katties Skrevet 24. oktober 2023 #61 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Da går jeg til et ammerom det har vi på kjøpesenteret Anonymkode: 0f156...f08 Hvis man sitter på kafe så tar man med seg kaffekoppen, salaten, og vennunna og drar alt inn på ammerommet mens babyen kanskje skriker etter mat? Og så vil folk poste om at de hater skrikende babyer i stedet for amming? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #62 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var da voldsomt til folk skulle klikke her da. Jeg driter fullstendig i når, hvordan og hvor kvinner ammer. Gjør meg ingenting å se hverken kvinne, pupp eller diende baby. Men man må få lov å si på et anonymt forum at man ønsker at noen kan amme litt diskré i et hjørnen UTEN å bli anklaget for å ha 0 peiling, å være en mobber og verre er. Som sagt: jeg er uenig med ts. Jeg mener at man skal få amme midt i de travle gatene i Saudi Arabia om man vil, men jeg ser ingen grunn til å halshugge ts fordiom. Anonymkode: 2627d...ba2 Ja, hvis du vil havne i fengsel i Saudi Arabia, er det bare å flekke puppen. Anonymkode: f3f52...0be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #63 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med å finne en krok i kafeen? Mine venninner har 0 problem med å skravle der med meg. Like fint som rett ved inngangen, gitt. Egentlig litt finere da man har det litt roligere rundt seg Anonymkode: 0f156...f08 Hva om det ikke er en ledig krok? Hva om det andre mener er diskret ikke er det samme som du mener. Hva med å ikke bry seg! Hva du synes er ikke ensbetydende med at det er fasiten. Anonymkode: cace5...0d4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #64 Del Skrevet 24. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det tar ikke mange sekundene å flytte seg til et hjørne, eller sette seg med ryggen til gjestene på kafeen. Jeg er møkklei av å få melkesprengte, flashede pupper oppi ansiktet når jeg er på kafe. Tror en god del vrenger puppen ut for å vise seg og bli sett på av mannfolk. Anonymkode: f3f52...0be #tingsomaldriskjer Anonymkode: 93aa7...3f7 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #65 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva om det ikke er en ledig krok? Hva om det andre mener er diskret ikke er det samme som du mener. Hva med å ikke bry seg! Hva du synes er ikke ensbetydende med at det er fasiten. Anonymkode: cace5...0d4 Det er helt sant. Derfor det er så spennende med diskusjonsforum og høre andre tanker, men man får visst ikke lov å uttrykke egne meninger her fordi da får man bare "Ikke bry deg" og "Pass dine egne saker" tilbake. Anonymkode: 0f156...f08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #66 Del Skrevet 24. oktober 2023 katties skrev (4 minutter siden): Hvis man sitter på kafe så tar man med seg kaffekoppen, salaten, og vennunna og drar alt inn på ammerommet mens babyen kanskje skriker etter mat? Og så vil folk poste om at de hater skrikende babyer i stedet for amming? ? Det var en hypotetisk situasjon om at hvis det var fullt på kafeen så hadde jeg ikke satt meg der men heller gått til et ammerom Anonymkode: 0f156...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #67 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg lagde tråden for å se om det fantes noen som var enig her, men her er gjerne folk glad i å være uenig og samtidig slenge ut krasse kommentarer til TS når de er uenig. Det er litt for barnslig for meg Du ser ikke ironien i at du lagde en tråd for å finne ut om andre var enige med deg, samtidig som du slang ut krasse kommentarer om andre? Andre inne på forumet her har akkurat like mye rett på sine meninger, som de bare gir utløp for på privat forum som deg. Og, når det er sagt, det er lov å endre meninger når man får høre andres erfaringer, man må ikke tviholde på egen tro bare for at man kanskje var litt kjapp på avtrekkeren. Det er mer voksent å modent å si: ok, godt poeng, hadde ikke tenkt på det før, dersom man faktisk endrer mening da. Anonymkode: e711d...859 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #68 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ser ikke ironien i at du lagde en tråd for å finne ut om andre var enige med deg, samtidig som du slang ut krasse kommentarer om andre? Andre inne på forumet her har akkurat like mye rett på sine meninger, som de bare gir utløp for på privat forum som deg. Og, når det er sagt, det er lov å endre meninger når man får høre andres erfaringer, man må ikke tviholde på egen tro bare for at man kanskje var litt kjapp på avtrekkeren. Det er mer voksent å modent å si: ok, godt poeng, hadde ikke tenkt på det før, dersom man faktisk endrer mening da. Anonymkode: e711d...859 Hvor er mine krasse kommentarer? Anonymkode: 0f156...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #69 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor er mine krasse kommentarer? "Synes enkelte mødre nå om dagen virker veldig selvopptatte og oppmerksomhetssyke" I innlegg 1. Anonymkode: e711d...859 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #70 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Synes enkelte mødre nå om dagen virker veldig selvopptatte og oppmerksomhetssyke" I innlegg 1. Anonymkode: e711d...859 Krass definisjon: hard, ubarmhjertig, bruker sterkt språk Hvis det er å være hard og ubarmhjertig at jeg sier jeg synes noen kan virke selvopptatte og oppmerksomhetssyke så må vi endre ordboka At noen derimot sier rett til meg at jeg ikke passer som mor, det er å være krass Anonymkode: 0f156...f08 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 24. oktober 2023 #71 Del Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Jeg er nok en av de du har sett komfortabelt i en sofakrok på cafe og ammet. Vi hadde ofte barseltreff ute, og vi fant alltid en sofa fordi det er veldig praktisk i forhold til å ha babyen liggende ved siden av oss når de var våkne. Sofaene var alltid nærmeste disken. Om en av babyene var sultne så snek vi oss ikke bort i en krok på en ubehagelig stol og ammet når det enkleste og mest komfortable er å sitte i sofakroken? Det eneste du så av min pupp er den delen som gikk inn i munnen på babyen, og du skal nistirre ganske greit for å se noe som kan støte deg. Endret 24. oktober 2023 av pingeling 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #72 Del Skrevet 24. oktober 2023 pingeling skrev (Akkurat nå): Jeg er nok en av de du har sett komfortabelt i en sofakrok på cafe og ammet. Vi hadde ofte barseltreff ute, og vi fant alltid en sofa fordi det er veldig praktisk i forhold til å ha babyen liggende ved siden av oss når de var våkne. Om en av de var sultne så snek vi oss ikke bort i en krok på en ubehagelig stol og ammet når det enkleste og mest komfortable er å sitte i sofakroken? Det eneste du så av min pupp er den delen som gikk inn i munnen på babyen, og du skal nistirre ganske greit for å se noe som kan støte deg. Jeg skrev også at jeg kommer til å finne en sofa. En sofa lenger inn i kafeen med rolige omgivelser og færre folk Anonymkode: 0f156...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #73 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skrev også at jeg kommer til å finne en sofa. En sofa lenger inn i kafeen med rolige omgivelser og færre folk Anonymkode: 0f156...f08 Du mener sofaen som oftest er den første som blir tatt på en kaffe. Eller skal det stå "Reservert til ammende" på den? Oftest må man bare ta den plassen som er ledig. Anonymkode: 10beb...7de 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 24. oktober 2023 #74 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skrev også at jeg kommer til å finne en sofa. En sofa lenger inn i kafeen med rolige omgivelser og færre folk Anonymkode: 0f156...f08 Fint om det finnes, og om det er ledig. Hadde vært deilig det. Ikke pga ammingen, men fordi det hadde vært roligere for oss og babyene. Men de stedene vi var så var det kun et par sofaer, begge nærmeste disken og alltid kamp om de var ledige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #75 Del Skrevet 24. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg skrev også at jeg kommer til å finne en sofa. En sofa lenger inn i kafeen med rolige omgivelser og færre folk Anonymkode: 0f156...f08 Hvorfor må du egentlig amme offentlig? Kan ikke du ta konsekvensene av dine meninger og ikke tiltrekke deg oppmerksomhet ved å ikke være på kafé? Vær hjemme til barnet spiser fast føde. Så jævlig lei mødre som skal insistere på å amme rundt folk. Det er nemlig dette som er konsekvensen av dine meninger. Skamlegging og hemmeliggjøring Anonymkode: 29a93...aad 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #76 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du mener sofaen som oftest er den første som blir tatt på en kaffe. Eller skal det stå "Reservert til ammende" på den? Oftest må man bare ta den plassen som er ledig. Anonymkode: 10beb...7de Da går jeg en annen plass Anonymkode: 0f156...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #77 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor må du egentlig amme offentlig? Kan ikke du ta konsekvensene av dine meninger og ikke tiltrekke deg oppmerksomhet ved å ikke være på kafé? Vær hjemme til barnet spiser fast føde. Så jævlig lei mødre som skal insistere på å amme rundt folk. Det er nemlig dette som er konsekvensen av dine meninger. Skamlegging og hemmeliggjøring Anonymkode: 29a93...aad Jeg skjønner ikke, er du enig eller ikke. Du sier du ikke vil se amming offentlig, men har et problem med at jeg gjør det mer skjult enn andre? Anonymkode: 0f156...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #78 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hva med å vise litt respekt for våre nye landsmenn, amming i offentligheten er haram og respektløst. Anonymkode: 919d4...484 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #79 Del Skrevet 24. oktober 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke, er du enig eller ikke. Du sier du ikke vil se amming offentlig, men har et problem med at jeg gjør det mer skjult enn andre? Anonymkode: 0f156...f08 Jeg bare viser hvor dine bakstreverske holdninger fører. Bortgjemt krok i dag, toalettet i morgen. Amming var fy-fy på offentlige plasser for ikke så lenge siden i Norge heller. Slike som deg trekker oss tilbake Anonymkode: 29a93...aad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #80 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bare viser hvor dine bakstreverske holdninger fører. Bortgjemt krok i dag, toalettet i morgen. Amming var fy-fy på offentlige plasser for ikke så lenge siden i Norge heller. Slike som deg trekker oss tilbake Anonymkode: 29a93...aad Fordi jeg ønsker å amme lenger inn i lokalet under litt roligere omgivelser? Alright then Anonymkode: 0f156...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå