AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #81 Skrevet 5. oktober 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Tro meg. INGEN av mine venner har noen gang vært interessert i meg som kvinne. Anonymkode: c390e...d3d Da er du bare heldig kanskje, eller mulig du unngår menn som er interessert? Anonymkode: bbbe6...d07
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #82 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn har ikke lyst på ALLE damer. Det er ikke DET som er normalen. Altså at man går rundt og hungrer etter alle. Hvis noen menn velger seg kvinnelige venner etter utseende deres, så er det noe annet, men da handler ikke dette om genuine vennskap. Ellers er det ikke unormalt å oppleve seksuelle spenning i løpet av et ti år langt vennskap nå og da. Det blir først og fremst et problem dersom man tar slike fantasier veldig seriøst og begynner å dyrke dem, og da tenker jeg man sliter med mangel på kontroll først og fremst. Anonymkode: 24e44...7b4 Sier ikke at alle menn har lyst på alle damer, er selv venn med eksen uten at det er noe problem, jeg sier bare at det mye oftere enn kvinner tror er en seksuell spenning der for mannen Anonymkode: 01637...63d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #83 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sier ikke at alle menn har lyst på alle damer, er selv venn med eksen uten at det er noe problem, jeg sier bare at det mye oftere enn kvinner tror er en seksuell spenning der for mannen Anonymkode: 01637...63d Genuint vennskap har ikke seksuell spenning i frontsetet for verken den ene eller den andre. Vennskap handler først og fremst om å være glad i noen og ville dem vel, samt ha det hyggelig og gøy i hverandres selskap. Dersom det er en seksuell spenning som klusser til dette (altså det mest vesentlige ved vennskapet), og at nærheten man har til personen handler om å oppnå noe annet eller mer, så er det, etter min definisjon, ikke egentlig et vennskap. Du skriver ikke dette du sier nå, du skriver faktisk at flertallet av menn hadde sagt ja til et knull, som om de alle står og venter på noe mer og at det alltid dirrer i lufta når han er med vedkommende. Men menn flest er ikke SÅ jævla simple. Anonymkode: 24e44...7b4 1
Gjest T-AA Skrevet 5. oktober 2023 #84 Skrevet 5. oktober 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Menn hadde knulla deg om de fikk sjangsen. Anonymkode: 09ad6...5cd Dette er ikke kontroversielt. Og det betyr ikke at menn og kvinner ikke kan være venner.
Majer Skrevet 5. oktober 2023 #85 Skrevet 5. oktober 2023 (endret) Jeg har langt flere jentevenner enn venner av samme kjønn. Jeg har hatt seksuelle tanker om alle disse, men hva så? Sånn er det å være menneske:) Jeg unngår sex med venner da. Har nok erfaring med at det kan endre vennskap. Endret 5. oktober 2023 av Majer 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #86 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Genuint vennskap har ikke seksuell spenning i frontsetet for verken den ene eller den andre. Vennskap handler først og fremst om å være glad i noen og ville dem vel, samt ha det hyggelig og gøy i hverandres selskap. Dersom det er en seksuell spenning som klusser til dette (altså det mest vesentlige ved vennskapet), og at nærheten man har til personen handler om å oppnå noe annet eller mer, så er det, etter min definisjon, ikke egentlig et vennskap. Du skriver ikke dette du sier nå, du skriver faktisk at flertallet av menn hadde sagt ja til et knull, som om de alle står og venter på noe mer og at det alltid dirrer i lufta når han er med vedkommende. Men menn flest er ikke SÅ jævla simple. Anonymkode: 24e44...7b4 Du nevnte seksuelle fantasier om venner, og sex med venner og at dette ikke var i veien for ett godt vennskap, noe jeg er uenig i, det er ikke kun vennskapelig Anonymkode: 01637...63d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #87 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Da er du bare heldig kanskje, eller mulig du unngår menn som er interessert? Anonymkode: bbbe6...d07 Jeg har opplevd svært få menn i mitt liv som var interessert, så det var lett å unngå. Anonymkode: c390e...d3d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #88 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Sier ikke at alle menn har lyst på alle damer, er selv venn med eksen uten at det er noe problem, jeg sier bare at det mye oftere enn kvinner tror er en seksuell spenning der for mannen Anonymkode: 01637...63d Du klarer altså å være venn med en som du HAR ligget med mange ganger, men tror ikke menn og kvinner som ikke har ligget sammen, kan være venner? Var sexlivet ditt med eksen så stusselig, altså? Anonymkode: c390e...d3d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #89 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du nevnte seksuelle fantasier om venner, og sex med venner og at dette ikke var i veien for ett godt vennskap, noe jeg er uenig i, det er ikke kun vennskapelig Anonymkode: 01637...63d Hvis jeg har seksuelle fantasier om venner nå og da iløpet av ti år, eller har hatt sex med enn venn to ganger for syv år siden, så trenger ikke dette være i veien for noe vennskap. Hersker det derimot en kronisk følelse av seksuelle spenning i lufta for en eller annen, så er det et problem. Anonymkode: 24e44...7b4 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #90 Skrevet 5. oktober 2023 43 minutter siden, Majer said: Jeg har langt flere jentevenner enn venner av samme kjønn. Jeg har hatt seksuelle tanker om alle disse, men hva så? Sånn er det å være menneske:) Jeg unngår sex med venner da. Har nok erfaring med at det kan endre vennskap. Mye hyggeligere med venner man kan gråte og le med men som blir kvalm ved tanken på å ligge med deg, med andre ord homofile menn eller hetero venninner. Tenker tilbake på alle de mannlige vennene jeg har hatt som har hatt et seksuelt blikk når de har sett på meg og funnet unnskyldninger til å ta på meg rent «vennskapelig». Glad jeg holder meg til kvinnelige venner nå, de er jo de eneste som _egentlig_ bryr seg når de er venner med deg uten at de vil ha deg Anonymkode: cfc1c...050 1
Majer Skrevet 5. oktober 2023 #91 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Mye hyggeligere med venner man kan gråte og le med men som blir kvalm ved tanken på å ligge med deg, med andre ord homofile menn eller hetero venninner. Tenker tilbake på alle de mannlige vennene jeg har hatt som har hatt et seksuelt blikk når de har sett på meg og funnet unnskyldninger til å ta på meg rent «vennskapelig». Glad jeg holder meg til kvinnelige venner nå, de er jo de eneste som _egentlig_ bryr seg når de er venner med deg uten at de vil ha deg Anonymkode: cfc1c...050 Jeg forstår det. Jeg har et par lesbiske venninner og synes de er de letteste å prate med. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #93 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Mye hyggeligere med venner man kan gråte og le med men som blir kvalm ved tanken på å ligge med deg, med andre ord homofile menn eller hetero venninner. Tenker tilbake på alle de mannlige vennene jeg har hatt som har hatt et seksuelt blikk når de har sett på meg og funnet unnskyldninger til å ta på meg rent «vennskapelig». Glad jeg holder meg til kvinnelige venner nå, de er jo de eneste som _egentlig_ bryr seg når de er venner med deg uten at de vil ha deg Anonymkode: cfc1c...050 Jeg opplever at mine mannlige venner også virkelig bryr seg, og at jeg kan ha gode og dype samtaler, faktisk innimellom mer enn de kvinnelige. Det er jo forskjell på individer her, og det høres ut som du har vært uheldig med menn. Anonymkode: 8088c...ebc 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #94 Skrevet 5. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg opplever at mine mannlige venner også virkelig bryr seg, og at jeg kan ha gode og dype samtaler, faktisk innimellom mer enn de kvinnelige. Det er jo forskjell på individer her, og det høres ut som du har vært uheldig med menn. Anonymkode: 8088c...ebc Tror det er begrenset hvor uheldig man kan være, vi snakker de aller fleste mannlige venner jeg har hatt noen sinne😅 og også gode venner av eksen min som etterhvert ble venner av meg som var i forhold eller var gift ville ta en støttende øl etter brudd og prøvde seg de og, han ene sa han har fantasert om meg i alle de årene. Vet ikke, blir bare lei meg av å tenke på alle de jeg trodde brydde seg men så hadde de seksuelle følelser. Hyggelig du ikke har opplevd det, håper du slipper det i fremtiden også og at de er genuine. Anonymkode: cfc1c...050 1
Thyra Skrevet 5. oktober 2023 #95 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sex er limet mellom mann og kvinne, godta det. Men såklart man kan gjøre andre ting sammen! Det handler om hvorfor man skal bruke tid på det motsatte kjønn...må jo være noe der. Et eller annet. Anonymkode: 53a77...f56 Hvorfor er det nødvendigvis noe annerledes å bruke tid på det motsatte kjønn enn det andre kjønn? Vennskap, felles interesser, noen å prate med... spiller kjønnet så stor rolle? 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #96 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De er definitivt mindre feminine jo. Ikke i utseende, men i myrtraskende huleboende væremåte. Anonymkode: ad60c...47a 😂 ugh ugh. Du min 😍😍😘😙 Anonymkode: aa87d...24b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #97 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da er du bare heldig kanskje, eller mulig du unngår menn som er interessert? Anonymkode: bbbe6...d07 Det trenger jo ikke være heldig, det kan jo være veldig sårt. Forstår at det er slitsomt om noen alltid får oppmerksomhet, men tenk å aldri få? Tenk å aldri bli oppfattet eller begjært som en nydelig kvinne? Så lenge ikke den du svarer liker det, så syns jeg det høres ensomt og trist ut. Anonymkode: aa87d...24b 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #98 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Joda, men hvorfor skal jeg ha mannevenner som kvinne? Jeg passer jo best sammen med kvinner, menn med menn...slik er det jo bare. Kvinnelig mentalitet er litt annerledes enn menn sin.. Anonymkode: 53a77...f56 Du må absolutt ikke ha venner som er menn. Poenget er ikke at alle må ha venner av motsatt kjønn. Man er venn med de man passer med. Problemet er at noen hevder at jeg ikke kan passe best som venn med kvinner, fordi jeg har en eller annen hemmelig tanke om å ha sex med dem. Det er absurd. Det vitner om en nedsatt kognitiv funksjon man vanligvis ser hos mennesker med lett til moderat psykisk utviklingshemming. Jeg har en god miks av kvinner og andre menn som venner. Noen av mine nærmeste venner er kvinner, og noen er menn. Jeg ville aldri hatt sex med noen av den, uavhengig av kjønnet deres. Jeg kjenner ikke en, eneste mann som ikke har kvinnelige venner. At samtlige av dem ønsker å knulle vennene sine tviler jeg sterkt på. Min kone har også flere svært gode venner som er menn. Dette er strengt tatt ikke unormalt. Anonymkode: 7b2dd...abe 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #99 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har tenkt at for det meste kan ikke menn og kvinner kun være venner, etter jeg har blitt singel har min tro blitt sterkere. Alle guttevennene jeg har, har vært åpen for å ha sex med meg. Noen har også sagt de er glad jeg har blitt singel. .. så min teori er at jenter har det lettere for å se på menn som kun en venn, men ikke motsatt. Menn hadde knulla deg om de fikk sjangsen. Anonymkode: 09ad6...5cd For en teit påstand. Selvsagt kan menn og kvinner være venner. Anonymkode: 0d831...e4b 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #100 Skrevet 5. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det trenger jo ikke være heldig, det kan jo være veldig sårt. Forstår at det er slitsomt om noen alltid får oppmerksomhet, men tenk å aldri få? Tenk å aldri bli oppfattet eller begjært som en nydelig kvinne? Så lenge ikke den du svarer liker det, så syns jeg det høres ensomt og trist ut. Anonymkode: aa87d...24b De fleste menn har det jo sånn, mener du at du har sympati med dem da? De færreste menn får oppmerksomhet eller blir begjært som en nydelig mann for å si det slik... Anonymkode: bbbe6...d07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå