Gå til innhold

menn og kvinner "bare venner"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er et veldig "trangt" syn å ha på mennesker. Jeg har solide gode vennskap med menn og kvinner. Kjønnet ditt definerer ikke for meg om du er et spennende og interessant menneske å ha samtaler med eller gjøre morsomme aktiviteter med eller alle andre elementer av gode relasjoner. 

Har jeg opplevd at en kompis vil ha sex med meg? - ja

Har jeg opplevd at en venninne vil ha sex med meg? - ja

Det betyr ikke at jeg "forhåndsdømmer" fremtidige veninner og kompiser likevel. Frem til du eventuelt skulle fortelle om seksuelle eller romantiske følelser for meg tenker jeg du ser på meg som en venn. 

Kan ikke gå rundt å være innbilsk hele tiden heller. 

Har jeg blitt lei meg når det har skjedd? Ja det har jeg men at andre mennesker er tiltrukket av meg er jo ikke negativt ment fra deres side. Følelser som oppstår er det ingen som kan noe for. 

Vi kan ikke leve i et vakuum heller. Ingenting er statisk livet og oss selv er jo i stadig endring. Både bevisst og ubevisst. 

Anonymkode: 57a2e...b13

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

njaæææ .... ikke helt sånn da. jeg har en del kvinnelige venner. Noen av de kunne jeg nok knulla, men de fleste hadde jeg stått over tror jeg... 

Anonymkode: 87eff...cfc

Skrevet

Hvorfor er det ca 100 og ørten tråder med dette temaet her på kg? På tide med en egen tråd på samme måten som penisstørrelsetråden?

Anonymkode: 1ffbf...d56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...