Kame Skrevet 30. januar 2006 #261 Del Skrevet 30. januar 2006 Det er aldri for sent! Bra Ephemera! Jeg veier litt mer i dag enn jeg gjorde før helga, men siden det vel er normalt å veie +-1 kilo, tar jeg ikke det så tungt. Det kommer vel an på hva man har "innabords". Jeg ønsker meg tips til magre (mellom)måltider! Hva er deres favorittsnacs når dere fyser som verst? Her går det i uante mengder gulrøtter. Jeg fant noen fine hos REMA, Bama Smaksrøtter. Veldig gode og saftige. Laget meg dip med sånn pose og yoghurt naturell til i går kveld, mest fordi jeg har hatt så vannvittig lyst på sørlandschips med rømmedip hele helga.. Dipen droppet jeg etter en liten stund. Kålrabi spiser jeg, men jeg merker det med en gang på magen, så jeg prøver å begrense meg. Pepxi Max er igrunn "godteri" for meg, og kjøper det ikke så ofte. Jeg er dårlig på frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2006 #262 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg er med. Har kjøpt medlemskap på vektklubb.no Men hvordan legger jeg inn egendefinert frokost? Sånn at jeg får registrert kaloriene? Syns sidene der var litt vanskelige å bruke jeg.. (eller så er jeg fortsatt veldig trøtt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2006 #263 Del Skrevet 30. januar 2006 Er det ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 30. januar 2006 #264 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg bruker ikke vg's vektklubb så det aner jeg ikke Grace... Men ephemera vet tror jeg... Jeg har gått ned 1 kg og mistet 2 cm rundt hoftene. Nå skal det sies at jeg hadde spist et kjempemåltid dagen før forrige veiing og måling.... Vi får se hvordan det går neste uke tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2006 #265 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg er med. Har kjøpt medlemskap på vektklubb.no Men hvordan legger jeg inn egendefinert frokost? Sånn at jeg får registrert kaloriene? Syns sidene der var litt vanskelige å bruke jeg.. (eller så er jeg fortsatt veldig trøtt) ← Først må du inn på "min dagbok". Så trykker du på "søk frokost", så for eksempel på "brød, mel og kornblanding", under der finner du for eksempel "grovbrød", velger hvor mye du har spist, og legger det inn i dagboka. Hvis du mente egen oppskrift, som jeg ikke har prøvd ennå, så tror jeg det bare er å trykke "mine egne frokoster" så kan du legge det inn der, omtrent på samme måte tror jeg. Da blir den lagret så du kan bruke den flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2006 #266 Del Skrevet 30. januar 2006 Huff, i dag er det veiedag, men så føler jeg meg ikke helt frisk i dag. Ikke sikkert jeg orker å dra på senteret, og det er den vekten jeg har bestemt meg for å bruke. Må tenke litt på det, men jeg er litt snufsete. Hvis jeg ikke veier meg i dag, legger jeg bare inn den samme vekten jeg hadde i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 30. januar 2006 #267 Del Skrevet 30. januar 2006 I dag er det veiedag og jeg har fremdeles ingen vekt. Kanskje godt egentlig for helgen hadde nok en overflod av kalorier. I tillegg følte jeg meg litt pjusk og ble ikke engang med på tur. Til gjengjeld har mannen sørget for å få treningsbenk og stepper i hus, slik at jeg nå kan trene mer hjemme enn bare pilates - som jeg egentlig ikke har gjort allikevel. Planen har lenge vært å sette i gang for alvor i februar. Det var også planen lenge før denne tråden dukket opp. Det positive er at jeg føler meg bedre denne uken - og innbiller meg i det minste at jeg er blitt bittelitte grann tynnere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #268 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg er med. Har kjøpt medlemskap på vektklubb.no Men hvordan legger jeg inn egendefinert frokost? Sånn at jeg får registrert kaloriene? Syns sidene der var litt vanskelige å bruke jeg.. (eller så er jeg fortsatt veldig trøtt) ← *Kommer løpende til* Da må du gå på "Egne matvarer" og "opprett ny". Så kaller du f.eks. frokosten for "Grace Speciale" og så legger du inn næringsinnholdet der. Da må du enten lese på pakken eller veie... Du må vite hvor mye kalorier der er i det du legger inn, helst også proteiner, fett og karbohydrater (de siste tingene for at kakediagrammet skal bli mest mulig riktig). Håper det ble litt klarere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg bruker ikke vg's vektklubb så det aner jeg ikke Grace... Men ephemera vet tror jeg... Jeg har gått ned 1 kg og mistet 2 cm rundt hoftene. Nå skal det sies at jeg hadde spist et kjempemåltid dagen før forrige veiing og måling.... Vi får se hvordan det går neste uke tenker jeg ← Flott, Vampyra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 30. januar 2006 #270 Del Skrevet 30. januar 2006 Ned 0.6 kilo Det var mer en jeg forventet. Satser på at det går den veien for dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #271 Del Skrevet 30. januar 2006 Ned 0.6 kilo Det var mer en jeg forventet. Satser på at det går den veien for dere også ← Der ser du!! Det gikk jo bra, jo Og husk at dette er første uka vår, og det er ikke bra å gå ned mer enn 1 kg. per uke heller. Dette greier vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2006 #272 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg trenger litt middagstips jeg, det er så sinnsykt mye kalorier i alt. Blir veldig glad for tips til hverdagsmiddager som er enkel å lage, sunn og smakfull - med lite kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2006 #273 Del Skrevet 30. januar 2006 *Kommer løpende til* Da må du gå på "Egne matvarer" og "opprett ny". Så kaller du f.eks. frokosten for "Grace Speciale" og så legger du inn næringsinnholdet der. Da må du enten lese på pakken eller veie... Du må vite hvor mye kalorier der er i det du legger inn, helst også proteiner, fett og karbohydrater (de siste tingene for at kakediagrammet skal bli mest mulig riktig). Håper det ble litt klarere ← Takk da skal jeg nok få det til. Får ikke logget meg inn der jeg nå.. :klø: oppstartsvansker er det ikke det man kaller det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #274 Del Skrevet 30. januar 2006 Har du fått det til nå, Grace? Jeg sitter på jobb og stresser ennå.... urk... Har vondt i hodet og gomler kålrabi. Huff... Gleder meg veeeeldig til jeg har nådd målet mitt og "bare" skal holde vekta! Og den skal jeg holde!!! Aldri om jeg skal slite meg gjennom dette flere ganger Spørs hvis/når jeg blir gravid da...? Ikke sant, Grace? Da kan vi få litt problemer med dette opplegget, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #275 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg tror jeg hyler. OPP 0,2 kilo. Jeg er ganske fortvila, fordi jeg har rett og slett ikke tid til å trene nå om dagen. Masse overtid på jobb. Veldig mye stress denne uka. Rekker nok en fotballøkt på onsdag, men jeg trenger mer kontinuitet i treninga mi, ellers går dette ingen vei. Når det er hektisk er det også altfor fristende å ty til hurtig, kaloririk mat når jeg først får tid til å spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #276 Del Skrevet 30. januar 2006 Innlegget ovenfor er Fruktkake by the way... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #277 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg tror jeg hyler. OPP 0,2 kilo. Jeg er ganske fortvila, fordi jeg har rett og slett ikke tid til å trene nå om dagen. Masse overtid på jobb. Veldig mye stress denne uka. Rekker nok en fotballøkt på onsdag, men jeg trenger mer kontinuitet i treninga mi, ellers går dette ingen vei. Når det er hektisk er det også altfor fristende å ty til hurtig, kaloririk mat når jeg først får tid til å spise... ← Skjønner at du blir frustrert... Men prøv å spise riktig selv om du ikke har tid til å trene. Bortsett fra en halvtime sykling igår, har ikke jeg trent heller. Og alt dette kan være litt vanskelig i starten. Det går nok bedre etter hvert, skal du se! Hold ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. januar 2006 #278 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg trenger litt middagstips jeg, det er så sinnsykt mye kalorier i alt. Blir veldig glad for tips til hverdagsmiddager som er enkel å lage, sunn og smakfull - med lite kalorier. ← Jeg lager mye wok, enten med laks eller med kylling. Hvis jeg lager med kylling har jeg over en sånn blå pose med saus (husker søren ikke hva den heter, Blue Dragon?) og så koker jeg litt ris til. Det er både godt og mettende. Ellers bruker jeg en del supper, i dag skal jeg ha hjemmelaget hønsesuppe. Ellers er det meste du kan lage av "rene" råvarer bra, du må nesten bare veie og trikse og mikse litt etter hva du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 30. januar 2006 #279 Del Skrevet 30. januar 2006 Oj, hadde gått ned 2 kg. Men sist uke veide jeg meg på kvelden, så det kan ha noe med saken å gjøre. Uansett veldig fornøyd, og topp motivert til å begynne å trene denne uka! Da har vi fått avlivet myten om at en går opp i vekt av røykeslutt. Den delen går forresten overraskende bra, med en god porsjon viljestyrke har jeg ikke røykt én sigarett etter at jeg slutta. En stor til oss alle, for å ha holdt ut så bra den første uka! Fra nå av kan det bare bli lettere, og godt er det. Ønsker dere alle lykke til med en ny, sunn uke! fra Lykkelin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmensita Skrevet 30. januar 2006 #280 Del Skrevet 30. januar 2006 Har sittet og lest igjennom 14 sider her..... Kan jeg også få henge meg på? Har holdt på med endret livsstil siden begynnelsen av måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå