Entern Skrevet 16. oktober 2023 #101 Del Skrevet 16. oktober 2023 Honey Dew skrev (26 minutter siden): Ingenting galt i å være flink med forretninger. Heier på folk som kan dette. Akhenaton skrev (9 minutter siden): Og det er det ikke akkurat alle som gjør, spesielt her i Norge. Nei det har dere helt rett i. Nordmenn skal helst ikke skikke seg ut. Med mindre de tilhører den politiske eliten da, selvfølgelig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 17. oktober 2023 #102 Del Skrevet 17. oktober 2023 Tråden er ryddet for spørsmål til moderert innhold. Spørsmål vedrørende moderering besvares i Private forumhenvendelser. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 18. oktober 2023 #103 Del Skrevet 18. oktober 2023 Og nå melder media om første brannbombeangrep mot en synagoge i Berlin... 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet 18. oktober 2023 #104 Del Skrevet 18. oktober 2023 En synagoge i Berlin ble i natt utsatt for et terrorangrep, det ble kastet brannbomber. Jeg tror nok dessverre at terror utført i islams navn og av tilhengere av terrororganisasjonen HAMAS er noe det kan bli mye av fremover. https://www.nrk.no/nyheter/synagoge-angrepet-i-berlin-1.16600642 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 18. oktober 2023 #105 Del Skrevet 18. oktober 2023 (endret) Det har vært angrep på Israels ambassader både i Jordan og Ankara, konsulatet i Istanbul osv. Israelere bør holde hodet lavere enn vanlig en stund, disse folkene er rape gale. Endret 18. oktober 2023 av jordy 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 18. oktober 2023 #106 Del Skrevet 18. oktober 2023 jordy skrev (8 timer siden): Det har vært angrep på Israels ambassader både i Jordan og Ankara, konsulatet i Istanbul osv. Israelere bør holde hodet lavere enn vanlig en stund, disse folkene er rape gale. Ja. De minner meg om nazistene i Tyskland på 30-tallet 5 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. oktober 2023 #107 Del Skrevet 18. oktober 2023 Topsi skrev (9 timer siden): Og nå melder media om første brannbombeangrep mot en synagoge i Berlin... FryNor skrev (9 timer siden): En synagoge i Berlin ble i natt utsatt for et terrorangrep, det ble kastet brannbomber. Jeg tror nok dessverre at terror utført i islams navn og av tilhengere av terrororganisasjonen HAMAS er noe det kan bli mye av fremover. https://www.nrk.no/nyheter/synagoge-angrepet-i-berlin-1.16600642 Helt jævlig jordy skrev (8 timer siden): Det har vært angrep på Israels ambassader både i Jordan og Ankara, konsulatet i Istanbul osv. Israelere bør holde hodet lavere enn vanlig en stund, disse folkene er rape gale. CAPS LOCK skrev (21 minutter siden): Ja. De minner meg om nazistene i Tyskland på 30-tallet Absolutt. Kan være verdt å huske diktet med linjen «så kom de for…(X) og jeg brydde meg ikke, for jeg var ikke…(x)» («først kom de for jødene og jeg brydde meg ikke for jeg var ikke jøde», og så videre) Det sluttet med «og så kom de for meg og det var ingen igjen som kunne hjelpe meg». Folk burde huske det diktet. Kanskje folk faktisk tenker at når jødene er borte blir disse menneskene snille. Når jødene blir borte/flykter/dør/gjemmer seg vil de ha voldelige demonstrasjoner mot GLBT. Når GLBT er borte fra offentligheten vil de ha demonstrasjoner mot kristendommen. Når kristendommen er borte fra offentligheten vil de ha demonstrasjoner mot kvinner uten hijab. Når alle kvinner går med hijab vil de ha demonstasjoner mot kafir… 8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 18. oktober 2023 #108 Del Skrevet 18. oktober 2023 On 10/12/2023 at 10:08 PM, Topsi said: Ja. Hvis de virkelig vil vise hvorfor verden trenger en Jødisk stat, og hvorfor Israel aldri kan tape, koste hva det koste vil, så må de jo bare angripe jøder over hele verden. Hvordan viser dette hvorfor verden trenger en jødisk stat og hvorfor Israel aldri kan tape? Ønsker dem lykke til, men bryr meg ikke noe mer om Israel enn jeg gjør om Tibet eller Bangladesh. Ser ingen grunn til å syns at verden trenger Israel, jeg hadde klart meg helt fint uten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. oktober 2023 #109 Del Skrevet 18. oktober 2023 Kipling skrev (2 minutter siden): Hvordan viser dette hvorfor verden trenger en jødisk stat og hvorfor Israel aldri kan tape? Ønsker dem lykke til, men bryr meg ikke noe mer om Israel enn jeg gjør om Tibet eller Bangladesh. Ser ingen grunn til å syns at verden trenger Israel, jeg hadde klart meg helt fint uten. Fordi de viser hvor utsatt jøder i hele verden er for angrep. Hvor avhengig jødene er av å ha et sted de kan være trygge. Derfor. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 18. oktober 2023 #110 Del Skrevet 18. oktober 2023 Kipling skrev (3 minutter siden): Hvordan viser dette hvorfor verden trenger en jødisk stat og hvorfor Israel aldri kan tape? Ønsker dem lykke til, men bryr meg ikke noe mer om Israel enn jeg gjør om Tibet eller Bangladesh. Ser ingen grunn til å syns at verden trenger Israel, jeg hadde klart meg helt fint uten. Du hadde klart deg fint uten, men jødene trenger en stat som setter dem først, for de er ikke trygge noen steder, det har flere tusen år historie vist 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet 18. oktober 2023 #111 Del Skrevet 18. oktober 2023 Nå er det fullt kaos i Berlin. "Nach Angaben der Gewerkschaft der Polizei (GdP) verletzten die Juden-Hasser 20 Polizisten!" "I følge politiforbundet (GdP) skadet jødehaterne 20 politifolk!" https://www.bild.de/regional/berlin/news-inland/angriffe-auf-die-polizei-juden-hass-demo-in-berlin-eskaliert-85782872.bild.html Berlin.mp4 Dette er akkurat som for 90 år siden og den gangen var det nazistene, nå er det islamister og venstreekstremister. 9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 18. oktober 2023 #112 Del Skrevet 18. oktober 2023 19 minutter siden, Entern said: Fordi de viser hvor utsatt jøder i hele verden er for angrep. Hvor avhengig jødene er av å ha et sted de kan være trygge. Derfor. "Verden trenger" og "Jødene trenger" er ikke samme greia. Og jeg må si at jeg ikke har ekstremt mye sympati med at de får en brannbomber kastet mot ambassaden sin når de er midt i å etniske rense palestinerne fra deres eget land, og når de nettopp bombet et sykehus og drepte 500+ sivile. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 18. oktober 2023 #113 Del Skrevet 18. oktober 2023 Kipling skrev (Akkurat nå): "Verden trenger" og "Jødene trenger" er ikke samme greia. Og jeg må si at jeg ikke har ekstremt mye sympati med at de får en brannbomber kastet mot ambassaden sin når de er midt i å etniske rense palestinerne fra deres eget land, og når de nettopp bombet et sykehus og drepte 500+ sivile. Nå var det trolig en palestinsk rakett som traff det sykehuset, men who cares bare man kan hate Israel etter de fikk slaktet ned 1000 sivile av terrorister verre enn dyr 10 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. oktober 2023 #114 Del Skrevet 18. oktober 2023 Kipling skrev (Akkurat nå): "Verden trenger" og "Jødene trenger" er ikke samme greia. Og jeg må si at jeg ikke har ekstremt mye sympati med at de får en brannbomber kastet mot ambassaden sin når de er midt i å etniske rense palestinerne fra deres eget land, og når de nettopp bombet et sykehus og drepte 500+ sivile. Det var palestinerne selv som bombet det sykehuset, og antallet døde var visst nærmere 20, viser det seg. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. oktober 2023 #115 Del Skrevet 18. oktober 2023 Topsi skrev (1 minutt siden): Nå var det trolig en palestinsk rakett som traff det sykehuset, men who cares bare man kan hate Israel etter de fikk slaktet ned 1000 sivile av terrorister verre enn dyr Nemlig. Helt korrekt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. oktober 2023 #116 Del Skrevet 18. oktober 2023 FryNor skrev (19 minutter siden): Nå er det fullt kaos i Berlin. "Nach Angaben der Gewerkschaft der Polizei (GdP) verletzten die Juden-Hasser 20 Polizisten!" "I følge politiforbundet (GdP) skadet jødehaterne 20 politifolk!" https://www.bild.de/regional/berlin/news-inland/angriffe-auf-die-polizei-juden-hass-demo-in-berlin-eskaliert-85782872.bild.html Berlin.mp4 1.68 MB · 0 Nedlastninger Dette er akkurat som for 90 år siden og den gangen var det nazistene, nå er det islamister og venstreekstremister. Jepp. Nå er det i gang. Tror mange tyskere, i det minste, kjenner og husker sin historie godt nok til at det nå begynner å gå opp for dem hva slags folk de har tillatt å blomstre opp i landet sitt. Håper mange nå ser, og ikke glemmer! Og begynner å kjempe MOT denne ondskapen. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 18. oktober 2023 #117 Del Skrevet 18. oktober 2023 Isambard skrev (På 13.10.2023 den 7.58): Det er ingen ironi her. - Det går an å kritisere staten Israel uten å støtte terror mot jøder - Det går an å kritisere tramsbevegelsen uten å støtte vold mot transer. - Det går an å støtte palestinere uten å støtte terroraksjoner. Når man ikke klarer å skille mellom sånne ting er man på en farlig vei. Et av de få bedre innleggene her inne. Det har etterhvert blitt mange tråder som omhandler samme tema, og disse trådene er fylt med skyldspørsmål og krenkelser mot hverandre. Det er helt klart at krig og grusomme handlinger gjør noe med folk, men det finnes nyanser, uten at man trenger å enten være pro Palestina eller pro Israel. Vi er til syvende og sist alle mennesker på denne jorden som fortjener å leve et verdig liv uten at noen skal ta fra oss vår frihet. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 18. oktober 2023 #118 Del Skrevet 18. oktober 2023 Kipling skrev (7 minutter siden): Og jeg må si at jeg ikke har ekstremt mye sympati med at de får en brannbomber kastet mot ambassaden sin når de er midt i å etniske rense palestinerne fra deres eget land, og når de nettopp bombet et sykehus og drepte 500+ sivile Dette viste seg å være fake news btw. 10 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. oktober 2023 #119 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hank Amarillo skrev (Akkurat nå): Dette viste seg å være fake news btw. Jepp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 18. oktober 2023 #120 Del Skrevet 18. oktober 2023 Kipling skrev (12 minutter siden): "Verden trenger" og "Jødene trenger" er ikke samme greia. Og jeg må si at jeg ikke har ekstremt mye sympati med at de får en brannbomber kastet mot ambassaden sin når de er midt i å etniske rense palestinerne fra deres eget land, og når de nettopp bombet et sykehus og drepte 500+ sivile. Det er løgn og det burde du forstå. Du ønsker brannbomber kastet mot ambassader? Æsj. Så fryktelig menneskesyn. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå