herzeleid Skrevet 25. oktober 2023 #201 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Beklager at jeg ikke klarer å nøste meg igjennom hele quote-rekka, men systemet med lenker later til å være knekt her på KG. Hva mener du med «her»? Refererer du til første post? Anonymkode: e7a7e...3af Tenkte på statistikken som ble publisert et par sider tilbake, lenke til UiO. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 25. oktober 2023 #202 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvem vet hvor mange partnere noen har hatt? Går det an å se det på folk? Jeg aner ikke hvor mange mannen min har hatt sex med. Han vet ikke det om meg heller. Det har virkelig null betydning for vårt forhold i dag. Anonymkode: e672b...3be Aner du ikke om din man hadde hett noen kjæreste innen deg? Er det virkelige sånn at du tror han kan ha hatt 0 til 200 på CV'n. Skjønner ikke hvordan man klarer å vite så lite om livet til sin ektefelle. Selv har jeg null interesse i min kones CV, men har nok så god anelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 25. oktober 2023 #203 Del Skrevet 25. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Man whores er ofte bare desp. Det er bare menn som tror menn som får seg masse har evner. Menn som ligger masse rundt er ofte karakterisert av én ting - desperasjon, henger mye på byen, og tar det de får. Det er bare menn som beundrer hverandre for det. Brødhuer. Anonymkode: 060b0...eae Se vekk fra voldtekt og kjøp av sex. Spillereglene er egentlig veldig enkel: For at en mann skal kunne ha sex, så må en kvinne ha lyst til å ha sex med han, om ikke så faller han i en av de ovennevnte kategoriene. Med andre ord, han kan kun ha så mye sex som han er ettertraktet. Så en mann som ligger mye rundt er ikke desperat, han opplever jo kvinner som står i kø for han 🤷♂️ Hvis du skal bruke ordet desperat, så beskriver det mye bedre enn mann som prøver hardt, men ikke får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 25. oktober 2023 #204 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Haha. NEI. Empirien tilsier ikke det. Hva er det med dere menn og å late som dere kan noe som helst om vitenskap? Man må ikke være kjekk for å ha et høyt antall partnere. Det holder å se vanlig ut og gå mye på byen ofte og prøve seg på nok damer. Sorry mac. Og kvinner foretrekker uansett IKKE en mann som har hatt sex med masse damer. Dette finnes det derimot empiri på. Damer ser ikke på dette som status. Igjen - det er dere menn, og vi vet jo at dere legger status o de merkeligste ting. Anonymkode: 060b0...eae Ser menn på det som status? Kanskje noen få yngre menn, eller eldre bitre menn. Vi nok si at det mer er litt underholdning å høre ulike mer eller mindre sanne historier fra rundbrennere. Men snakker man sammen skikkelig, så er det rundbrennere som ofte er misunnelig på dem som har hatt lange stabile forhold. Men kun min erfaring, har ikke søkt litteratur på akkurat dette spørsmålet. Men til dem som ikke skjønner korrelasjon. Hvis alt annet er likt mellom to menn, som da motivasjon til å ligge rundt, så vil fysisk attraktivitet ha en korrelasjonskoeffisient på omtrent 0,2. Legger med en grafisk oversikt med ulike r. Er en svak korrelasjon, som betyr at det er en liten forskjell, men en forskjell på antall partnere mellom grupper av menn basert på hvor fysisk attraktive dem er. Men ser man på motivasjon så nærmer vi oss en r=0,6 som er en skikkelig sterk korrelasjon. Vitenskap sier at menn som ønsker å ligge rundt, ligger rundt. Menn som ikke ønsker det, gjør det ikke. Sånn forenklet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 25. oktober 2023 #205 Del Skrevet 25. oktober 2023 Fremmed fugl skrev (18 minutter siden): Aner du ikke om din man hadde hett noen kjæreste innen deg? Er det virkelige sånn at du tror han kan ha hatt 0 til 200 på CV'n. Skjønner ikke hvordan man klarer å vite så lite om livet til sin ektefelle. Selv har jeg null interesse i min kones CV, men har nok så god anelse. Du har jo ikke anelse, så lenge du ikke har vært der alle gangene hun har hatt sex før deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 25. oktober 2023 #206 Del Skrevet 25. oktober 2023 Fremmed fugl skrev (9 minutter siden): Ser menn på det som status? Kanskje noen få yngre menn, eller eldre bitre menn. Vi nok si at det mer er litt underholdning å høre ulike mer eller mindre sanne historier fra rundbrennere. Men snakker man sammen skikkelig, så er det rundbrennere som ofte er misunnelig på dem som har hatt lange stabile forhold. Men kun min erfaring, har ikke søkt litteratur på akkurat dette spørsmålet. Men til dem som ikke skjønner korrelasjon. Hvis alt annet er likt mellom to menn, som da motivasjon til å ligge rundt, så vil fysisk attraktivitet ha en korrelasjonskoeffisient på omtrent 0,2. Legger med en grafisk oversikt med ulike r. Er en svak korrelasjon, som betyr at det er en liten forskjell, men en forskjell på antall partnere mellom grupper av menn basert på hvor fysisk attraktive dem er. Men ser man på motivasjon så nærmer vi oss en r=0,6 som er en skikkelig sterk korrelasjon. Vitenskap sier at menn som ønsker å ligge rundt, ligger rundt. Menn som ikke ønsker det, gjør det ikke. Sånn forenklet. Nettopp. Men det å kunne ligge rundt og det å kunne være attraktiv for langvarige forhold, er to forskjellige ting. Fuckboys kan være morsomme hvis en kvinne trenger adspredelse og kortvarig gøy. Å bli sammen med en slik for å gifte seg? No way. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-AA Skrevet 25. oktober 2023 #207 Del Skrevet 25. oktober 2023 1 hour ago, Rosalilje84 said: Hvem sin empiri? Din egen? Det er bare å se på et banalt eksempel som for eksempel hvor lett det er for menn å starte kull 2 og 3 det. Kvinner er langt mer mistenksomme overfor en mann på 40 som ikke har vært gift og ikke har barn enn en mann med full pakke fra tidligere forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 25. oktober 2023 #208 Del Skrevet 25. oktober 2023 T-AA skrev (1 minutt siden): Det er bare å se på et banalt eksempel som for eksempel hvor lett det er for menn å starte kull 2 og 3 det. Kvinner er langt mer mistenksomme overfor en mann på 40 som ikke har vært gift og ikke har barn enn en mann med full pakke fra tidligere forhold. Tror du virkelig at menn som starter kull nummer 2 og 3 har pult rundt før det? At en mann har barn, betyr at han har hatt sex med barnas mor. Det betyr ikke at han har hatt sex med 100 stykker. Både min mann og jeg har barn fra før, men ingen av oss har pult rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #209 Del Skrevet 25. oktober 2023 umAxa skrev (2 timer siden): Se vekk fra voldtekt og kjøp av sex. Spillereglene er egentlig veldig enkel: For at en mann skal kunne ha sex, så må en kvinne ha lyst til å ha sex med han, om ikke så faller han i en av de ovennevnte kategoriene. Med andre ord, han kan kun ha så mye sex som han er ettertraktet. Så en mann som ligger mye rundt er ikke desperat, han opplever jo kvinner som står i kø for han 🤷♂️ Hvis du skal bruke ordet desperat, så beskriver det mye bedre enn mann som prøver hardt, men ikke får det til. Vi kan alle bare ha så mye sex som vi er ettertraktet. Slutt med dette vrøvl. Verken kvinner eller menn vil pule alle, og både menn og kvinner takker nei til knalling. At dere tror at menn som ligger med mange alltid har en kø etter seg, sier noe om hvordan dere har slukt godt med Internett-ideologi. Samtidig ser dere på menn som et dyr som står med tissen ute og venter på at en forbipasserende skal hoppe på. Det er vel dessverre også slike som kanskje har laget dette dumme tankesettet noen av dere svelger så lett. Anonymkode: 060b0...eae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #210 Del Skrevet 25. oktober 2023 Jeg tenker at de er grenseløs og normløs. At de sliter psykisk. At de mangler struktur på livet sitt... Anonymkode: 4f0bf...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pieump Skrevet 25. oktober 2023 #211 Del Skrevet 25. oktober 2023 Bryr meg ikke nevneverdig. Hvis noe så synes jeg det er fordelsaktig at de har fått vært litt "wild" før de nå slår seg til ro...Slipper jeg å komme i en situasjon hvor madammen tror gresset er grønnere på andre sia og gjør det slutt for å "utforske". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #212 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at de er grenseløs og normløs. At de sliter psykisk. At de mangler struktur på livet sitt... Anonymkode: 4f0bf...e1f Ingen liker folk som ilgger rundt...de er destruktive og har sykdommer Anonymkode: 4f0bf...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #213 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 20.40): Hvorfor skal noen vite hvor mange en kvinne har ligget med? Jeg har aldri fortalt til noen hvor mange jeg har ligget med. Anonymkode: 59527...410 Herregud, hvem går rundt og husker det? Må være en mann i såfall da 😄 Anonymkode: 9f58b...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #214 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tenker at de er grenseløs og normløs. At de sliter psykisk. At de mangler struktur på livet sitt... Anonymkode: 4f0bf...e1f Du er rett og slett litt dårlig i matte. Strøk du? En/ ei som har vært singel i ti år.....er sex med 2 hvert år mye? Anonymkode: fcf73...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 25. oktober 2023 #215 Del Skrevet 25. oktober 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Vi kan alle bare ha så mye sex som vi er ettertraktet. Slutt med dette vrøvl. Verken kvinner eller menn vil pule alle, og både menn og kvinner takker nei til knalling. At dere tror at menn som ligger med mange alltid har en kø etter seg, sier noe om hvordan dere har slukt godt med Internett-ideologi. Samtidig ser dere på menn som et dyr som står med tissen ute og venter på at en forbipasserende skal hoppe på. Det er vel dessverre også slike som kanskje har laget dette dumme tankesettet noen av dere svelger så lett. Anonymkode: 060b0...eae Vil du ha poeng for språkbruk og fargerike beskrivelser? For det er hva det ser ut som du prøver å oppnå 🤷♂️ Jeg sa, det går ikke an for en mann å ligge med mange, med mindre mange vil ligge men han også. Det samme kan sies om kvinnen også for balansen skyld - og jeg trenger ikke å ty til internett-ideologi for å forsvare dette ene enkle konseptet. Men gjerne fortell meg hvordan en mann eller dame, kan ha mye sex uten å ha folk som ønsker sex med vedkommende i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #216 Del Skrevet 25. oktober 2023 umAxa skrev (1 minutt siden): Vil du ha poeng for språkbruk og fargerike beskrivelser? For det er hva det ser ut som du prøver å oppnå 🤷♂️ Jeg sa, det går ikke an for en mann å ligge med mange, med mindre mange vil ligge men han også. Det samme kan sies om kvinnen også for balansen skyld - og jeg trenger ikke å ty til internett-ideologi for å forsvare dette ene enkle konseptet. Men gjerne fortell meg hvordan en mann eller dame, kan ha mye sex uten å ha folk som ønsker sex med vedkommende i utgangspunktet. Igjen. Svada. Intetsigende. Anonymkode: 060b0...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #217 Del Skrevet 25. oktober 2023 Tenker at det er helt normalt. Hadde ikke hatt noe å si om hvordan hun egner seg til forhold eller ikke. Men ville nok fått prestasjonsangst da hun hadde hatt mange å sammenligne meg med. Anonymkode: e1a51...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #218 Del Skrevet 25. oktober 2023 umAxa skrev (2 minutter siden): Vil du ha poeng for språkbruk og fargerike beskrivelser? For det er hva det ser ut som du prøver å oppnå 🤷♂️ Jeg sa, det går ikke an for en mann å ligge med mange, med mindre mange vil ligge men han også. Det samme kan sies om kvinnen også for balansen skyld - og jeg trenger ikke å ty til internett-ideologi for å forsvare dette ene enkle konseptet. Men gjerne fortell meg hvordan en mann eller dame, kan ha mye sex uten å ha folk som ønsker sex med vedkommende i utgangspunktet. Jeg trenger for øvrig ikke poeng. Jeg vet at jeg skriver godt. Men jeg vil gjerne faktisk ha noe jeg kan diskutere, så jeg slipper å kjede meg. Anonymkode: 060b0...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 25. oktober 2023 #219 Del Skrevet 25. oktober 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trenger for øvrig ikke poeng. Jeg vet at jeg skriver godt. Men jeg vil gjerne faktisk ha noe jeg kan diskutere, så jeg slipper å kjede meg. Anonymkode: 060b0...eae 12 minutter siden, AnonymBruker said: Igjen. Svada. Intetsigende. Anonymkode: 060b0...eae Da må du nesten komme med noe med konkret selv, enn bare "No u" 🤷♂️ Scenen er din, vær så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. oktober 2023 #220 Del Skrevet 25. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ser flesteparten her steiler for at 20 ikke er ett høyt tall, vel det er det. Hvorfor er det så vanskelig å akseptere at menn flest ikke vil ha madrasser? (Du som klør i fingra nå fordi DU ikke er sånn, jeg snakker generelt). For all del kjør på til du er godt gjennompult, men ikke forvent at drømmemannen vil ta i deg etterpå Gøy med tall of fakta: https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/ Anonymkode: fda09...b13 Drømmemannen for en kvinne som er seksuelt frigjort og har hatt mange partnere er ikke en mann med kjønnsdelt og foreldet syn på slikt, og som anser henne som løs/hore/madrass. Sier ikke det seg selv egentlig? Fakta er jo at det er svært mange av oss kvinner som ikke kan hevde svært mange partnere som også styrer unna menn med slikt syn, så det er vel bare rett og rimelig at de mennene får ha sine preferanser og utelukke kvinner som ikke passer i forhold til dem også. Så sier jo realiteten oss mye om dette. Selv om din realitet er at du ikke har gitt kvinner med mange tidligere sexpartnere en sjanse til å få akkurat deg som den fantastiske partneren du forhåpentligvis er/kan bli, så er realiteten til de kvinner du da styrte/styrer unna at de var heldige med at de ikke endte opp med deg med et slikt syn på dem. Om det generelt skulle være slik du hevder, at de med mange partnere ikke finner kjærlighet/sin drømmemann skulle vi kvinner ha opplevd at dette er en utfordring i praksis, men det ser man ingenting til. De som lå med mange fant sin livspartner på akkurat samme måte som dem som lå med få. Lett er det som regel ikke å finne den rette uansett, men de strevde ikke mer enn andre. Det vil si, de to kvinner jeg kjenner som er evig single har knapt hatt sex. Ene vet vi faktisk ikke hvilken fil hun tilhører. Det har aldri vært noen, og aldri vært et tema hun snakker om. Endret 25. oktober 2023 av Trolltunge Skriveleif 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå