Populært innlegg keops Skrevet 15. september 2023 Populært innlegg #1 Del Skrevet 15. september 2023 Ikke nødvendigvis noe galt i det, bare man ikke er statsminister eller har en annen posisjon hvor dette ikke skal forekomme. Hun har vært inhabil så det ljomer, nytter ikke å nevne Huitfeldt og Borten Moe i denne sammenheng, for disse blir bagateller sammenlignet med dette. Jeg synes Erna har vært veldig krass og uspiselig i flere intervju opp igjennom hvor hun har påpekt hvor dårlig folk er til å investere, de ville greid seg mye bedre hvis de benyttet denne måten og yngle penger på mener hun. Ser ut som mannen hennes prøver å leve opp til dette. Hun har rakket ned på nav-brukere og andre økonomisk dårlig stilte grupper. Veldig kravstor når det kommer til inngripen i livet til de som havner utenfor arbeidslivet, her skal alt dokumenteres. Tar seg da dårlig ut at hun og mannen åpenbart gir f i regler og normer selv. Ser på intervju på nyhetskanalen at hun mener Sindre Finnes bør la være å handle med aksjer hvis hun blir statsminister igjen. Tror heller dette paret bør slå følge med Borten Moe ut av politikken. 85 2 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Perfume Skrevet 15. september 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 15. september 2023 Jeg syns Erna må gå! Sånn er det for andre også, og det bør hun også gjøre. 77 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg norw Skrevet 15. september 2023 Populært innlegg #3 Del Skrevet 15. september 2023 Tydeligvis forskjell på folk. Man kan lure på hvor mye som skal til før hun er ferdig. 49 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg *blueberry* Skrevet 15. september 2023 Populært innlegg #4 Del Skrevet 15. september 2023 Det hjelper ikke å gråte på direkten. Her håper jeg Høyre tar grep og får seg ny leder. Andre partiledere har gått av for mindre alvorlige ting, med rette, og da bør det være veien for henne også. 69 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ltfutt Skrevet 15. september 2023 Populært innlegg #5 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) Høyresidens mange dobbeltmoralister går vel stille i dørene nå som "stjerna" har bæsja på leggen. Jaja. Endret 15. september 2023 av ltfutt 48 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Labello Skrevet 15. september 2023 Populært innlegg #6 Del Skrevet 15. september 2023 Jeg synes de 1,8 millionene er et resultat på innsidehandel, og bør straffes deretter Hvis de sitter igjen med gevinst som par og hun kan fortsette som leder i Høyre, blir jeg forbanna, men ikke overraska dessverre 48 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 15. september 2023 #7 Del Skrevet 15. september 2023 ltfutt skrev (2 minutter siden): Høyresidens mange dobbeltmoralister går vel stille i dørene når "stjerna" har bæsja på leggen. Jaja. Haha.. Dagens 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 15. september 2023 #8 Del Skrevet 15. september 2023 Dette kan sammenlignes med huitfeld, ikke Borten moe. Borten moe gjorde det selv, her var det en partner. Saken er alvorlig,.Men jeg tror på Erna 27 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurær Skrevet 15. september 2023 #9 Del Skrevet 15. september 2023 Hjelper ikke stå å gråte på tv fordi hun ble lurt av den griske mannen sin. Hun bør gå. Hun har jo vært inhabil så det holder. Hun har vært gift med den sniken i så mange år, at hun burde vite at han går og snoker i papirene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bombasi Skrevet 15. september 2023 Populært innlegg #10 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) Alvorlig sak. Og Erna er garantert ikke uskyldig. For handlingen til Sindre treffer aktiviteten rundt Erna godt. I en tid Erna var statsminister (!). Krokkodilletårer på direkten sjarmerer ingen. Lukter innsidehandel. Økokrim burde være på saken. Uansett må Erna gå som følge av habilitetsbrudd. Hun kan iallfall ikke være statsministerkandidat igjen. Og jeg som trodde Sindre Finnes var en uskyldig, moderne "husfar" som jobbet med hus og hjem for Ernas vell og ve. Endret 15. september 2023 av Bombasi 63 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 15. september 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 15. september 2023 Topsi skrev (1 minutt siden): Dette kan sammenlignes med huitfeld, ikke Borten moe. Borten moe gjorde det selv, her var det en partner. Saken er alvorlig,.Men jeg tror på Erna Ja, her er det en partner. Men jeg synes de alltid har fremstått samkjørte og unisone i sine holdninger og ytringer. Jeg tror ikke et sekund at Erna ikke vet hva for slags person hun er gift med, og hva han har for seg. 35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 15. september 2023 #12 Del Skrevet 15. september 2023 Bombasi skrev (2 minutter siden): Alvorlig sak. Og Erna er garantert ikke uskyldig. For handlingen til Sindre treffer aktiviteten rundt Erna godt. I en tid Erna var statsminister (!). Lukter innsidehandel. Økokrim burde være på saken. Uansett må Erna gå som følge av habilitetsbrudd. Hun kan iallfall ikke være statsministerkandidat igjen. Nei, det ser ikke ut som Erna kan være statsminister igjen, med mindre det kommer et forbud mot trading for ektefeller også. Trolig må hun gå som partileder, selv om han har gjort noe galt, ikke hun. Synd egentlig, hun er en av de jeg liker best i Høyre 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 15. september 2023 #13 Del Skrevet 15. september 2023 keops skrev (2 minutter siden): Ja, her er det en partner. Men jeg synes de alltid har fremstått samkjørte og unisone i sine holdninger og ytringer. Jeg tror ikke et sekund at Erna ikke vet hva for slags person hun er gift med, og hva han har for seg. Jeg tror på Erna. Men etter dette må hun nok gå 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. september 2023 #14 Del Skrevet 15. september 2023 Synes både Erna, Huitfeldt og Brenna bør gå. Det må ryddes opp for at folk skal få tilliten tilbake. Høyre har en nestleder som kan trå inn. 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bombasi Skrevet 15. september 2023 Populært innlegg #15 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) Topsi skrev (13 minutter siden): Nei, det ser ikke ut som Erna kan være statsminister igjen, med mindre det kommer et forbud mot trading for ektefeller også. Trolig må hun gå som partileder, selv om han har gjort noe galt, ikke hun. Synd egentlig, hun er en av de jeg liker best i Høyre Erna må trekke seg, eller så må Erna avsettes. Det er det eneste riktige. Skaden har skjedd, og kan ikke rettes på med framtidige handlinger. Om det ikke nødvendigvis foreligger noe bevis for innsidehandel, og dermed at saken henlegges, så har hun allikevel et alvorlig tillitsbrudd mot folket hengende over seg. Både hun og Huitfeldt burde gå. Det er nok nå. Politiske stillinger er tillitsverv. På tide å få inn nye politikere slik at folk får opp tilliten til politikken igjen. Vi har melket rundt på de samme politikerne i altfor mange år. De har visst blitt konforme i sine posisjoner, og ser ut til å utnytte nettverkene sine til det fulle. For egen vinning såklart. Jeg ønsker meg åremål ovenfor politiske verv. Slik at vervene blir rullert på for å unngå at politikerne får tunnelsyn og drives av kameraderi, samt gror seg konforme og høye på seg selv. Endret 15. september 2023 av Bombasi 35 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 15. september 2023 #16 Del Skrevet 15. september 2023 Eneste riktige er at hun må trekke seg, og så må hun trekke seg fra ekteskapet. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 15. september 2023 #17 Del Skrevet 15. september 2023 Er det noen som vet strafferammene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 15. september 2023 #18 Del Skrevet 15. september 2023 Er det ikke utrolig å tenke på at en statsminister/partileder har overlevd både klare brudd på egne koronaregler (tilsvarende som Boris Johnson måtte gå av for) og habilitetssaker så det ljomer etter? Folket glemmer fort, og regelbrudd er ferskvare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaha1112 Skrevet 15. september 2023 #19 Del Skrevet 15. september 2023 Dette er grunnen til at jeg ikke stemmer lenger. Gir ikke min stemme bort til upålitelige og grådige politikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goldlion Skrevet 15. september 2023 #20 Del Skrevet 15. september 2023 Grunnen til at hun gråter er ikke at han løy, hun er ikke så dum eller naiv at hun ikke har bedt om fullt innsyn. Grunnen til at hun er knust er at hun vet at der røk sjansen hennes til å bli statsminister igjen. Det gikk akkurat fint å skylde på mannen da hun brøt Covid-reglene, men du slipper ikke unna det to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå