AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #41 Skrevet 14. november 2023 Byggebransjen. Får prosenter av overskuddet etter endt prosjekt. Ca hvert annet til hver tredje år da. Må jobbe for å holde på budsjett og tidsfrister. Er mye jobb men igjen. Det gir mellom 100-300k på hver bonus. Pluss betalte middager og noen reiser som sosial sammenkomster i utlandet med +1. ellers ikke så mye goder. Gratis kaffe, lunsj og arbeidstøy🤗 Anonymkode: 04d89...70d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #42 Skrevet 14. november 2023 Mye jeg tar for gitt skjønner jeg. Privat sektor, olje og gass: - God personforsikring - Helseforsikring - Rente- og avdragsfritt boliglån inntil 3 millioner, pluss at bedriften dekker dokumentavgift - Aksjer til halv pris - Mobil og abonnement gjennom jobben - To bonuser i året, utgjør mellom 10-16% av grunnlønn - Full lønn ved sykdom/foreldreperm (over 6G) - Gratis kaffe, te og frukt (ikke en selvfølge har jeg skjønt) - Fleksitid, og mulighet for å samle opp over 100 timer avspasering på en konto som kan tas ut når man ønsker. Resulterer i at folk flest kun avspaserer istedenfor å bruke ferie, så enkelte kolleger har over 100 feriedager oppspart - «fritt frem» for å jobbe så mye overtid man ønsker, så lenge man holder seg innenfor arbeidsmiljølovens regler Anonymkode: 4cee3...57f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #43 Skrevet 14. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mye jeg tar for gitt skjønner jeg. Privat sektor, olje og gass: - God personforsikring - Helseforsikring - Rente- og avdragsfritt boliglån inntil 3 millioner, pluss at bedriften dekker dokumentavgift - Aksjer til halv pris - Mobil og abonnement gjennom jobben - To bonuser i året, utgjør mellom 10-16% av grunnlønn - Full lønn ved sykdom/foreldreperm (over 6G) - Gratis kaffe, te og frukt (ikke en selvfølge har jeg skjønt) - Fleksitid, og mulighet for å samle opp over 100 timer avspasering på en konto som kan tas ut når man ønsker. Resulterer i at folk flest kun avspaserer istedenfor å bruke ferie, så enkelte kolleger har over 100 feriedager oppspart - «fritt frem» for å jobbe så mye overtid man ønsker, så lenge man holder seg innenfor arbeidsmiljølovens regler Anonymkode: 4cee3...57f Dette var heftig. Rentefritt inntil 3 millioner? Stavanger, Oslo? Anonymkode: 543d5...f25 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #44 Skrevet 14. november 2023 Akademia. Fem ferieuker. Fleksitid. Julegave til 200-300kr per person, og som oftest et (billig) julebord uten egenandel. Pensjon i SPK - men pensjonsordningen har blitt veldig mye dyrere, så det er kanskje ikke så mye å skryte av. Det er vel det, stort sett. Anonymkode: c389f...3a6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #45 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mye jeg tar for gitt skjønner jeg. Privat sektor, olje og gass: - God personforsikring - Helseforsikring - Rente- og avdragsfritt boliglån inntil 3 millioner, pluss at bedriften dekker dokumentavgift - Aksjer til halv pris - Mobil og abonnement gjennom jobben - To bonuser i året, utgjør mellom 10-16% av grunnlønn - Full lønn ved sykdom/foreldreperm (over 6G) - Gratis kaffe, te og frukt (ikke en selvfølge har jeg skjønt) - Fleksitid, og mulighet for å samle opp over 100 timer avspasering på en konto som kan tas ut når man ønsker. Resulterer i at folk flest kun avspaserer istedenfor å bruke ferie, så enkelte kolleger har over 100 feriedager oppspart - «fritt frem» for å jobbe så mye overtid man ønsker, så lenge man holder seg innenfor arbeidsmiljølovens regler Anonymkode: 4cee3...57f I tillegg til høy lønn, går jeg ut fra? Stor kontrast fra det offentlige, for å si det forsiktig. Anonymkode: c389f...3a6 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #46 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette var heftig. Rentefritt inntil 3 millioner? Stavanger, Oslo? Anonymkode: 543d5...f25 Dessverre, bor i ingenmannsland dit ingen ønsker å flytte. Sikkert derfor de forsøker å lokke til seg folk med den typen ansattgoder 😂 Anonymkode: 4cee3...57f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #47 Skrevet 14. november 2023 Leder i helsesektor i en kommune: - Tilgang kjøleskap for å legge matpakke i - KLP - Felles sommerlunsj hver juni Anonymkode: ab1f9...40e 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #48 Skrevet 14. november 2023 Ser folk lister opp fem ferieuker som et gode. Jeg trodde det var standard, jeg! 😩 Ser jeg tar mye for gitt her, har aldri hatt en jobb uten fem ferieuker. Anonymkode: dd851...0eb 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #49 Skrevet 14. november 2023 Akademia. Jobbfrukt og gratis kaffe Enkelt kjøkken med kjøleskap og mikro Julegave, gratis julebord, sommerfest Trening i arbeidstiden Fleksitid, hjemmekontor (jeg ser på dette som et gode). Jeg er godt fornøyd. Anonymkode: 99e65...f37
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #50 Skrevet 14. november 2023 Jeg er lærer. Har det ikke så verst ser jeg. Vi har treningsrom som vi kan bruke når vi ikke har undervisning. Gratis parkering. Får sommerlunsj og julelunsj, vanker også en bitteliten gave (typ nøkkelhank) til jul. Vi betaler for kaffen, men får gratis kaffe på planleggingsdager, må ha med matpakke da. Får også 150 kr i mnd til telefonregningen, siden vi bruker privattelefonen på jobb. Anonymkode: d4d67...730 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #51 Skrevet 14. november 2023 Privat virksomhet. Treningsrom med håndklevask. Helseforsikring. Mobiltelefon. Lønningspils med gratis drikke og pizza. Veldig god rabatt i kantina. Fri på inneklemt dager. Anonymkode: e2965...f3c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #52 Skrevet 14. november 2023 Kommunalt ; jeg får lønn og det er alt. Anonymkode: 14386...b06 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #53 Skrevet 14. november 2023 Oljebransjen her! 6.ferieuke Bonusordning Full lønn ved foreldrepermisjon og sykemelding Svært gode pensjonsordninger Reiseforsikring, helseforsikring, ufør++ Gratis kantine, varm drikke og frukt Støtte til trening Bredbåndsutgifter og telefonabonnement dekket Ny mobil hvert 1.5 år Flott julegave.. dunjakke fra Twentyfour f.eks. Fleksitid og hjemmekontor Tilpasset kontorstol/pult både på jobb og hjemme Betalt julaften, nyttårsaften og onsdagen før påske. Firmahytter Støtte til utdanning Tre teambulidinger i året + julebord ....og god lønn🙂 Anonymkode: c270b...704 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #54 Skrevet 14. november 2023 Kommunalt, lærer Gratis smørelunsj 2-3 ganger i året. Anonymkode: 514ea...08f 1
Topsi Skrevet 14. november 2023 #55 Skrevet 14. november 2023 Kommune helse -kan spise på jobb -julelunch og sommerfest -gave til verdi av 300kr til jul -medlem i klp -fikk gratis konsert for et par år siden Må forøvrig betale for kaffe på jobb 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #56 Skrevet 14. november 2023 IT - 6 ukers ferie - 7% pensjon - Privat Helseforsikring - Reiseforsikring - Uføreforsikring - full foreldrepermisjon (nyttig fordi lønnen er syv sifret) - gratis kiropraktor, fyseo, akupunktur o.l - betalt treningsmedlemsskap - Heftig Gadget budsjett - Internett og mobil regning dekket - Firmahytter - Mulighet til å jobbe i andre land - Gratis lunsj på kontoret Anonymkode: efb6f...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #57 Skrevet 14. november 2023 Har noen små kroner over tarifflønn. Byggebransjen. Anonymkode: a7d50...199
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #58 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor betegnes Forsikring som en ansattegode? De går nå vell gjennom fagforeningen og du betaler jo for det? Anonymkode: be647...daa Tror du seriøst alle er del av en fagforening? Ja det er vanlig at forsikring dekkes av jobb. Både ufør og reise Anonymkode: 901d3...6fe 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #59 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kommune - helsesektorn Gratis kaffe, men vi får ofte høre at vi må være forsiktig med kaffedrikking og tenkte på budsjettet... Anonymkode: f0dd4...a2c Å fy faen, det håper jeg dere alle bare driter i å være forsiktig med og drar med dere en tepose og sukketter på vei hjem på trass! Anonymkode: af4b7...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #60 Skrevet 14. november 2023 Olje & gass: - Delvis dekket kjøp av mobil - Dekket mobilregning - Dekker 3000,- i året for trening - Skjermbriller - Gode forsikringer - Fleksitid - Delvis hjemmekontor - Delvis dekket lunsj - Gratis kaffe (trodde dette var en selvfølge i alle jobber?) Anonymkode: 443b8...d8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå