Gjest Gitte Skrevet 28. april 2006 #341 Del Skrevet 28. april 2006 God morgen god morgen Hehe russetiden ja.. herlig tid, øhm.. Håper de oppfører seg ordentlig i år, blir nesten flau på deres vegne når de finner på så mye faenskap.. Men men. I dag har jeg frii, har vært på spinning, og skal snart til kjæresten Gleeder meg til å se han igjen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 29. april 2006 #342 Del Skrevet 29. april 2006 Ønsker deg en fin langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. april 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 30. april 2006 Så kjekt at fuglene endelig har oppdaget meisbollene du har hengt ut ! Vi har også hatt fint vær i dag, vi får krysse fingrene for at det varer. Russen har begynt å bli synlige nå ja. Heldigvis varer ikke russetiden så lenge, du får trøste deg med det. Du får ha en gooood natt ← Ja!! *veldig glad* Håper de fortsetter med det Det tar nesten av med finvær her, eneste minuset er at det blåser ganske kraftig idag. Men det er fortsatt skikkelig herlig! Jeg har bestemt meg for å være mere ute når det er fint vær:) Synes russen dukker opp altfor tidlig jeg! Russetida begynner jo ikke offisielt før 1.mai, men men ... Som du sier så varer det heldigvis ikke så veldig lenge Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. april 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 30. april 2006 God morgen god morgen Hehe russetiden ja.. herlig tid, øhm.. Håper de oppfører seg ordentlig i år, blir nesten flau på deres vegne når de finner på så mye faenskap.. Men men. I dag har jeg frii, har vært på spinning, og skal snart til kjæresten Gleeder meg til å se han igjen :-D ← God dag! Russetida var jo morsom den, når man var russ selv- vel å merke Enig, det er veldig mye tåpelig de gjør ... nesten spennende å se hva de gjør i år Herlig å ha fri da! Høres ut som en bra dag: trening og kjæreste Kos deg med kjæresten da!! Men ikke gjør noe jeg ikke ville gjort Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 30. april 2006 #345 Del Skrevet 30. april 2006 Håper du har en strålende helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. april 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 30. april 2006 Håper du har en strålende helg . ← Hei! Du må ha en fortsatt strålende langhelg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. april 2006 #347 Del Skrevet 30. april 2006 Hei hei!! Skulle vært lagt meg for lenge siden, men måtte bare inne her for å ønske deg en god natt!' Tusen takk for hilsen i dagboken. Selv om jeg ikke klarte å lese de små bokstavene som du skrev Men jeg kan jo tippe hva som stod der da Noen som og vil..... ? Håper du har hatt en super helg! Snakkes sikkert i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. april 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 30. april 2006 Hei hei!! Skulle vært lagt meg for lenge siden, men måtte bare inne her for å ønske deg en god natt!' Tusen takk for hilsen i dagboken. Selv om jeg ikke klarte å lese de små bokstavene som du skrev Men jeg kan jo tippe hva som stod der da Noen som og vil..... ? Håper du har hatt en super helg! Snakkes sikkert i morgen. ← Hei:) Jeg også burde ha lagt meg nå ... Koselig at du kommer innom og ønsker meg god natt! Jeg skrev antageligvis noe sånt som (fritt etter hukommelsen): jeg vil også ha barn ... God natt, sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. april 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har hatt en helt super helg! Hadde en venn "langveis"fra på besøk i helga, i tillegg til venninna mi (bor i byen hun også) så vi fire (inkl. samboeren min) har kost oss i det fine været, på taket vårt og i byen:) Herlig å være ute og bare kose seg i det nyyydelige været! Herlig å komme seg mere ut også! Har jo dårlig samvittighet for å ikke fått gjort noe særlig på skoleoppgaven min da ... uff Herlig å ha fri imorgen også, selv om dagen kommer til å gå til skolearbeid. Kan iallfall sove lenge, og så har samboeren og jeg tenkt oss på kafé Hmfr ... kall meg gjerne sutrete, masete og sytet- men jeg vil at samboeren skal fri ... *sukk*. Jada, har ikke vært sammen såå lenge ... men lenge nok, synes jeg. Har snakket endel om det, og han har tenkt til å fri. Vi er egentlig enig om det meste på det området. Jeg vil jo ikke vite når, men jeg vil jo egentlig vite det likevel ... føles som det er en evighet til. Lurer på når hans snart er- han sier det blir "snart". Likevel har han hatt noen år på seg ... Frustrert jeg, og så føler jeg meg så tååååpelig! Stakkars samboeren min... æsj .. Men nå må jeg nok legge meg- håper jeg får sove til tross for russebilen som tydeligvis har på full bass rett utenfor her ... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. mai 2006 #350 Del Skrevet 1. mai 2006 Åhh så koselig med frieri!! DET gikk jeg og lenge å venta på Men da spørsmålet endelig kom, smelta jeg heeelt. Og jeg var akkuratt som deg, ville egentlig ikke vite det, men ville vite det alikevell Ikke lett vi jenter nei.... Men vi håper jo på at typen din tar til vett å frir snart. Det blir jo såååå koselig!!!! Kos deg med skolearbeid, cafe og kjæresten i dag! Så snakkes vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 1. mai 2006 Åhh så koselig med frieri!! DET gikk jeg og lenge å venta på Men da spørsmålet endelig kom, smelta jeg heeelt. Og jeg var akkuratt som deg, ville egentlig ikke vite det, men ville vite det alikevell Ikke lett vi jenter nei.... Men vi håper jo på at typen din tar til vett å frir snart. Det blir jo såååå koselig!!!! Kos deg med skolearbeid, cafe og kjæresten i dag! Så snakkes vi. ← Mhmm ... hvis det skjer før jeg blir gal så Hvor lenge ventet du ? Tror nok jeg også kommer til å smelte helt ... men vi får se hvordan han gjør det nå da Nei, jenter er alt annet enn lette å forstå seg på! Skulle så gjerne funnet ut når han frir, og så gått tilbake i tid for å glemme hele greia- men samtidig vite at det skjer snart ... uten å vite når. Skulle ønske det gikk ann! Men er ikke sikkert jeg hadde likt det da- tenk om det er en evighet til! Kjæresten min og eksen til venninna mi var/er gode venner. Mens venninna mi fortsatt var sammen med eksen så fortalte vistnok kjæresten min han noe ang. frieri til meg. Men venninna mi kan jo ikke fortelle meg det- eksen hennes burde jo ikke fortalt det til henne så ... Så nå er jeg utrolig nysgjerrig!!! Venninna mi poppet innom i ti-tida idag, så vet ikke om det blir så mye skolearbeid ... Skal prøve å få gjort noe da! Kos deg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 2. mai 2006 #352 Del Skrevet 2. mai 2006 God morgen . Hvis kjæresten din ikke får somlet seg til å fri, synes jeg du skal gjøre det. Hvorfor er det bare mannen som skal fri? Vi kvinner kan vel like godt gjøre det. Spesielt siden enkelte menn er forferdelig treige og utsetter alt de ikke må gjøre i dag, til i morgen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #353 Del Skrevet 2. mai 2006 God morgen . Hvis kjæresten din ikke får somlet seg til å fri, synes jeg du skal gjøre det. Hvorfor er det bare mannen som skal fri? Vi kvinner kan vel like godt gjøre det. Spesielt siden enkelte menn er forferdelig treige og utsetter alt de ikke må gjøre i dag, til i morgen . ← God kveld! Joda, han får somlet seg til det ... men ikke raskt nok, etter mitt skjønn Enig i at jenta selvsagt kan fri, men selv vil jeg at han skal gjøre det ... er litt gammeldags slik;) Menn er treiiiige ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 2. mai 2006 #354 Del Skrevet 2. mai 2006 Så du er i romantisk humør for tiden. Tenker på frieri. Kan være litt trege de mannfolka innimellom, enig i det! Er litt gammeldags jeg også og synes mannen skal fri, men enkelte ganger må vi ta skjeen i egne hender å få fortgang på ting ! Er det ikke hvert skuddår damene kan fri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 2. mai 2006 Så du er i romantisk humør for tiden. Tenker på frieri. Kan være litt trege de mannfolka innimellom, enig i det! Er litt gammeldags jeg også og synes mannen skal fri, men enkelte ganger må vi ta skjeen i egne hender å få fortgang på ting ! Er det ikke hvert skuddår damene kan fri? ← Hihi, jeg er alltid i romantisk humør jeg ... men noen ganger mer enn andre Er du forlovet/lyst til å bli det også, eller? Det er hvert skuddår tror jeg ja- hadde vi ikke nettopp skuddår?? Er egentlig like greit, hadde ikke tenkt til å fri til han uansett Jeg er forferdelig sta ... så når jeg har bestemt meg for noe så skal det skje Jeg vet han kommer til å fri da, men så er jeg også veldig utålmodig. Ikke en bra kombinasjon Forresten, hvis jenta frir på skuddåret og hun får nei må han kjøpe ti par hansker til henne eller noe sånt leste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #356 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Kanskje på tide med en oppdatering da! Idag har jeg sovet lenge- ble ikke engang vekket av russen eller bygningsarbeiderne. Jeg ble helt sjokkert jeg! Men det var skikkelig herlig:) Var på skolen noen timer da, og heldigvis fikk jeg gjort endel. Føler jeg er litt i rute med oppgava nå, men kommer sikkert til å få panikk igjen ... æsj Har hørt på mye musikk idag, I loooove my ipod Idag gikk det på Queen. Kan bare ikke få sagt hvor utrolig geniale de er "When the outside temperature rises And the meaning is oh so clear One thousand and one yellow daffodils Begin to dance in front of you - oh dear Are they trying to tell you something ? You're missing that one final screw You're simply not in the pink my dear To be honest you haven't got a clue I'm going slightly mad I'm going slightly mad It finally happened - happened It finally happened - ooh woh It finally happened - I'm slightly mad - oh dear ! Ha ha ha ha ha" Digger den sangen, så utrolig bra og morsomt skrevet;)size=-7] [ Jada, jeg er litt rar ... Lagde middag idag da, har blitt altfor dårlig med det i det siste. Lagde "bare" fløtegratinerte poteter med champignong og gulrøtter, og kylling til samboeren. Og så var det sambo som lagde det meste ... Det blir for sjeldent varm mat her... må skjerpe oss! Men nå er det natta, og på'n igjen imorra! Natta:vinke: Endret 4. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 4. mai 2006 Nå er været helt topp her! Idag har jeg sittet ute og spist softis og gratis cola-light:) Sola varmet godt, skikkelig sommerlig og herlig! Senere idag, når jeg måtte jobbe med skoleoppgaven, satte jeg meg ute på den bittelille verandaen, tok med pc-en og jobbet der:) Det funket faktisk ganske bra, og herlig å sitte et annet sted enn bare i sofaen. De driver og bygger, både på venstre og høyre side av huset. Så idag ble vannet vårt skrudd av. Stakkars samboeren fikk ikke vasket håret eller noe idag tidlig, veldig kjipt Vannet skulle skrues på igjen klokka ett, men det var ikke tilbake 3 timer senere- og arbeiderne hadde gått hjem for dagen! Heldigvis fikk vi ordnet det, kunne blitt vanskelig å ikke brukt vann en hel dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #358 Del Skrevet 6. mai 2006 Hmm ... svært så stille det var her da ... Jeg må virkelig slutte å gå på kino! Var på Mission Impossible 3 igår, bra film og alt sånt- men jeg ble så kvalm! Tror det er filminga som gjør det, blir litt formye bevegelse og svinging og sånt... skikkelig ubehagelig Lurer på hvorfor jeg ikke tåler det, dog ... hmfr Dårlig gjort at jeg må jobbe idag, i det nyyydelige været ... Var ute igår, satt ute og spiste is sammen med noen fra klassen. Det var virkelig idyllisk og herlig, sommeren er kommet! Er jo ikke sikkert det varer, men ... *håpe*. Samboeren min er bare verdens nydeligste og herligste Han la igjen den nydelige lappen når han dro på jobb Tror jeg skal ta meg en tur ut og se på livet, og kjøpe meg is, før jeg drar på jobb:) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 6. mai 2006 #359 Del Skrevet 6. mai 2006 Høres koselig ut med romantiske lapper fra samboeren. Kjekt å føle seg satt pris på. Vi skulle egentlig blir flinkere til å vise at vi bryr oss om hverandre. Bare et kompliment kan hjelpe og det koster så lite. Kos deg med masse is i varmen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. mai 2006 #360 Del Skrevet 7. mai 2006 Kjedelig når vannet blir borte hele dagen. Det opplevde vi mange ganger i fjor i forbindelse med legging av nye vannrør i hele borettslaget vårt. Da merket vi virkelig hvor godt vi har det med innlagt vann og hvor hjelpeløse vi ble uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå