Gå til innhold

Hva skjedde med Farmen 2023 tråden?


Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Matas skrev (1 time siden):

Hei

Tråden ligger til moderering

Matas, mod. 

Kan vi få lage en midlertidig tråd i mens så vi kan diskutere episoden i kveld?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Kan vi få lage en midlertidig tråd i mens så vi kan diskutere episoden i kveld?

Vi må vel bare fortsette denne tråden da, men spare litt på «kruttet « 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! 
jeg hadde akkurat kommet over og rukket og skrive en kommentar i farmen tråden på lørdag. Nå finner jeg den ikke igjen? Er den flyttet? 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har de klart å holde tråden til moderering samme dag som Farmen går? 😅

Da gir du blaffen i brukerne av forumet, da. På ordentlig 😀

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg ønsker å beklage at dette tok lengre tid enn forventet. 

Samme kollega som skjulte tråden har dessverre ikke hatt mulighet til å besvare henvendelser, og har grunnet uforutsette omstendigheter ikke fått mulighet til å gjennomgå emnet innen etterstrebet tidsramme. Jeg har derfor moderert ''Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!'', og gjort tråden synlig igjen i underforumet Reality, dokumentar og true crime. 

Jeg, gjeldende medarbeider og resten av teamet har full forståelse for at dette er ting som kan være er irriterende, og som kan oppleves som unødvendige. Derfor vil jeg trekke frem at dette ikke var en villet handling fra noens side, men at privatlivets omstendigheter kan være uforutsette, og i enkelte scenarioer komplisere en tenkt rutine. Med det mener jeg at vi i utgangspunktet ikke ønsker å skjule tråder som handler om aktuelle TV/serie-sendinger i et lengre tidsrom (av åpenbare hensyn). Takker dere alle for tålmodigheten, og håper at dere får tatt igjen for tiden den var borte. 

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
for klargjøring legger jeg til at dette ikke gjelder medarbeider (Matas) som har svart i denne tråden
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Håper den denne gangen kommer tilbake innen søndag da :) 

Den ble nettopp gjenåpnet.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Håper den denne gangen kommer tilbake innen søndag da :) 

Og så kom den tilbake i det øyeblikket jeg skrev dette, jeg må bli mer tålmodig 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (7 minutter siden):

Ser Torpet tråden er skjult, er det fordi vi diskuterte vanlig farmen der? 

Dette er det kollegaen min som står for, men jeg registrerte at det kom inn en del rapporter som gikk på andre ting enn det. Så jeg tror ikke at det er tilfellet. Kan ikke si noe sikkert før mod har vurdert tråden. Splitter innlegget ditt, og mitt, fra ''Tråder skjult for moderering. Mulig å få de raskere moderert?'' for å separere spørsmålet om tråden fra den generelle tilbakemeldingen om behandlingstid.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...