Freyja Skrevet 30. mars 2006 #241 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei Teria!! Hvordan er formen i dag? Og hvilken nettside var det man kunne laste ned tv-kanaler fra? *trenger trenger* Du må ha en fantastisk dag! Nå har jeg sittet her lenge nok. Har å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 30. mars 2006 #242 Del Skrevet 30. mars 2006 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #243 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei Teria!! Hvordan er formen i dag? Og hvilken nettside var det man kunne laste ned tv-kanaler fra? *trenger trenger* Du må ha en fantastisk dag! Nå har jeg sittet her lenge nok. Har å gjøre. ← Heisann Formen er egentlig ganske grei, føler meg fortsatt kvalm til tider ... hm, siden er http://euchannels.net/ Du må laste ned et program. Veldig smarte greier Tok husarbeidet igår jeg, heldigvis- herlig å ikke ha noe jeg må gjøre idag Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #244 Del Skrevet 30. mars 2006 God morgen ← God moooorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #245 Del Skrevet 30. mars 2006 Hm, avogtil er mousepad skikkelig irriterende. Man kan jo ikke engang være bittelitt kald på hendene uten at den klikker fullstendig .. Annen ting er at de har stengt av vannet vårt fra klokka fem til ti ikveld ... får ikke gått på do, drukket saft eller gjort noe jo! aaaarrrg!! Herlig å komme hjem og ikke ha noe jeg måå gjøre. Dessuten har jeg vært i byen med mamma, det var kjempekoselig Hun kommer hit imorgen og overnatter til søndag, blir kjempekoselig Merkelig nok er jeg fortsatt kvalm til tider ... skikkelig ekkelt. Heldigvis skal vi slappe av og se film ikveld, bare kjæresten og jeg, blir kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 30. mars 2006 Trust the toad!!! Hm, er på side 13 ... 13 er ulykkestall .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 30. mars 2006 #247 Del Skrevet 30. mars 2006 Trust the toad!!! Hm, er på side 13 ... 13 er ulykkestall .. ← Har du sett brødrene Grim, eller noe? Mener det var en "Toad" man skulle "truste" der. Håper kvalmen din gir seg snart, og at du og kjæresten hadde det hyggelig på filmkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 31. mars 2006 Har du sett brødrene Grim, eller noe? Mener det var en "Toad" man skulle "truste" der. Håper kvalmen din gir seg snart, og at du og kjæresten hadde det hyggelig på filmkveld. ← God morgen! Ja, så brødrene Grimm igår. Du har god hukommelse! Syntes den paddekommentaren var så bra Føler meg ikke kvalm idag, iallfall ikke enda- jeg krysser fingrene! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2006 #249 Del Skrevet 31. mars 2006 Blir du syk? Uffda.. Får håpe det går over Hvorfor finner jeg ikke de klærne jeg vil haaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 31. mars 2006 Blir du syk? Uffda.. Får håpe det går over Hvorfor finner jeg ikke de klærne jeg vil haaa ← Nei, frisk igjen nå! Var syk på mandag og litt på tirsdag. Og så har jeg slitt med kvalme f.o.m mandag t.om. igår ... men idag er jeg ikke det minste kvalm, herlig!! Hm, det er murphy's lov.. eller så er det pga alle de rampete alvene/spøkelsene o.l hjemme hos deg vil være litt slem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 31. mars 2006 #251 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei hei:) Koselig å høre at du er innom ofte! Du må ikke være redd for å "sette spor etter deg" vet du Det er faktisk kjempekjekt! Og som Gitte sier passer det godt for unger. Finnes vist mange morsomme spill til det også ← Jeg er ikke redd for å legge igjen spor så du skal nok høre mer fra meg . Tror jeg skal overbevise ungene om at de bør ønske seg eye toy til neste bursdag . Ha en riktig flott helg Teria . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg er ikke redd for å legge igjen spor så du skal nok høre mer fra meg . Tror jeg skal overbevise ungene om at de bør ønske seg eye toy til neste bursdag . Ha en riktig flott helg Teria . ← Det er godt å høre;) Synes du bør overbevise ungene ja ... mange spennende spill i tillegg til kinetic! Ha en fortsatt super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 31. mars 2006 #253 Del Skrevet 31. mars 2006 Høres skikkelig engasjerende ut de spillene. Skjønner du koser deg med de! Håper du får en fin helg sammen med mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. april 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 1. april 2006 Høres skikkelig engasjerende ut de spillene. Skjønner du koser deg med de! Håper du får en fin helg sammen med mor! ← Det er de virkelig! Skjønt, jeg har bare prøvd ett da ... Har det supert sammen med mamma, har shoppet, gått på kafé og kost oss skikkelig idag! Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. april 2006 Forfatter #255 Del Skrevet 2. april 2006 God morgen! Nå er det helt nydelig ute, påske/vårstemning med heeeerlig sol og opptil flere plussgrader;) Det eneste dumme er at jeg må sitte inne på skolen og jobbe med gruppeoppgave ... Jeg har så utrolig lite lyst. Ikke det, det er ikke sikkert jeg hadde vært ute om jeg faktisk hadde hatt fri heller ... Håper vi får gjort mest mulig idag, så slipper vi å sitte til ti på kvelden imorgen ... det er lov å håpe Håper våren har kommet for godt nå- men har egentlig mine tvil. Hørte tilogmed fuglesang idag, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. april 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg er så ubeskrivelig, vanvittig, tåpelig, fantastisk, utrolig, meningsløst, frustrerende, utagerende leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Sitter på skolen med gruppearbeid. Siste dagen, skal presentere imorgen. Fire på gruppa er vist litt for mange, for ikke alle har noe å gjøre ... og jeg kjeder meg! Og som sagt, jeg er lei. Vil bare hjemme og slappe av sammen med samboeren. Er redd jeg må bli på skolen til ti ikveld, det er faktisk 14 timer det!!! *sukk*. Jeg hater mandager!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 4. april 2006 #257 Del Skrevet 4. april 2006 Håper du har det bedre nå Teria . Skolearbeid kan sikkert være slitsomt til tider. Men tenk så kjekt når du står der med papirene i hånden og kan søke jobber! Go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. april 2006 #258 Del Skrevet 5. april 2006 God morgen, Teria . Håper humøret er bedre enn det var på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. april 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 5. april 2006 Håper du har det bedre nå Teria . Skolearbeid kan sikkert være slitsomt til tider. Men tenk så kjekt når du står der med papirene i hånden og kan søke jobber! Go girl! ← God morgen! Mye bedre nå, takk:) Er jo ferdig med gruppearbeidet! Bare så synd at vi skal begynne på ny oppgave nå idag ... Men det går bra:) Tilogmed snart påskeferie! *glede seg vilt* Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. april 2006 Forfatter #260 Del Skrevet 5. april 2006 God morgen, Teria . Håper humøret er bedre enn det var på mandag. ← God morgen! Jada, humøret er mye bedre nå Gleeeeder meg til påskeferien!! Håper du har det bra også Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå