Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 17.04):

Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt?

(Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold)

Anonymkode: cbea6...20f

Horeste

Anonymkode: ab088...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker egentlig ingen verdens ting om det. Hennes liv, hennes sex. 

Rart hvordan menn kan ha ei liste på mange meter bortimot men når kvinner er oppe i en fjerdedel av en manns antall er hun billig og ingenting å ha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (5 timer siden):

Vil ha sannheten, syns ikke de er nøyaktige nok utført. Unnskyld om du jobber med statistikk 😂 

Det er bra å kritisere forskning eller statistikk basert på å lese hva de faktisk har gjort.

Å hevde at statistikk generelt er unøyaktig utført basert på at man ikke liker konklusjonen høres litt … Trumpsk ut?

Anonymkode: e7a7e...3af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er bra å kritisere forskning eller statistikk basert på å lese hva de faktisk har gjort.

Å hevde at statistikk generelt er unøyaktig utført basert på at man ikke liker konklusjonen høres litt … Trumpsk ut?

Anonymkode: e7a7e...3af

Er det så ille? Det er jo mye som kan gå galt.

Kan nevne en ting, hvem blir spurt? Er det foreksempel noen mennekser som har større sannsynlighet til å bli spurt eller melde seg frivillig til å svare, kontra andre? Vil disse skille seg ut på andre områder av livet også, slik at kun den samme gruppen mennesker blir sett på som svaret for en annen del av befolkningen som ikke nødvendigvis hadde svart det samme, men det finner de ikke ut, fordi det aldri blir dokumentert?

Når det handler om hvor noen bor, så ser de jo sikker i registrer og slikt, da vil det bli mindre fallhøyde, men når det handler om personlige ting som vaner, så er det fritt vilt ut ifra hvem som svarer, og det er ingen garanti det vil kunne være en god representasjon for befolkningen. 

Er ikke imot forskning eller statistikk, er imot at unøyaktig forskning blir sett på som et endelig svar, for å så bli brukt imot befolkningen. Så lenge folk forstår at det er mer til livet så går det greit, men det er ikke min opplevelse at mange nok gjør det. 

Endret av Rosakatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2023 at 9:04 AM, AnonymBruker said:

Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt?

(Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold)

Jeg bryr meg ikke.

Hvorfor skulle jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe annerledes enn menn som har samme antall.

Generelt tenker jeg ikke på de det heletatt. 

Derimot når jeg velger partner,  så har jeg aldri helt klart å slå meg sammen med noen som ligger med alle. Og da i mitt tilfelle gjelder det menn. Fordi jeg syntes ikke de blir seriøse nok iht et seriøst forhold. Og bøir da automatisk noen jeg ikke klarer helt å stole på relasjonsmessig.

Anonymkode: 4a32c...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke verre enn mannfolk som skryter av å ha feia over 5 stk på 14 dager😂👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (7 timer siden):

En skiller seg nødvendigvis ut rent statistisk om en har mer enn tre ganger median antall partnere. 

Hvorvidt det er "rart" blir et annet spørsmål, men det er i alle fall noe de aller færreste kvinner velger. 

Flesteparten og færreste er da vidt forskjellige ting. At noe ikke er median betyr ikke at man skiller seg ut statistisk sett. 

Anonymkode: 060b0...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (7 timer siden):

Jeg sa ikke jomfru, jeg sa "jomfruelig", burde vel lagt til ordet "relativt" foran. Hun trenger ikke være jomfru, men jeg syns luddere er rimelig ekle, i alle fall i kontekst av et forhold, så tallet hennes bør være lavt.

Man kan ikke være RELATIVT jomfruelig. Jomfruelig betyr uten sexerfaring fra før. Dere rundbrennere er like ekle. Særlig tatt i betraktning at de fleste norske menn ikke bruker kondom på sine one night stands. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (7 timer siden):

Nei, men på 20+ så er vi ikke langt unna bygdemadrass territorie, litt avhengig av alderen hennes.

Du anser altså deg selv som bygdemadrass? Siden du har hatt over 20?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (6 timer siden):

Fysisk tiltrekkende, smart, varm og generøs personlighet, tradisjonelle verdier og Ikke et ludder....

Det er vel omtrent det.

Så kan man diskutere hva fysisk tiltrekkende betyr, men det er så enkelt som at jeg må ha lyst på henne.

Utdannelse, jobb, kulturkunnskap etc etc etc, alt det der er et stor "who cares" fra meg. Fint om hun har det selvsagt, men ikke noe jeg ville ekskludert en kvinne for.

Og derfor har du ikke dame. Smart og tradisjonelle verdier går som regel ikke sammen. Når hun i tillegg skal være pen og jomfruelig, så har du innsnevret søkefeltet ditt såpass mye, at det er nesten ingen igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Flesteparten og færreste er da vidt forskjellige ting.

Utvilsomt.

Sitat

At noe ikke er median betyr ikke at man skiller seg ut statistisk sett. 

Her bør en nok skille mellom "ikke median" og "mer enn tre ganger median". 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (4 minutter siden):

Utvilsomt.

Her bør en nok skille mellom "ikke median" og "mer enn tre ganger median". 

Nei. Kjøre deg. Statistikk funker ikke sånn. Nettopp fordi det andre mest "vanlige" ikke trenger å ligge tett opp til medianen. Du har ikke grunnlag for å påstå det du påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Kjøre deg. Statistikk funker ikke sånn. Nettopp fordi det andre mest "vanlige" ikke trenger å ligge tett opp til medianen. Du har ikke grunnlag for å påstå det du påstår.

Uklart hva du i innlegget du siterer du forsøker å si deg uenig i. I innlegget du siterer skriver jeg at en bør skille mellom "ikke median" og "mer enn tre ganger median". Jeg registrerer at du sier deg uenig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (6 minutter siden):

Uklart hva du i innlegget du siterer du forsøker å si deg uenig i. I innlegget du siterer skriver jeg at en bør skille mellom "ikke median" og "mer enn tre ganger median". Jeg registrerer at du sier deg uenig. 

Hahahaha. Fu går på repeat igjen. Orker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 17 år siden første gang jeg hadde sex, jeg har hatt noen forhold av og på. Lengste nå på 3 året og vi venter vårt første barn. 

Jeg begynte å ha sex for 6205 dager siden - jeg har hatt rundt 60 partnere. 

Dette betyr i snitt 3,5 personer i året siden den dagen jeg begynte å ha sex. Det er ikke mye i mine øyne og tror mange fokuserer på antall partnere i stede for partnere over tid. 

Anonymkode: f2a46...d7d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hahahaha. Fu går på repeat igjen. Orker ikke.

Da får du ha lykke til med det du måtte orke :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier dere ikke involverer dere i damer som har hatt sex med over 20 menn; spør dere dama hvor mange de har hatt sex med før dere involverer dere i dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy77 skrev (Akkurat nå):

Dere som sier dere ikke involverer dere i damer som har hatt sex med over 20 menn; spør dere dama hvor mange de har hatt sex med før dere involverer dere i dem? 

Har aldri møtt disse mannfolka, og kommer til å stikke hvis jeg møter dem. Ikke fordi jeg har så mange partnere, men fordi jeg ikke vil ha sånne menn. Sist gang jeg ble spurt om partnere, var jeg tjue. Jeg forventer derimot mer av voksne menn.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at 20-30 sikkert er ganske normalt, siden det er fryktelig lett å finne seg en ålreit mann å ha sex med, men noe særlig mer enn 30, da tenker jeg at det har blitt mange og hun er kanskje ikke kjærestemateriale for min del. 

Det skal veldig mye til for at jeg skal gå inn i et forhold med en dame som har ligget med veldig mange. Da må hun være rimelig pen, ha en fantastisk personlighet osv, egentlig være så bra at det fremstår som merkelig at hun vil være sammen med meg.

I mange tilfeller vet man ikke, og jeg spør ikke, men om jeg var sammen med en dame og plutselig fikk vite at hun har ligget med rundt 30-50, så ville det vært en skuffelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...