Hannah80 Skrevet 12. september 2023 #41 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det være... at du ikke klarer å se forskjell på noen, og dermed har møtt transkvinner, men du vet ikke at de er transkvinner? Tror du alle transkvinner introduserer seg som trans ? Anonymkode: 5b7c0...ad6 Med all PK til side. Man spotter transkvinner veldig kjapt. De fleste har gjennomgått mannlig pubertet. Og resultatet blir deretter også. 18 2 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #42 Skrevet 12. september 2023 Jeg er bifil og kunne ikke datet en transperson. Vet ikke helt hvorfor, de kan være fine nok og oppfattes som det kjønnet de opplever seg som. Men det er så mye mer som følger med psykisk, i oppveksten deres og ikke minst reproduksjonsmessig. Som jeg har forstått det er det panfile som kan date transpersoner litt uavhengig av hvor de er i prosessen. Anonymkode: b24bd...707 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #43 Skrevet 12. september 2023 Aldri. Anonymkode: fc1ea...c5f 3
Påkrevd Skrevet 12. september 2023 #44 Skrevet 12. september 2023 Ænema skrev (1 time siden): nei en den er jo bare til pynt. det er en helt sinnsyk operasjon som jeg ikke skjønner at noen tør å ta. google det så ser du hvor J det er. Neida, den er ikke bare til pynt. Ved hjelp av implantat man slår av og på blir den hard og kan brukes til alskens moro. Tenk det, aldri å måtte tenke på ereksjonsproblemer😄 Så brukes vel også deler av klitoris, og så mange som 70-80% (mener jeg å ha lest et eller annet sted) kan til og med få orgasme, minus sølet💦 https://www.clinicspots.com/question/can-a-transgender-penis-get-hard https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17413887/ 1 1
Thyra Skrevet 12. september 2023 #45 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde du som heterofil datet en transperson? Et eksempel.... Hadde du som heterofil mann, datet en mann som kledde seg og identifiserte seg som kvinne (transkvinne)? Og vil dere andre si at det er homofilt? Og ville noen av dere sagt det er transfobisk å ikke ville gjøre det? Anonymkode: 6073d...fbb Nå er jeg ikke mann, men nei, det er ikke homofilt om en mann dater en transkvinne om den aktuelle mannen opplever transkvinne som kvinne. Jeg synes heller ikke det er transfobisk å ikke gjøre det. Det har med preferanser å gjøre. Alle som dater diskriminerer vel i stor grad, siden de anser mesteparten av befolkningen som uaktuell å date. 4 1
GammelKaktus Skrevet 12. september 2023 #46 Skrevet 12. september 2023 Kunne ikke datet en transperson nei. Liker menn som er født som menn og trives med det. Synes ikke det er transfobisk å si at jeg ikke kunne tenkt meg en transperson på samme måte som jeg ikke synes det er fettfobisk å si at man ikke kunne tenkt seg en feit kjerring. Blir ikke krenket av det, er jo en smakssak og preferanse og det må man nesten få lov til å ha selv i disse politisk korrekte tidene. Om det er homofilt eller ei spørs vel på situasjonen og hvor langt man har kommet i kjønnsskifte men 100% hetero er man vel ikke om man er med en som er trans, det er nå mine tanker om det iallfall. 9
Macro Skrevet 12. september 2023 #47 Skrevet 12. september 2023 Jeg tenner på menn, ikke transmenn...eller maskuline kvinner. Jeg tenner på MENN. Sånn er det bare. Men folk må være akuratt det de vil for min del. 6 1
Rosa Gnom Skrevet 12. september 2023 #48 Skrevet 12. september 2023 Ja,jeg kunne lett gjort det. Jeg tenner på FEMINITET. Om det er en feminin gutt/trans/kvinne/gutt/etc etc spiller ikke det noen rolle. Så lenge den feminine delen er der. 5
Thyra Skrevet 12. september 2023 #49 Skrevet 12. september 2023 Inverto skrev (2 timer siden): TRÅDSTARTER HER Jeg kunne aldri datet en transkvinne, fordi det er fortsatt en mann. Og jeg er heterofil. Og jeg mener det ville vært homofilt eller "skeivt" å bli intim med den personen ja Denne tråden var inspirert av noe jeg leste på Reddit noen måneder tilbake. Noen mente faktisk dette ville vært transfobisk, noe jeg er uenig i En ting er at du ikke kunne ha gjort det. Men at du definerer det som homofilt på generelt grunnlag, blir feil. Om en heterofil mann møter en transkvinne og han ser forbi at hun er født gutt, kanskje også at hun har mannlige organer inntakt, så er ikke det homofilt. Om han tenner på henne fordi han oppfatter henne som (delvis) mann, så er det selvsagt homofilt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #50 Skrevet 12. september 2023 Hundre prosent sikker kan man vel aldri være. Kanskje om det var den rette. Man vet det bare ikke. Ennå. Anonymkode: 1411e...fd7 1
c_buk Skrevet 12. september 2023 #51 Skrevet 12. september 2023 Thyra skrev (6 minutter siden): En ting er at du ikke kunne ha gjort det. Men at du definerer det som homofilt på generelt grunnlag, blir feil. Om en heterofil mann møter en transkvinne og han ser forbi at hun er født gutt, kanskje også at hun har mannlige organer inntakt, så er ikke det homofilt. Om han tenner på henne fordi han oppfatter henne som (delvis) mann, så er det selvsagt homofilt. Det er vel mer heterofilt om en heterofil mann møter en transmann (altså biologisk kvinne)? 3 2
Thyra Skrevet 12. september 2023 #52 Skrevet 12. september 2023 c_buk skrev (1 minutt siden): Det er vel mer heterofilt om en heterofil mann møter en transmann (altså biologisk kvinne)? Nei, det synes jeg virkelig ikke. Eller mente du at det var mer homofilt?🤔
Gjest Inverto Skrevet 12. september 2023 #53 Skrevet 12. september 2023 Thyra skrev (12 minutter siden): En ting er at du ikke kunne ha gjort det. Men at du definerer det som homofilt på generelt grunnlag, blir feil. Om en heterofil mann møter en transkvinne og han ser forbi at hun er født gutt, kanskje også at hun har mannlige organer inntakt, så er ikke det homofilt. Om han tenner på henne fordi han oppfatter henne som (delvis) mann, så er det selvsagt homofilt. Når jeg sier homofilt eller skeivt tenker jeg på handlingen (intim med transen). Jeg mener ikke at den heterofile personen plutselig blir homo lol
c_buk Skrevet 12. september 2023 #54 Skrevet 12. september 2023 Thyra skrev (1 minutt siden): Nei, det synes jeg virkelig ikke. Eller mente du at det var mer homofilt?🤔 Nei, mer heterofilt. Hvis jeg var sammen med en transmann så ville jeg jo i mitt hode vært sammen med en kvinne. Med det sagt synes jeg fortsatt skeiv er mer dekkende enn heterofil/homofil når det gjelder å karakterisere forhold utenfor "normalen". 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #55 Skrevet 12. september 2023 Påkrevd skrev (2 timer siden): Skjønner, men det er jo også transmenn som har fått seg penis, så det er fortsatt ingen umulighet😁 Du kan ikke operere deg til en funksjonell, normal penis. Det er vel sånn blyantstump-størrelse og tykkelse maks de får til ved å dra ut klitoris og bruke den som "base", er det ikke? Kan ikke skjønne at noen normal kvinne skal kunne kjenne noe som helst av å få en blyantstump puttet inn der nede. Anonymkode: de904...b08 8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #56 Skrevet 12. september 2023 Nå blir jeg tiltrukket av energier og utstråling og ikke av kjønn, men de transegreiene blir for sært for meg. Anonymkode: 77071...b6a 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #57 Skrevet 12. september 2023 Kunne jeg datet en transmann? Ja, det tror jeg ☺️ Hvis tiltrekningen er til stede, vi har god kjemi og jeg føler meg trygg så ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke. Gjør det meg skeiv eller homofil? Nei. For min del handler det mer om å tiltrekkes mennesket, enten han er født med snabel mellom beina eller fikk den modellert etterhvert. Og mennesker kommer i mange varianter, så jeg er ikke mindre garantert potensielle belastninger i livet om jeg velger en cis-mann. Anonymkode: e33fb...140 1
Påkrevd Skrevet 12. september 2023 #58 Skrevet 12. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan ikke operere deg til en funksjonell, normal penis. Det er vel sånn blyantstump-størrelse og tykkelse maks de får til ved å dra ut klitoris og bruke den som "base", er det ikke? Kan ikke skjønne at noen normal kvinne skal kunne kjenne noe som helst av å få en blyantstump puttet inn der nede. Anonymkode: de904...b08 Jo, den er da funksjonell, da man både kan urinere og ha samleie med den. Sædutuløsning er det eneste man ikke kan få, selvfølgelig. Mulig det var blyantstumper i "gamle dager", men størrelsen blir helt ok, den. De fyller vel ut med noe mer enn bare klitoris. Litt avhengig av anatomien til personen, men sånn 14-15 cm i snitt, tror jeg. Det er ikke noe mindre enn veldig mange naturlige peniser, det. Endret 12. september 2023 av Påkrevd
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #59 Skrevet 12. september 2023 49 minutter siden, Hannah80 said: Med all PK til side. Man spotter transkvinner veldig kjapt. De fleste har gjennomgått mannlig pubertet. Og resultatet blir deretter også. Man kan se og merke det hos transkvinner uansett. Om jeg går inn i et rom hvor det er 5 transkvinner og 5 biologiske kvinner vil jeg single ut transkvinnene med én gang. Anonymkode: 9a560...229 8 2
Thyra Skrevet 12. september 2023 #60 Skrevet 12. september 2023 Inverto skrev (22 minutter siden): Når jeg sier homofilt eller skeivt tenker jeg på handlingen (intim med transen). Jeg mener ikke at den heterofile personen plutselig blir homo lol Du vet jo heller ikke hva de gjør med hverandre når de er intime. Det er jo ikke sikkert transkvinnens penis er en del av det seksuelle samspillet. Det er jo også mulig at transkvinnens er fullt operert, og da kan faktisk resultatet bli så bra at en mann som ikke vet det aldri vil skjønne det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå