Bovina sancta Skrevet 15. juli 2024 #501 Del Skrevet 15. juli 2024 (endret) Gratulerer, @Anonymous11! Det var hyggelig å høre fra deg. Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk😊 Det høres ut som du hadde en litt heftig opplevelse, men at alt tross alt gikk veldig bra❤️ Tenk at gutten din veier mer enn min minste selv om han er 5 uker yngre😅 Det er bra han vokser godt 💕👍🏻 Endret 15. juli 2024 av Bovina sancta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous11 Skrevet 15. juli 2024 #502 Del Skrevet 15. juli 2024 (endret) Tusen takk @Bovina sancta! 🫶🏻 Har lenge tenkt på dette med å legge inn ei lita oppdatering her, men har latt barseltiden sluke meg hel og dermed har telefonen fått ligge overraskende mye. 😅 Fødselen var egentlig ganske fin, men selvfølgelig helt utrolig vond mens det stod på. 🙈 Fikk ingen skader i forbindelse med fødsel, og har vært i nesten skammelig god form siden - og det er så deilig! 🥰 Eneste jeg kjenner på er at kjernemuskulaturen har fått seg en smell, så er i gang med opptrening av denne nå. Merker at jeg fort blir sliten i ryggen av å bære rundt på mini eller stå litt keitete mens jeg bretter klær feks, men ser også at jeg går stadig lengre uten ubehag ute på tur nå så det går rette veien. 😊 Hvordan går det med dere? Er det ferietid nå, eller er hverdagen i ferd med å gjøre sitt inntog? At min er 5 uker yngre og fortsatt veier mer enn din minste er ganske sykt! 😅 Vi er fortsatt på str 50, men nå er det like før vi bikker over i 56. Endret 15. juli 2024 av Anonymous11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bovina sancta Skrevet 18. juli 2024 #503 Del Skrevet 18. juli 2024 @Anonymous11 kjenner igjen det der med kjernemuskulaturen. Det tok noen uker før det i det hele tatt ikke lenger kjente ut som at hele midtpartiet mitt gikk fra hverandre når jeg gikk. Følte på en måte at overkroppen ikke hang helt sammen med underkroppen. Gjør så godt jeg kan for å gjøre noen øvelser her og der og ut og gå, men det er jo dobbelt opp med babyer her, så noen trenger noe hele tiden, og det er nesten umulig å ha begge mette og tørre samtidig lenge nok til å komme noe særlig på trilletur😅 Trøsten er at det er "early days" og ting vil gå seg til. Jeg er i det minste så å si tilbake i min gamle klesstørrelse så jeg har noe å ha på meg igjen, som var det største problemet i starten. Siden jeg bare la på meg på magen hadde jeg en så merkelig figur at ingen butikker hadde klær som passet🙃 Nå skal mannen i tillegg tilbake på jobb om et par uker, så da blir det nok veldig heftig, men det går nok bra det og😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 24. august 2024 #504 Del Skrevet 24. august 2024 Hvordan går det med dere, damer?🥰 er hverdagen i gang igjen etter ferien? Hvordan er livet med de søte små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 24. august 2024 #505 Del Skrevet 24. august 2024 Her er vi ikke igang igjen etter ferien før på mandag 😅 det ble sen ferie på mannen og storesøster 2 uker alene på dagtid med baby og snart treåring i sin verste trassperiode før mannen tok ferie har vert heftig 😅 blir godt med hverdag igjen 🙈 har fått ein superchill baby som sover gjennom natten og fortsatt sover mye på dagtid. Så det har gitt mye tid til storesøster, det har nok vert godt for overgangen fra å være alene til å plutselig måtte dele oppmerksomheten. Blir godt å få alenetid med baby på dagtid etter fire uker med action 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bovina sancta Skrevet 25. august 2024 #506 Del Skrevet 25. august 2024 Joda. For å være ærlig er jeg litt overveldet. Mannen har vært tilbake på jobb i tre uker nå, og jeg prøver å holde tritt med to babyer. Jeg sliter med en svart samvittighet over å ikke være nok for noen av dem, siden jeg bare kan trøste/skifte/leke med én av gangen mens den andre må skrikende vente på tur. Jeg kan gå så langt, tror jeg, at jeg må si at jeg sørger litt over å ikke få oppleve den intense tosomheten jeg hører om at andre mødre får oppleve med barna sine. Og ammingen kræsjet for lenge siden. Helsestasjonen er det ingen hjelp i, for de gir bare "råd" av typen "i situasjoner hvor den ene gråter når du ammer den andre, må du få tak i et ekstra par armer, for du kan ikke la et barn ligge og skrike, men du skal samtidig ikke forstyrre et ammende barn". Takk for den. Jeg kan jo ikke akkurat hale folk hjem fra jobben fordi en unge skriker. Det beste rådet jeg har fått så langt, er fra en annen tvillingmor, som sa at alle råd som tar tid gjelder ikke for tvillinger (typisk: ligg med barnet på gulvet på magen 2 minutter 10 ganger hver dag). Så her går jeg imot stort sett de fleste råd og prøver bare å holde oss i live. Heldigvis sover de om natten da😅 Beklager rant, men sånn er ståa her om dagen😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous11 Skrevet 4. september 2024 #507 Del Skrevet 4. september 2024 Høres utrolig tøft ut å stå i, stor klem til deg @Bovina sancta ❤️ Håper det har gått seg litt mer til den siste tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå