Gå til innhold

Såret over sambo og adventskalender


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det være at det maset om denne kalenderen starter tidlig? At hun mulig tror han er like interessert i dette som hun. Har dere aldri sagt noe dere ikle burde til partneren deres, fordi man er dritt lei. Jeg elsker jul, gift med en som ikke er det like mye. Men jeg maser ikke om det på han. Han har nevnt noen ganger at han synes jeg startet litt tidlig. Ja det var det du fikk når du ble sammen med, la meg nyte det i fred. Mulig det har eskalert fra første kalender til nå? Mulig han har vist at han ikke er like begeristret for det, men så er man så opptatt av det selv at man ikke ser det. Mannen her hadde hatet det, og jeg tror dem fleste menn ikke er så inn i det. Jeg vet om par som kjøper annhver gave til kalderen. Så i år kan du forslå det kanskje? 
 

Anonymkode: ef2e7...5db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du som kvinne, hvordan kan du hilse fra 99% av mennene?

Anonymkode: be67d...eea

Jeg har kjent noen forskjellige menn i mitt liv, og kan tenke meg hvordan brorparten av den mannlige, norske befolkning hadde følt og tenkt rundt det å få et dikt hver dag i desember som en "gave". Det er ikke vanskelig å skjønne hvis man vet noe som helst om menn.

Hvis du tviler, så kan du jo lage en spørreundersøkelse/poll i en egen tråd her og spørre mennene på KG om de ønsker seg en sånn julekalender, med dikt og gåter hver dag. 

Anonymkode: 6a193...90b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har kjent noen forskjellige menn i mitt liv, og kan tenke meg hvordan brorparten av den mannlige, norske befolkning hadde følt og tenkt rundt det å få et dikt hver dag i desember som en "gave". Det er ikke vanskelig å skjønne hvis man vet noe som helst om menn.

Hvis du tviler, så kan du jo lage en spørreundersøkelse/poll i en egen tråd her og spørre mennene på KG om de ønsker seg en sånn julekalender, med dikt og gåter hver dag. 

Anonymkode: 6a193...90b

Mulig jeg har misforstått hi, men slik jeg tolket det, så lagde ts dikt og gåter som en slags ledetråd til hvor kalendergaven er gjemt?

Jeg har forresten nettopp laget en tråd om dette. Ikke om dikt og gåter, men kalendergaver til voksne. 

Anonymkode: be67d...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en høyst unødvendig og ufin måte av mannen å si fra til TS på at han ikke setter pris på kalenderen, men det sagt hadde jeg som voksen kvinne heller ikke satt pris på å få noe sånt.

Anonymkode: 7fb69...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

År etter år med dikt, gåter og visdomsord gjennom hele desember høre veldig slitsomt ut. Anbefaler ølkalender eller sexkalender, menn er litt enkle sånn.

Anonymkode: e6887...b85

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en kalender med 24 ulike juleøl jeg bestilte fra polet og putta i ei bruskasse med ei lyslenke på.. Den gaven falt i smak og ble spurt etter igjen året etter. 
 

Ja han sa i fra på en dårlig måte, men få menn elsker kliss klass og dikt, hva med å finne noe enklere som mannen din kan like? 
 

 

Anonymkode: 253f2...1a8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er enig. Jeg syns mannen skal få litt cred for å ha vært med på dette i 7 (!) år. Dette er en klassisk situasjon hvor den ene parten lager en stor greie ut av noe uten at mottakeren egentlig ønsker det. Som når tante Kjersti alltid kjøper souvenir som kopp/magnet hver gang hun er på ferie. Så fyller det seg opp og plutselig er det for sent å si «Takk, men det er nok nå». 

Anonymkode: 69390...483

Jeg hadde aldri orket det der. Jeg kjøper min egen sjokoladekalender og min mann er ikke interessert i slikt. Ts må godta at andre ikke er interessert i kalendere.

Lag heller kalender og gi til en venninne.

Anonymkode: dc639...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2023 den 11.08):

Han kunne ha sagt det på en penere måte.
Men en sånn kalender med dikt og visdomsord passer kanskje bedre til en jente 10-12 års alderen. 

Anonymkode: 0abd0...5ed

Personlig tenker jeg en dame i 60 åra 🤪

Anonymkode: 18514...8ee

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tenker jeg at det er noe annet som ligger bak et slikt utbrudd.. 

Kan han ha dårlig samvittighet for noe? Og få enda dårligere samvittighet av at du gjør noe fint for han og dermed tar det ut på deg i form av bjeffing og kjeft? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...