Gå til innhold

Maskorama 2023


Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greit nok at det er lett i år, jeg synes det har vært vanskelig de andre sesongene og jeg hadde aldri fått noe som helst riktig uten internett. I år hadde jeg nok klart meg fint.

Det plager meg mer at dommerne gjør seg så dumme. Hva er greia med det?? Greit nok at det ser teit ut om alle tre gjetter riktig person hver gang, men da er det kanskje på tide at produksjonen kaster inn et par villedende hint istedet. Nå føles hele sesongen bare veldig fake, panelet prøver jo ikke i det hele tatt.

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (11 minutter siden):

Wikipedia Har allerde avslørt Charlotte frogner. 

Alle kan redigere wikipedia slik de vil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte Frogner er god på å synge, det skal hun ha. Syns de tre i dag har vært gode. Nå håper jeg at kattepusen vinner 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

os Maxilla skrev (1 minutt siden):

 Nå føles hele sesongen bare veldig fake, panelet prøver jo ikke i det hele tatt.

Nei det er jo så teit at de sier de bruker sååå mye tid på å finne ut hvem de er- da er de jo helt idioter om de ikke vet det denne sesongen 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett den første episoden live og gjettet ikke, og gjettet feil på Chris Omdahl. Jeg har dermed fire rette og er med det topp 16 % i Norge i appen. Så det er tross alt ikke sånn at "alle" har gjettet alle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordsmed skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk ikke sett den første episoden live og gjettet ikke, og gjettet feil på Chris Omdahl. Jeg har dermed fire rette og er med det topp 16 % i Norge i appen. Så det er tross alt ikke sånn at "alle" har gjettet alle. 

Jeg er topp 4 % som har gjettet riktig (5/6 riktig)😜

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk ikke sett den første episoden live og gjettet ikke, og gjettet feil på Chris Omdahl. Jeg har dermed fire rette og er med det topp 16 % i Norge i appen. Så det er tross alt ikke sånn at "alle" har gjettet alle. 

Gjetta du Chris på feil karakter da eller? (Edit: nevermind, jeg leste feil)

Vi ser jo det på avsløringene at alle ikke har alle rett, men det er helt klart mye lettere i år enn de foregående årene, så konseptet blir veldig ødelagt av for lette hint.

Endret av Matas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Myhre født 1990, Nothing Compares 2 U ble gitt ut i 1990

  

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Nothing compares kom ut i 1990, hun er født i 1990.

så ikke at du hadde allerede skrevet det! * :D

Endret av SensitiveLemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin er den beste sangeren igjen, men Myhre er den som har overrasket meg mest på en positiv måte og håper hun vinner 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har vært så mange relativt ukjente med i år. Datteren til Moholt, og de to som gikk ut i forrige to programmene. Aldri hørt om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SensitiveLemon skrev (1 minutt siden):

Myhre født 1990, Nothing Compares 2 U ble gitt ut i 1990

  

så ikke at du hadde allerede skrevet det! * :D

No worries, vi sitter vel alle litt klare på tastene her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...