Gå til innhold

Maskorama 2023


Tradegy

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (Akkurat nå):

Synes det har vært så mange relativt ukjente med i år. Datteren til Moholt, og de to som gikk ut i forrige to programmene. Aldri hørt om.

Det kommer an på hvilken aldersgruppe de skal treffe, og ettersom det er et familieprogram skal de helst treffe alle. Da er plutselig ikke Christoffer, Evelina og Annika så ukjente lenger da de er kjente for de som er yngre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo tydelig at detektivene skal komme med ulike forslag og ikke gjette det samme. Det er med vilje. Hadde blitt gørrkjedelig hvis ikke, så skjønner at de gjør det sånn. Jeg ser på bare pga at datteren min syns det er gøy, men håper de gjør noe med konseptet neste år. Kjedelig når det blir så enkelt. Hadde riktignok ikke greid alle om jeg ikke hadde snakket med folk/lest noe, men enkelte skjønner man jo etter å ha sett 5 minutter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (11 minutter siden):

Greit nok at det er lett i år, jeg synes det har vært vanskelig de andre sesongene og jeg hadde aldri fått noe som helst riktig uten internett. I år hadde jeg nok klart meg fint.

Det plager meg mer at dommerne gjør seg så dumme. Hva er greia med det?? Greit nok at det ser teit ut om alle tre gjetter riktig person hver gang, men da er det kanskje på tide at produksjonen kaster inn et par villedende hint istedet. Nå føles hele sesongen bare veldig fake, panelet prøver jo ikke i det hele tatt.

Samtidig så gjetta alle linnea på spirrevippen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Kiss' fra 1986, samme år som Kevin Vågenes er født. Case closed!

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen har låst hver vår favoritt. Han vil at Linnéa skal vinne, hun har blitt slått på målstreken flere ganger. Jeg vil at Vågenes skal vinne. Vi er ikke uvenner altså 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Jeg og mannen har låst hver vår favoritt. Han vil at Linnéa skal vinne, hun har blitt slått på målstreken flere ganger. Jeg vil at Vågenes skal vinne. Vi er ikke uvenner altså 😂

Akkurat det samme her😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Miss perfect skrev (Akkurat nå):

Ja, fy søren for en stemme han har

Så imponert! Han får vel litt tilbud om litt jobber etter dette, tenker jeg. Kan jo alt😮😃

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Så imponert! Han får vel litt tilbud om litt jobber etter dette, tenker jeg. Kan jo alt😮😃

Det fortjener han! 🤩

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Så imponert! Han får vel litt tilbud om litt jobber etter dette, tenker jeg. Kan jo alt😮😃

Ja, det får han nok 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...