Gå til innhold

Hva skjedde med Farmen 2023 tråden?


Cid

Anbefalte innlegg

Rhodiola skrev (Akkurat nå):

Dette er det kollegaen min som står for, men jeg registrerte at det kom inn en del rapporter som gikk på andre ting enn det. Så jeg tror ikke at det er tilfellet. Kan ikke si noe sikkert før mod har vurdert tråden. Splitter innlegget ditt, og mitt, fra ''Tråder skjult for moderering. Mulig å få de raskere moderert'' for å separere spørsmålet om tråden fra den generelle tilbakemeldingen om behandlingstid.

Rhodiola, adm.

Hadde det blitt enklere å bare slå sammen de to trådene kanskje? Siden der er en del diskusjon om farmen i Torpet tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (På 16.11.2023 den 17.37):

Hadde det blitt enklere å bare slå sammen de to trådene kanskje? Siden der er en del diskusjon om farmen i Torpet tråden. 

Jeg vet ikke om det vil være hensiktsmessig å slå dem sammen nå som trådene totalt har ca. 1,7k svar. Det vil bety at innlegg fra tråd A flettes sammen med innlegg fra tråd B, rekkefølgen innleggene får i tråden avgjøres av dato og klokkeslettet for posting. 

Innleggene vil gå om hverandre, uten at de trenger å være sammenhengende eller svare til hverandre; som kan forstyrre leseopplevelsen.

Registrerte også at spoiler/ikke-spoiler er en diskusjon, og jeg ser for meg at hvis det blir at du åpner en spoiler om Torpet, når du egentlig tenkte å lese om Farmen, vil det kanskje være ekstra irriterende for de som ikke er helt for bruk av spoilere.

Tråden låses da den er besvart.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
låst fra og med 09.12.23 kl. 21:19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...