Gå til innhold

Maskorama 2023

Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blunkefjes skrev (4 minutter siden):

Det høres ikke helt ut som en faktisk sanger, men ingen tvil om at furbyen kan synge.. 
Pusteteknikken virker ikke helt on point, men det kan jo være dette har med maska å gjøre.. 

Det som slår meg er at furbyen virker liten... lav.. hmm.. 

Enig med at den personen virker lav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotta - Tilknytning til Bergen av noe slag - kanskje den er født i Bergen? eller forfedre fra Bergen?? 

Dialekten er tilgjort - høres ut som en nordnorsk som prøver å snakke østlandsk. 

Ikke artist hvertfall!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotta = Frank Løke? 

Typisk håndballsang, kan ikke synge, klatret seg til toppen, slu og kommer seg unna det meste? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blunkefjes skrev (Akkurat nå):

Rotta - Tilknytning til Bergen av noe slag - kanskje den er født i Bergen? eller forfedre fra Bergen?? 

Dialekten er tilgjort - høres ut som en nordnorsk som prøver å snakke østlandsk. 

Ikke artist hvertfall!

Tror det er mannlige dommer i symesterskapet. Bergenser er han også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

toto2 skrev (3 minutter siden):

Mari Bølla er jeg nesten helt sikker på er med og er en av dem... Men tror Spirrevippen (Furbie) er Aurora (ikke Gude)

Spirrevippen synger bra, men mangler noe teknikk med tanke på pust og pitch. Aurora A er klokkeren der, men om det er henne så maskerer hun stemmen sin veldig! 

Rotta er nok noe sportsrelatert, klatret til topps før osv.

Og Silje ser helt smashing ut! Hun blir bare lekrere og lekrere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anugita skrev (Akkurat nå):

Rotta = Frank Løke? 

Typisk håndballsang, kan ikke synge, klatret seg til toppen, slu og kommer seg unna det meste? 

Stemmen høres ikke ut som hans

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girl in Red er født i 1999, de spilte Freestyler av Bomfunk MC på fuglen. Den kom da. Men jeg kjenner null til henne. Måtte bare jakte kvinnelige artister født i 99😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotta er ihvertfall ikke sanger, hver gang det er noen som ikke kan synge i det hele tatt så bruker man "party-låter" for å overdøve den elendige synginga. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippien skrev (Akkurat nå):

Rotta=Morten Thoresen😜

Morten er vell en del lavere enn det der? 

Rotta er jo 15-20 cm høyere enn Silje (uten hæler) - ser det ut som 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sett alt nå, fordi jeg skal bort, men fikk sett frem til Spirrevippen. Får se resten i natt en gang

Jeg har vært innepå at Spirrevippen kan være Erika Norwich, men at det ikke stemte med året Furby kom ut.

Etter dagens klipp er jeg tilbake på Erika Norwich av tre grunner.

1) Spirrevippen sang Wuthering Heights av Kate Bush som er ekstremt vanskelig å synge, sangvalget alene gjør meg nesten sikker på at Spirrevippen må være en sanger.

2) I bakgrunnen på videoen kunne man høre Freestyler av Bomfunk MC som kom ut i 1999, samme år som Erika Norwich er født. 

3) I videoen kan vi tydelig se en B. Erika har vært åpen om mental helse, og flere ganger vært åpen om psykisk sykdom og at hun har borderline.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blunkefjes skrev (1 minutt siden):

Morten er vell en del lavere enn det der? 

Rotta er jo 15-20 cm høyere enn Silje (uten hæler) - ser det ut som 

Er ikke noe problem å lage kostyme som er høyere enn personen da, skjedd mange ganger allerede.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KTK skrev (Akkurat nå):

Er ikke noe problem å lage kostyme som er høyere enn personen da, skjedd mange ganger allerede.

Ja, men så ikke ut som plattformer på beina (var ikke mye rom i skoene), og skuldrene var rimelig høyt opp - og da vil jo toppen av hodet være 25 cm fra skuldene ish. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...