Gå til innhold

Matthew Perry har forlatt denne verden så alt for tidlig.


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Forstår ikke denne higen etter at de andre skal si noe så fort? Det har NETTOPP skjedd. Er det tilskuereffekten som er i sving? Velte oss i andre’s sorg? 
Ingen av oss hadde vel tenkt på SoMe i en sånn situasjon?  Så hvorfor skal de?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk hvilket sjokk det er for alle de nærmeste, siden vi fans også sitter igjen i sjokk.

Synes det er helt på sin plass at alle som er nær (da inkludert friends-kollegaene) får lov til å få tid til å fordøye det store sjokket...  De har sagt noen få ord, la de få fred. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så trist at han er borte :gråter: Jeg klarer ikke la være å tenke på ham 💔 Er så vondt å vite hvor vondt han har hatt det også. Er sjelden et kjendisdødsfall har gått så dypt inn på meg. Mange jeg blir lei meg over, men Matthew Perry var helt spesiell. Føles nesten som man har mistet en venn, en hel verden har mistet en venn :trist: Hvil i fred "Chandler Bing" og takk for alt. Håper du har det bra der du er nå :rose: ♥️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er trist hvordan folk trekker frem hans rusmisbruk - men ikke grunnen for hans rusmisbruk. 
 

Matthew Perry har vært åpen om sine psyksiske problemer.
La DET være fokus heller, og se på rusmisbruket som et rop om hjelp, som aldri kom. 
La psykisk helse komme i fokus - og hvor lite hjelp det er å få..enten man er rik eller fattig. 80-90% av folk som tyr til rus, ruser seg for å medisinere bort all smerten som foregår på innsiden. 
Psykiske lidelser er ikke for pyser.
 

Matthew Perry var et fantastisk menneske - som hjalp tusenvis av mennesker med psykiske problem og avhengighet. 
 

Å se prestasjonene hans på Friends - når man vet at han slet enormt med psykiske problem gir meg ingenting annet enn enorm respekt for han. Det er ikke mange som klarer å prestere på et slikt nivå, samtidig som det foregår en krig på innsiden.

Han er min definitive favoritt i Friends-serien, og har alltid vært det..jeg tror jeg har sett serien ca 20 ganger..men det blir vondt å se den neste gang. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (På 30.10.2023 den 11.58):

Hvordan kan man dø i så ung alder uten at det dreier seg om rus eller selvmord? 54 er da ingen alder i disse tider? 

Pulsåre kan sprekke, hjerte kan stoppe, man kan bli syk mm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 30.10.2023 den 11.45):

H E R R E G U D for en uspiselig mann.

Han unnskylder uttalelsen med å si at han synes det er morsomt når narkomane dør.

Måtte han bli kanselert overalt 😡

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (1 minutt siden):

H E R R E G U D for en uspiselig mann.

Han unnskylder uttalelsen med å si at han synes det er morsomt når narkomane dør.

Måtte han bli kanselert overalt 😡

Er så enig! 😡😥

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Mmmwhatever skrev (1 time siden):

Ikke veldig overraskende, men likevel veldig trist. 

Jeg forstår ikke. Hvilken av allle disse tingene som nevnes i artikkelen var dødsårsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (8 timer siden):

Jeg forstår ikke. Hvilken av allle disse tingene som nevnes i artikkelen var dødsårsaken?

Ketamin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (8 timer siden):

Jeg forstår ikke. Hvilken av allle disse tingene som nevnes i artikkelen var dødsårsaken?

Ketamin. Det er brukt til å bedøve hester bl.a. Sinnsykt sterke saker. Det er nå også begynt å brukes hos mennesker med depresjon og sterk angst, det skal visst virke bra mot det. Men åpenbart er det rom for feildosering, siden stakkars Perry fikk i seg altfor mye, så det ble dødelig da han åpenbart mistet bevisstheten mens han befant seg i vann, så han druknet.

Tror jeg må se Friends serien igjen. Tragisk at han døde så ung og leit at han slet så mye.

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...