke har noe med det opprinnelige spørsmålet mitt å gjøre. 

Hvis du ønsker å stille spørsmål som ikke andre brukere kan kommentere på, kan du rette dem til Private henvendelser.

Måne, admin. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (47 minutter siden):

Hvis du ønsker å stille spørsmål som ikke andre brukere kan kommentere på, kan du rette dem til Private henvendelser.

Måne, admin. 

Så andre brukere kan kommentere spørsmål som omhandler brudd på reglene og moderering? Mitt opprinnelige spørsmål var om ordbruk som «fremstår som kort» eller «fremstår som veldig lite smart» om andre brukere i tråden er brukerdebatt? Antar at dette ikke er noe andre brukere kan svare på? 

Endret av caremore
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (På 7.2.2024 den 21.37):

Så andre brukere kan kommentere spørsmål som omhandler brudd på reglene og moderering? Mitt opprinnelige spørsmål var om ordbruk som «fremstår som kort» eller «fremstår som veldig lite smart» om andre brukere i tråden er brukerdebatt? Antar at dette ikke er noe andre brukere kan svare på? 

Ris og Ros er åpent for alle, og på generelt nivå kan man diskutere hverandres meninger på forumet, så lenge man ikke begynner å diskutere en annen brukers personlighet eller bakenforliggende hensikter. Men Ris og Ros er ikke et sted for diskusjon og tråden vil derfor kunne ryddes og deretter stenges.

Måne, admin. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...