Gå til innhold

menn og kvinner "bare venner"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Absolutt helt mulig, bortsett fra for idioter (som i tillegg mener de som har det egentlig har skjulte intensjoner). Disse idiotene kjenner alle INNERST INNE, må vi forstå. De er spåmenn.

Anonymkode: 24e44...7b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uenig.

Anonymkode: 118c5...c4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, bare den ene. De andre har jeg ikke prøvd meg på, og de har heller ikke prøvd seg på meg. Jeg har heller aldri fått noen signaler fra dem om at de ønsker noe mer.

Anonymkode: c390e...d3d

vel, av de jeg snakker om har ikke vist meg interesse på eget initiativ selv heller. For å si det på en annen måte så er det ingen som har avvist meg etter de ble fikk den bekreftelsen at muligheten for noe mer seksuelt kunne funnet sted.

Anonymkode: 09ad6...5cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har tenkt at for det meste kan ikke menn og kvinner kun være venner, etter jeg har blitt singel har min tro blitt sterkere. Alle guttevennene jeg har, har vært åpen for å ha sex med meg. Noen har også sagt de er glad jeg har blitt singel.

.. så min teori er at jenter har det lettere for å se på menn som kun en venn, men ikke motsatt. Menn hadde knulla deg om de fikk sjangsen.

Åsså, hva så? Folk legger for mye i et knull, det er jo bare noe man gjør for å ha det deilig sammen.

Anonymkode: 37208...1bc

Skrevet

Selv gifte menn og bestevenner av eksen har prøvd seg på meg da de var mine «venner». Hatt barndomsvenner også som har prøvd å kysse meg før eller siden, eller de har blitt opprørt og sint når jeg har begynt å date noen. Andre «venner» har slettet meg fra sosiale medier fordi de fikk dame, og så prøvd å legge meg til igjen når det ble slutt. 

Stoler ingenting på mannlige venner lenger, og holder meg til kvinnelige for å slippe drama.

Anonymkode: cfc1c...050

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

vel, av de jeg snakker om har ikke vist meg interesse på eget initiativ selv heller. For å si det på en annen måte så er det ingen som har avvist meg etter de ble fikk den bekreftelsen at muligheten for noe mer seksuelt kunne funnet sted.

Og jeg er helt sikker på at mine venner aldri hadde takket ja. Et par av dem brukte meg blant annet som "psykolog" da de hadde problemer med dating, angående hvordan kapre en bestemt dame, med oppdatering om hvordan det gikk, at de fikk seg noe osv. Tror du virkelig at en mann som er romantisk eller seksuelt interessert i en kvinne, vil bruke henne som rådgiver for å få andre damer, og utbrodere deres "eventyr" med damene de dater? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Selv gifte menn og bestevenner av eksen har prøvd seg på meg da de var mine «venner». Hatt barndomsvenner også som har prøvd å kysse meg før eller siden, eller de har blitt opprørt og sint når jeg har begynt å date noen. Andre «venner» har slettet meg fra sosiale medier fordi de fikk dame, og så prøvd å legge meg til igjen når det ble slutt. 

Stoler ingenting på mannlige venner lenger, og holder meg til kvinnelige for å slippe drama.

Mens jeg har den motsatte erfaringen - ingen av mine venner har noen gang prøvd seg på meg, flørtet med meg, kikket på kroppen min osv.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mens jeg har den motsatte erfaringen - ingen av mine venner har noen gang prøvd seg på meg, flørtet med meg, kikket på kroppen min osv.

Kanskje dine venner har vært flinkere til å skjule hensiktene 

Skrevet

Det er fullt mulig, men oftest krevende. Og kvinner tror ofte at mannen kun er en venn, men oftest så ville han takket ja til ett knull med en gang muligheten var der, nesten litt fascinerende hvor blinde damer er på dette, og om en av partene ønsker sex, så er det mer enn vennskap 

Anonymkode: 01637...63d

• Liker 3
Skrevet

Jeg har flere mannlige venner, noen har jeg hatt sex med, andre ikke. Det vi har delt intimt har uansett aldri kommet i veien for vennskapet vårt, det ligger i bunn 😊 

Anonymkode: 8088c...ebc

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du virkelig at en mann som er romantisk eller seksuelt interessert i en kvinne, vil bruke henne som rådgiver for å få andre damer, og utbrodere deres "eventyr" med damene de dater? 

Ja, har selv snakket om damer med kvinnelig venn, spurt om råd, samtidig som jeg lett hadde knullet henne, og det gjorde jeg også noen måneder senere. Dere er så naive 😅

Anonymkode: 01637...63d

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Åsså, hva så? Folk legger for mye i et knull, det er jo bare noe man gjør for å ha det deilig sammen.

Anonymkode: 37208...1bc

Hva så? hvor har du lest noe om at jeg legger for mye i hva puling er. Du derimot legger for mye mening bak førstepost. Jeg oppsumerer bare mine tanker, ikke noe mer enn det.

Skrevet

Dette er det gjort seriøse vitenskapelige undersøkelser om. Og til alle kvinner som hevder at deres mannlige venner ikke vil ligge med dere: Dere tar feil. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og jeg er helt sikker på at mine venner aldri hadde takket ja. Et par av dem brukte meg blant annet som "psykolog" da de hadde problemer med dating, angående hvordan kapre en bestemt dame, med oppdatering om hvordan det gikk, at de fikk seg noe osv. Tror du virkelig at en mann som er romantisk eller seksuelt interessert i en kvinne, vil bruke henne som rådgiver for å få andre damer, og utbrodere deres "eventyr" med damene de dater? 

Haha, ja? så absolutt. Bare fordi han har romantisk interesse for en annen dame, betyr ikke at han ville sagt nei til å ligge med deg 😛 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan velge å ha menn som kun venner, vel vitende om at den dagen du ønsker en kjæreste kan du gå på tinder og plukke ut den du vil ha. Så du kan ha et klart skille mellom de som kun er venner, og de som kun er potensielle kjærester. Menn må være åpne for alle, siden det er så uendelig mye mer usannsynlig at noen er interessert. 

Anonymkode: bbbe6...d07

Hva i alle dager er dette for noe sprøyt? Går du faktisk rundt og tror dette?

Kvinner kan IKKE gå og "'plukke" den de vil ha som kjæreste. Du blander sammen det faktum at kvinner ofte kan velge partner å KUN HA SEX med, tilfeldig sex. Men ikke for fast kjæresteforhold. Den sistnevnte er det gjerne menn som styrer, hvorvidt det vil eller skal bli et fast kjæresteforhold av det eller ikke.

Kvinner kan IKKE gjøre det du sier, bare sitte på Tinder og velge kjærester!! Herregud, er det rart det finnes mange hatefulle og bitre incels, når menn faktisk går rundt og seriøst TROR på det du skriver der?

Anonymkode: 5a611...95b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Menn og kvinner er aldri bare venner, med mindre mannen er homofil eller kvinnen lesbisk.

Ferdig snakka.

Anonymkode: 53a77...f56

• Liker 3
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Og hva så om man vil det?

jeg har flere kvinner som venninner men klarer meg helt greit uten å spøøre de om å knulle.

Skrevet

Sett så alt for mange eksempler på damer som blir satt ut av at mannen de trodde var en god venn  plutselig prøver seg, virker som damer flest ikke forstår at mannen som regel ville vært med på mer enn vennskap. Men finnes så klart unntak 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kanskje dine venner har vært flinkere til å skjule hensiktene 

Nei, det har de ikke. Jeg har sett dem bli betatt/interessert i damer, så jeg vet hvordan det utarter seg.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva i alle dager er dette for noe sprøyt? Går du faktisk rundt og tror dette?

Kvinner kan IKKE gå og "'plukke" den de vil ha som kjæreste. Du blander sammen det faktum at kvinner ofte kan velge partner å KUN HA SEX med, tilfeldig sex. Men ikke for fast kjæresteforhold. Den sistnevnte er det gjerne menn som styrer, hvorvidt det vil eller skal bli et fast kjæresteforhold av det eller ikke.

Kvinner kan IKKE gjøre det du sier, bare sitte på Tinder og velge kjærester!! Herregud, er det rart det finnes mange hatefulle og bitre incels, når menn faktisk går rundt og seriøst TROR på det du skriver der?

Anonymkode: 5a611...95b

Det gjør de ikke. To sekunder senere går de og skriver at kvinner bestemmer sex, og menn bestemmer forhold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...