AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg har tenkt at for det meste kan ikke menn og kvinner kun være venner, etter jeg har blitt singel har min tro blitt sterkere. Alle guttevennene jeg har, har vært åpen for å ha sex med meg. Noen har også sagt de er glad jeg har blitt singel. .. så min teori er at jenter har det lettere for å se på menn som kun en venn, men ikke motsatt. Menn hadde knulla deg om de fikk sjangsen. Anonymkode: 09ad6...5cd 7 1
Fjellmannover190 Skrevet 5. oktober 2023 #2 Skrevet 5. oktober 2023 Dette varierer nok stort, noen av oss er vel litt mer demiseksuelle enn andre. Men mange menn er mest på utkikk etter å spre sine gener... 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: min teori er at jenter har det lettere for å se på menn som kun en venn, men ikke motsatt Det handler jo i stor grad om tilgjengelighet av det motsatte kjønn. En kvinne kan når som helst velge ut en mann for sex eller date eller hva det nå måtte være. Menn har ikke den muligheten, og må være åpen for absolutt alle damer. Du kan velge å ha menn som kun venner, vel vitende om at den dagen du ønsker en kjæreste kan du gå på tinder og plukke ut den du vil ha. Så du kan ha et klart skille mellom de som kun er venner, og de som kun er potensielle kjærester. Menn må være åpne for alle, siden det er så uendelig mye mer usannsynlig at noen er interessert. Anonymkode: bbbe6...d07 2
sicario Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tenkt at for det meste kan ikke menn og kvinner kun være venner, etter jeg har blitt singel har min tro blitt sterkere. Alle guttevennene jeg har, har vært åpen for å ha sex med meg. Noen har også sagt de er glad jeg har blitt singel. .. så min teori er at jenter har det lettere for å se på menn som kun en venn, men ikke motsatt. Menn hadde knulla deg om de fikk sjangsen. Anonymkode: 09ad6...5cd Har mange kvinnelige venner jeg ikke hadde hatt sex med om jeg så hadde fått en million. Normale, oppegående voksne mennesker har venner av motsatt kjønn. Vi er ikke ukastrerte bikkjer. Er man ikke i stand til å ha venner man ikke vil knulle, så er man særdeles spesiell. 7 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 Dette er 100% sant. Bare damer som ikke forstår/ønsker å forstå det. Evt liker oppmerksomheten. Aldri noen gang har jeg vært venn med ei dame uten at jeg enten har eller har ønsket å ligge med henne. Det finnes jo tross alt ingen andre grunner. Anonymkode: 8da7a...b5a 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #6 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er 100% sant. Bare damer som ikke forstår/ønsker å forstå det. Evt liker oppmerksomheten. Aldri noen gang har jeg vært venn med ei dame uten at jeg enten har eller har ønsket å ligge med henne. Det finnes jo tross alt ingen andre grunner. Anonymkode: 8da7a...b5a Evt for å få tilgang til venninnene hennes. Anonymkode: 8da7a...b5a 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #7 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tenkt at for det meste kan ikke menn og kvinner kun være venner, etter jeg har blitt singel har min tro blitt sterkere. Alle guttevennene jeg har, har vært åpen for å ha sex med meg. Noen har også sagt de er glad jeg har blitt singel. .. så min teori er at jenter har det lettere for å se på menn som kun en venn, men ikke motsatt. Menn hadde knulla deg om de fikk sjangsen. Anonymkode: 09ad6...5cd Ingen av mine venner hadde hatt sex med meg om de fikk sjansen. De vennene jeg hadde før min siste singelperiode, forandret seg heller ikke bare fordi jeg ble singel. Ingen av dem har noen gang gitt meg seksuell eller romantisk oppmerksomhet. Til deg over som mener det ikke finnes noen andre grunner til å være venn med en kvinne - du vet at kvinner og menn ikke er SÅ forskjellige? Hvis du og en kvinne brenner for samme sak, er dypt inne i en krevende hobby og så videre, så er jo dette en grunn til å bygge et vennskap, uten å mene noe seksuelt? Anonymkode: c390e...d3d 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Skrevet 5. oktober 2023 sicario skrev (11 minutter siden): Har mange kvinnelige venner jeg ikke hadde hatt sex med om jeg så hadde fått en million. Normale, oppegående voksne mennesker har venner av motsatt kjønn. Vi er ikke ukastrerte bikkjer. Er man ikke i stand til å ha venner man ikke vil knulle, så er man særdeles spesiell. Slik tenker jeg også. Jeg har også opplevd å bli avvist av min ene mannlige venn da jeg prøvde å sjekke ham opp (sist gang jeg var singel). Så han ville åpenbart ikke ha noe intimt med meg. Anonymkode: c390e...d3d 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #9 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg har reist mye, og dette er et veldig særnorsk fenomen. Og da mener jeg både norske menn som vil pule alt som rører seg(skjønt det tror jeg handler om en skjør maskulinitet), men også at både kvinner og menn finner vennskap på tvers av kjønn problematisk. Selv i land vi nordmenn ser på som lite likestilt er dette et ikke-problem. Jeg befinner meg i Tyskland akkurat nå, og dette er ikke et tema. Jeg bor hos en venn som er født og oppvokst i Midtøsten, men selv ikke det er det noe problem. Anonymkode: 9b628...98b 2 1
exictence Skrevet 5. oktober 2023 #10 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg tror det er mulig med noen. Men som oftest går ikke det, tenker jeg. 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #11 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen av mine venner hadde hatt sex med meg om de fikk sjansen. De vennene jeg hadde før min siste singelperiode, forandret seg heller ikke bare fordi jeg ble singel. Ingen av dem har noen gang gitt meg seksuell eller romantisk oppmerksomhet. Til deg over som mener det ikke finnes noen andre grunner til å være venn med en kvinne - du vet at kvinner og menn ikke er SÅ forskjellige? Hvis du og en kvinne brenner for samme sak, er dypt inne i en krevende hobby og så videre, så er jo dette en grunn til å bygge et vennskap, uten å mene noe seksuelt? Anonymkode: c390e...d3d Nei absolutt ikke. Kvinner og menn er så forskjellige at det kun er spesielt interesserte som orker en langvarig relasjon. Anonymkode: 8da7a...b5a 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #12 Skrevet 5. oktober 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Slik tenker jeg også. Jeg har også opplevd å bli avvist av min ene mannlige venn da jeg prøvde å sjekke ham opp (sist gang jeg var singel). Så han ville åpenbart ikke ha noe intimt med meg. Anonymkode: c390e...d3d Du har prøvd deg på 100% av dine mannlige venner med andre ord 😄 Anonymkode: bbbe6...d07 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #13 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har prøvd deg på 100% av dine mannlige venner med andre ord 😄 Anonymkode: bbbe6...d07 Nei, bare den ene. De andre har jeg ikke prøvd meg på, og de har heller ikke prøvd seg på meg. Jeg har heller aldri fått noen signaler fra dem om at de ønsker noe mer. Anonymkode: c390e...d3d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #14 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har reist mye, og dette er et veldig særnorsk fenomen. Og da mener jeg både norske menn som vil pule alt som rører seg(skjønt det tror jeg handler om en skjør maskulinitet), men også at både kvinner og menn finner vennskap på tvers av kjønn problematisk. Selv i land vi nordmenn ser på som lite likestilt er dette et ikke-problem. Jeg befinner meg i Tyskland akkurat nå, og dette er ikke et tema. Jeg bor hos en venn som er født og oppvokst i Midtøsten, men selv ikke det er det noe problem. Anonymkode: 9b628...98b DETTE! Jeg kommer også fra et annet europeisk land, og får bakoversveis av holdninger som mange norske menn har. Både krav til kvinners utseende, alder og vekt, totalfrykt for forpliktelser, at de ser på kvinner som redskaper og runkemaskiner, og så videre. Så lurer de på hvorfor de ikke får kjæreste. Rart, ike sant? Anonymkode: c390e...d3d 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #15 Skrevet 5. oktober 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har reist mye, og dette er et veldig særnorsk fenomen Jeg har og reist mye. Det som er et særnorsk fenomen er å bli så sint for at menn prøver å få kjæreste. I andre land er det akseptert å prøve seg på noen, det er dette som er den store forskjellen. I resten av Europa er kvinner og menn venner, men de kan og bli kjærester. Ingen blir sinte om noen ønsker noe mer. Anonymkode: bbbe6...d07 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #16 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har og reist mye. Det som er et særnorsk fenomen er å bli så sint for at menn prøver å få kjæreste. I andre land er det akseptert å prøve seg på noen, det er dette som er den store forskjellen. I resten av Europa er kvinner og menn venner, men de kan og bli kjærester. Ingen blir sinte om noen ønsker noe mer. Anonymkode: bbbe6...d07 Selvfølgelig. Men i resten av Europa er ikke menn bare interessert i kvinners vagina, uansett hvem denne kvinnen er. Jeg har heller ikke opplevd at det er vanskelig for nordmenn å få kjæreste. Har sett flere i min omgangskrets bli sammen, uten at det er et problem. Anonymkode: c390e...d3d 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #17 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig. Men i resten av Europa er ikke menn bare interessert i kvinners vagina, uansett hvem denne kvinnen er. Jeg har heller ikke opplevd at det er vanskelig for nordmenn å få kjæreste. Har sett flere i min omgangskrets bli sammen, uten at det er et problem. Anonymkode: c390e...d3d Det kan også tenkes at kvinner generelt ellers i Europa er betydelig mer feminine enn de norske også. Mulig dette spiller inn i forhold til hva mange menn ønsker og at de derfor nøyer seg med litt vagina og dropper resten. Anonymkode: 8da7a...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #18 Skrevet 5. oktober 2023 Folk er rare. Dette uptight-opplegget med at det skal være så big deal å pule noen. Den mest naturlige ting på jord er blitt helt fremmedgjort. Hippiene med Flower Power skjønte det. Nå er vi bsre en forknyttet gjeng med rare forestillinger. Anonymkode: 67d4f...8d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #19 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan også tenkes at kvinner generelt ellers i Europa er betydelig mer feminine enn de norske også. Mulig dette spiller inn i forhold til hva mange menn ønsker og at de derfor nøyer seg med litt vagina og dropper resten. Anonymkode: 8da7a...b5a Jeg kan ikke si at norske kvinner, som da anses for å være noen av de vakreste kvinner i verden, er mindre feminine enn for eksempel engelske og tyske kvinner. Jeg selv er for øvrig mindre feminin i utseendet enn mange norske kvinner. Anonymkode: c390e...d3d 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #20 Skrevet 5. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan ikke si at norske kvinner, som da anses for å være noen av de vakreste kvinner i verden, er mindre feminine enn for eksempel engelske og tyske kvinner. Jeg selv er for øvrig mindre feminin i utseendet enn mange norske kvinner. Anonymkode: c390e...d3d De er definitivt mindre feminine jo. Ikke i utseende, men i myrtraskende huleboende væremåte. Anonymkode: ad60c...47a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå