Knøttet Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #401 Del Skrevet 29. mai 2006 Har du hatt en fin helg? ← Jepp, en fin helg, uten skolearbeid- bare annet arbeid. Håper du også har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 29. mai 2006 I helga tok jeg det med ro, utenom når jeg var på jobb da. Jobbet ikke med skolearbeid, og det var veldig herlig- føler jeg har fått hvilt meg litt til jeg begynte å jobbe med skolearbeidet igjen idag. Begynner å få dårlig tid nå, men håper det ordner seg. Fikk iallfall vite hvilke oppgaver som skal inn i mappa, og siden det ikke er alle så sparer jeg mye tid! Idag har jeg jobbet på skolen. Det var fint å få litt tilbakemeldinger og gode råd fra klassen, og fint å jobbe sammen med noen. Man blir ikke så distrahert da:) Er litt bekymret for venninna mi jeg ... Noe skjedde med henne i helga, og jeg er redd for at noe er veldig galt. Men likevel vil hun ikke snakke med meg om det. Så jeg er redd jeg har sagt formye til henne, sagt noe galt eller gjort noe galt ... Det som skjedde hadde ingenting med meg å gjøre da... men hun er venninna mi, og jeg er bekymret for henne Kjæresten min skal til Amerika og kjøre Route 66 på motorsykkel med faren sin neste år. Helddiggris! Jeg vil egentlig ikke at han skal være borte fra meg i to uker, men han må selvsagt få dra, og han vil det så gjerne. Jeg unner han selvsagt dette! Men har lyst til å dra på tur sammen med han jeg også da... vi får se til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 30. mai 2006 #403 Del Skrevet 30. mai 2006 Det var nok godt å slippe skolearbeidet i helga. Du trenger noen dager av og til slik at du får tatt deg inn igjen. Da kan du gå på med arbeidet med nye krefter. Jeg skjønner at du er bekymret for venninnen din, Teria. Fortsett å være der for henne (uten å mase) og støtt henne så godt du kan. Venninnen din er heldig som har deg, og jeg tror du vil være en veldig god støtte for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 31. mai 2006 #404 Del Skrevet 31. mai 2006 Stakkars venninnen din som har fått problemer. Du kan jo si til henne at du er der for henne hvis hun trenger noen å snakke med. Så kan hun selv velge om hun vil fortelle hva hun sliter med. Du høres ut som en god venninne som vil at venninnen din skal ha det bra!! Så du har en motorsykkel frelst samboer . Route 66 er det den veien som går fra Chicago til San Fransico? Har forstått at det er en populær strekning å kjøre for motorsykkel frelste. Du klarer deg sikkert alene de to ukene han er vekke. Han har sikkert mye interessant å fortelle når han kommer tilbake regner jeg med!! Håper dere kan ta dere en ferie sammen til høsten, det krydrer tilværelsen helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #405 Del Skrevet 2. juni 2006 Det var nok godt å slippe skolearbeidet i helga. Du trenger noen dager av og til slik at du får tatt deg inn igjen. Da kan du gå på med arbeidet med nye krefter. Jeg skjønner at du er bekymret for venninnen din, Teria. Fortsett å være der for henne (uten å mase) og støtt henne så godt du kan. Venninnen din er heldig som har deg, og jeg tror du vil være en veldig god støtte for henne. ← Hei:) Ja, det var veldig godt med en frihelg- og så ble det så mye lettere å begynne på arbeidet igjen etter helga, faktisk Takk for det ... jeg prøver så godt jeg kan Ser ikke ut som hun vil snakke om det ... er fortsatt bekymret, men hun vet at jeger der om hun trenger meg. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #406 Del Skrevet 2. juni 2006 Stakkars venninnen din som har fått problemer. Du kan jo si til henne at du er der for henne hvis hun trenger noen å snakke med. Så kan hun selv velge om hun vil fortelle hva hun sliter med. Du høres ut som en god venninne som vil at venninnen din skal ha det bra!! Så du har en motorsykkel frelst samboer . Route 66 er det den veien som går fra Chicago til San Fransico? Har forstått at det er en populær strekning å kjøre for motorsykkel frelste. Du klarer deg sikkert alene de to ukene han er vekke. Han har sikkert mye interessant å fortelle når han kommer tilbake regner jeg med!! Håper dere kan ta dere en ferie sammen til høsten, det krydrer tilværelsen helt klart. ← heia:) Takk for det, jeg prøver så godt jeg kan ... får se om hun vil snakke senere:) Samboeren er nok veldig motorsykkel og bilfrelst, ja. Veldig autofil Tror route 66 går fra san francisco til chicago eller noe ja- han nevnte iallfall noe om san francisco så ... *har null peiling*. Greier meg nok de to ukene, men jeg er er ganske husredd og har aldri vært alene en hel natt her ... er ganske pysete Men det ordner seg nok, kan jo få en venninne til å komme over så kan vi ha overnatting Og så har jo mamma tenkt seg oppover også Har veeeldig lyst på ferie med samboeren snart! Men vet ikke om det blir noe av ... først må han få fri, og så skal jo jeg snart begynne å søke på jobber og da passer det seg ikke helt å stikke av, selv om det bare er for en ukes tid ... vi får se til høsten:) Skal iallfall reise litt i sommer! *glede seg* Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #407 Del Skrevet 2. juni 2006 Endelig helg! Det er så herlig å endelig være ferdig med siste oppgava på skolen! Selv om det ikke betyr at vi er ferdig ... skal ha mappeframføring om litt under to uker, så nå må jeg drive å fikse på oppgavene mine ... håper det ikke tar heeeele uka:) Sitter i sofaen, med pc-en på fanget, ser på tv og koser meg med cola:) Jeg veeeet så inderlig vel at jeg ikke burde drikke så mye cola men det er så altfor godt! Jeg har iallfall vært relativt flink å ikke drukket altfor mye idag da ... skal prøve å skjerpe meg litt iallfall *vil ha flat mage!* Jeg er helt håpløs, og har blitt skikkelig pysete på mine eldre (?!) dager ... Kjøpte en sånn "generell allergitest" på apoteket idag. Skulle stikke meg i fingeren, og jeg som er livredd for blodprøver og slikt klarte selvsagt ikke det. Og så var jeg så dum at jeg tok ut testen fra pakken, og den må brukes innen 30 min etter at du har tatt den ut av pakken, og da fikk jeg tidspress på meg ... noe som ikke akkurat hjalp! Så jeg prøvde å få blod fra fingeren min både ved å stikke meg med nål, skjære meg med kokkekniv og med tapetkniv ...Fikk tilslutt ut litt blod, vet ikke om det var nok, og fikk testet. Det ser ikke ut til at jeg har allergi (pjuh) men er ikke helt sikker, siden det kanskje var litt lite blod til testen. Traumatisk, ja! Kjæresten ville ikke hjelpe meg, for han "ville ikke skade meg" høh? Vi har ingen timer på skolen før vi har mappevurdering (det er siste dagen) så ikveld skal vi ha "fest" i lokalet til jobben til ene "læreren", så der skal vi ha vin, ost og kjeks- håper det blir koselig:) Vurderte nesten å dra, er litt sliten etter all jobbinga i det siste ... og er litt redd for å bli stående alene ... men fant ut at det ordner seg, og jeg må nesten på siste festen med klassen! Har lyst til å slutte på p-plasteret jeg ... litt lei av å bli tilført så mye hormoner (det er jo ikke bra for kroppen) og lyst til å se hvordan jeg er uten, om jeg har hatt noe bivirkninger eller noe. Men så liker jeg ikke helt kondomer da ... Nei, nei- får vente til vi skal ha barn istedet... jeg vil ha Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 2. juni 2006 #408 Del Skrevet 2. juni 2006 Takk for koselig hilsen i dagboka mi Så flink du er som jobber så iherdig med skolearbeidet. Håper du får litt tid til å slappe av og nyte fridagene i pinsen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #409 Del Skrevet 3. juni 2006 Takk for koselig hilsen i dagboka mi Så flink du er som jobber så iherdig med skolearbeidet. Håper du får litt tid til å slappe av og nyte fridagene i pinsen da ← Hei igjen Bare koselig det vet du, du la jo igjen en koselig hilsen hos meg for ei stund siden- jeg er bare litt treg Jeg tror nok jeg skal ta meg fri i helgen, og heller jobben mandag til søndag istedet:) Ha en god pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #410 Del Skrevet 3. juni 2006 Det ser ut som Elvis holder på å krepere ... fant han inntil pumpa idag, ganske daff og flat (?) på ene siden. tok han opp for å se om han svømte, men det gjorde han ikke. Nå ligger han oppå ene planten og ser ganske dårlig ut. Skal ta med meg en vannprøve ned på dyrebutikken for å sjekke om det er noen fare for de andre fiskene. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg gikk på festen igår! Jeg var litt i tvil først, men bestemte meg for å gå- og hadde det sååå artig og koselig Gratis kjeks, ost og vin er jo et godt grunnlag for en bra fest Dessverre er det først nå jeg føler at klassen er en klasse, at jeg har tilhørighet og kan snakke med alle. Tror jeg viste en side jeg ikke har vist før til de også ... sang tilogmed singstar, ikke særlig pent, men Fikk så mange positive tilbakemeldinger igår at jeg ble helt rørt... t.o.m ei som ikke har vært like hyggelig mot meg alltid kom og sa unnskyld igår. Sa hun hadde veldig dårlig samvittighet, og at jeg søt og en bra person:) Ei anna som jeg har vært på gruppe med sa hun var så glad for å ha blitt kjent med oss på gruppa, at vi var unike individer som alle hadde noe å komme med:) Jeg har lett for å føle at jeg ikke har noe å tilføre, ikke noe å komme med i gruppesammenhenger og slikt- så det var veldig godt å høre:) Dessuten fikk jeg høre positive ting fra lærerene mine... Ble sent igår, uvanlig sent for meg Kom ikke hjem til samboeren, som ikke hadde greid å sovne, stakkar... før rundt tre. Sååå vellykket kveld! Skal ha vorspiel hos oss idag, med kollegaer fra jobben til samboeren. Håper det blir like vellykket:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #411 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg er så duuuum! Greide å miste lommeboka mi ute på byen igår ... ganske sikker på at den er stjålet, for dum som jeg er så har jeg en tykk lommebok oppi veska, uten å lukke veska ... Heldigvis hadde samboeren min visakortet mitt! Det dumme er bare at det andre bankkortet (som ikke er tilknyttet visa/minibank) lå der, i tillegg til nettbankkodene mine ... og alt man trenger for å logge på nettbanken er personnummeret mitt (som står på bankkortet) og kodene ... i tillegg til en annen kode, men likevel. argh! Har iallfall fått sperret både nettbank og kortene nå, så nå håper jeg bare jeg kan finne igjen lommeboka- selv om sjangsene er små Hadde ialfall enn kjempefin kveld igår! Veldig koselige folk og morsom fest;) T.o.m fått gjort litt skolearbeid, så nå skal det slappes av:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 4. juni 2006 #412 Del Skrevet 4. juni 2006 Skikkelig kjedelig å miste lommeboka . Godt at samboeren din hadde Visa-kortet iallefall. Regner med at du har stengt alle kort slik at ingen kan misbruke de. Hørtes kjekt ut med ost og kjeks party. Virker som dere koste dere og at du fikk en del komplimenter på hvilken fin person du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #413 Del Skrevet 4. juni 2006 Skikkelig kjedelig å miste lommeboka . Godt at samboeren din hadde Visa-kortet iallefall. Regner med at du har stengt alle kort slik at ingen kan misbruke de. Hørtes kjekt ut med ost og kjeks party. Virker som dere koste dere og at du fikk en del komplimenter på hvilken fin person du er. ← Ja, veldig kjedelig ... mista alt fra kundekort hos div. steder til bibliotekkort og sertifikatet mitt ... men takk og pris for at visaen er trygg! Har fått sperret alt nå ja- men kjipt å ikke ha penger Det var kjempekoselig med vin, kjeks og ost! Jeg turte tilogmed å prøve forskjellige oster- som jeg aldri har smakt før! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. juni 2006 #414 Del Skrevet 5. juni 2006 Så dumt at lommeboka er borte. Det blir veldig mye ekstraarbeid når du må sperre både det ene og det andre. I tillegg blir det jo vanskelig å få ut penger for deg også. Håper det ordner seg snart . Tenkte også jeg skulle si fra om at jeg har fått meg ny dagbok: Hannens dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #415 Del Skrevet 5. juni 2006 Så dumt at lommeboka er borte. Det blir veldig mye ekstraarbeid når du må sperre både det ene og det andre. I tillegg blir det jo vanskelig å få ut penger for deg også. Håper det ordner seg snart . Tenkte også jeg skulle si fra om at jeg har fått meg ny dagbok: Hannens dagbok ← Litt kjedelig ja, men det går jo bra... ordner seg! Heldigvis har jeg litt penger som jeg har fått fra farmoren og farfaren min, så jeg klarer meg til jeg får nytt kort:) Dessuten vil samboeren hjelpe meg om jeg trenger penger. Snill han! Gratulerer med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2006 #416 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei snuppis!! Lenge siden sist. Men her har ting gått i ett. Det ser det ut som det har gjort hos deg og Håper du kommer igjennom mappe oppgavene og så du kan komme hit å prate litt oftere Masse lykke til iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #417 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei snuppis!! Lenge siden sist. Men her har ting gått i ett. Det ser det ut som det har gjort hos deg og Håper du kommer igjennom mappe oppgavene og så du kan komme hit å prate litt oftere Masse lykke til iallefall!! ← Hei hei! Koselig at du er innom:) Ting har gått veldig i ett her også ja;) Begynner å se enden av skolearbeidet nå- men er redd jeg blir superstressa mot slutten... dessuten gleder jeg meg ikke akkurat foran "framføringen" ... Men men, det går bra! Takk fo det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 8. juni 2006 #418 Del Skrevet 8. juni 2006 Å framføre foran publikum er forferdelig. Men jeg er sikker på at du klarer det. Når du har kommet i gang glemmer du ofte nervene etterhvert. Lykke til iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #419 Del Skrevet 8. juni 2006 Å framføre foran publikum er forferdelig. Men jeg er sikker på at du klarer det. Når du har kommet i gang glemmer du ofte nervene etterhvert. Lykke til iallefall!! ← Ja, det er helt grusomt ... begynner å hyperventilerer nesten. Men det går jo som regel bra uansett! Takk for det! Har ikke begynt å grue meg ordentlig enda ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #420 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg hater, hater, hater tannleger! :cry: :hår: Som dere sikkert forstår har jeg vært hos tannlegen idag ... Selv om jeg har vært flink å brukt solotannbørste, munnskyllevann og tanntråd i tillegg til tannbørsten så hadde jeg 4 hull! Dessuten har jeg tydeligvis utviklet tannlegeskrekk ... eller skrekk for boring og bedøvelses ... bedøvelsen gjør jo vondt! Er det ikke poenget at den ikke skal gjøre vondt?! Jaja ... ny time i juli, skal bore 2 hull til *grue seg* Men samboeren min er bare verdens beste- han ble med meg, og når jeg hadde det helt forferdelig ble han med inn og var der hos meg, ikke så mye han kunne gjøre men det hjalp jo bare det at han var der Har vondt i ene tanna/siden jeg boret nå jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå