Gå til innhold

Matthew Perry har forlatt denne verden så alt for tidlig.


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DelvisPresley skrev (17 minutter siden):

Jeg blir sint og lei meg av å lese hvor ondskapsfulle folk kan være. Skulle gjerne byttet Perry ut med denne avskyelige mannen. Drittsekkene skal alltid leve videre. Aldri hørt dette navnet engang, og kommer til å glemme det like fort.

Kjente jeg ble uvel av å lese det :( Uansett om det skulle vise seg at han spøkte så synes jeg at det er totalt uakseptabelt å spøke om døde folk :fy:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (3 timer siden):

Eh, yngre mennesker dør også brått uten at det er rus eller selvmord. Det er ikke så vanlig, heldigvis, men har selv opplevd det blant mine nærmeste. Han var 45 år, og hjertet bare stoppet. Han var på jobb da det skjedde, og kolleger prøvde på gjenopplivning (som de er godt trent i) men til ingen nytte. ❤️ Absolutt ingen rus i bildet!!

Når det er sagt; Chandler var min absolutte favoritt i Friends!! Utrolig trist... ❤️ 

Samme her! Min pappa bare... Døde! 55 år gammel... Hjertet bare ville ikke mer! 

 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et sjokk å høre det, ja, for han er på min alder. Så bare dør han liksom. Men han har jo vært åpen om sitt livslange misbruk av rus og alkohol, så det kan hende det hadde en finger med i spillet mtp hans altfor tidlige og brå død.

Uansett årsak er det en stor sorg at en så morsom og sjarmerende skuespiller er gått bort. Hvil i fred, Perry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han største drøm var å bli berømt. Man skal ha temmelig sterk psyke for å overleve i showbiz. Det ligger ekstremt mange i rennesteinen etter slikt ønske. Det ble funnet masse ‘preparater’ hos han og han druknet i en grunn del av svømmebassenget sitt. Jeg tror han har det bra der han er nå, og at han har hatt det veldig vanskelig i nesten alle årene etter Friends. Rest in peace 🕊️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felte mange tårer for Matthew da jeg leste at han døde, ensom og alene. 😢 Ser ingen steder at friends kollegaene har uttalt seg ? Lurer litt på hvorfor ingen av de har sagt noe enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Menelaos

Hvorfor skal de si noe?

Det er ingen grunn til at de skal utale seg offentlig

De  sorger vel privat. De trenger ikke dele sorgen sin offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan nok være selvfølgelig. Ikke det at de har plikt til det altså, men bare synes det var litt merkelig at ingen av de har sagt noe offentlig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi de ikke ønsker enda flere overskrifter rundt et dødsfall? 

Selv om de aller fleste nettavisene sikkert ville brukt sånne saker for alt det er verdt, i håp om å generere flest mulig klikk, så betyr ikke dette at folk rundt Matthew Perry ønsker å være med på å forårsake enda flere overskrifter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (10 minutter siden):

Felte mange tårer for Matthew da jeg leste at han døde, ensom og alene. 😢 Ser ingen steder at friends kollegaene har uttalt seg ? Lurer litt på hvorfor ingen av de har sagt noe enda. 

De er vel i sjokk og sorg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (12 minutter siden):

Felte mange tårer for Matthew da jeg leste at han døde, ensom og alene. 😢 Ser ingen steder at friends kollegaene har uttalt seg ? Lurer litt på hvorfor ingen av de har sagt noe enda. 

Nå har han jo nettopp gått bort og jeg vil tro at kollegaene fortsatt er i sjokk.

Dessuten er de ikke forpliktet til å uttale seg heller. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lew said:

Jeg reagerer på at ingen av dem andre i friends har lagt ut noe minne om han😥Veldig trist 💖

Jeg er helt sikker på at de snart legger ut noe. Kanskje felles. De opplever nok en kjempesorg nå + journalister etc. som vil at de skal uttale seg. Da er nok ikke sosiale medier det man prioriterer først. . 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (6 timer siden):

Jeg blir sint og lei meg av å lese hvor ondskapsfulle folk kan være. Skulle gjerne byttet Perry ut med denne avskyelige mannen. Drittsekkene skal alltid leve videre. Aldri hørt dette navnet engang, og kommer til å glemme det like fort.

Han prøver bare å få oppmerksomheten over på seg selv. Spiller ingen rolle hvordan, siden han åpenbart bare er en kald, kynisk jævel. Han vil aldri vil bli elsket og husket slik som Matthew Perry. Og det vet han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla7 skrev (Akkurat nå):

Han prøver bare å få oppmerksomheten over på seg selv. Spiller ingen rolle hvordan, siden han åpenbart bare er en kald, kynisk jævel. Han vil aldri vil bli elsket og husket slik som Matthew Perry. Og det vet han. 

Han fortjener definitivt å bli kansellert i hvert fall! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettrollet skrev (18 timer siden):

Hvordan kan man dø i så ung alder uten at det dreier seg om rus eller selvmord? 54 er da ingen alder i disse tider? 

Sykdom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (8 timer siden):

Jeg reagerer på at ingen av dem andre i friends har lagt ut noe minne om han😥Veldig trist 💖

De har kommet med en joint statement nå. Dessuten så er vel helt sikkert sosiale media det siste man tenker på i en så stor sorg eller? Jesus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...