Gå til innhold

Prosjekt kropp


Ephemera

Anbefalte innlegg

Jeg snikveide meg idag tidlig også, for da følte jeg meg liksom tynnere enn igår... Og jammen veide jeg ikke en halv kilo mindre idag enn igår :overrasket:

:hoppe:

Vel, vi får se hvordan vekta er neste mandag.

Jeg har i alle fall begynt å se for meg et liv som slank og fin :ler: Gleder meg stort til å begynne å trene og jeg tror jammen jeg skal ta litt solarium også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra Ephemera :klappe:

Jeg holder på å trene akkurat nå, men må hvile litt, fikk så sting i siden. Jeg får det samme plass på samme øvelser hele tiden :sur:

Hva kommer egentlig sting av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har nok ikke jeg gått ned så mye den første uken (har ikke fått veiet meg), men i dag fikk jeg høre det av min kjære at han synes kroppen min hadde forandret seg litt de siste månedene og at det var blitt litt mindre av meg :) :) :)

Begynte å trene i november, men da gikk jeg bare opp i vekt, forhåpentligvis forbigående fordi jeg måtte begynne å bruke neglisjerte muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self: Husk å kjøpe røket laks idag.

Jeg er ikke noe glad i matpakke. Da må jeg ha laks eller noe med kylling til pålegg. Når vi ikke har det, blir det så jeg kjøper meg mat på jobb. Idag var jeg altfor sulten til å kjøpe kyllingsalat, så da ble det en dobbel sandwich med egg og bacon med altfor mye kalorier :tristbla:

Dessuten så har jeg lyst på sjokolade...

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også så lyst på sjokolade.

Ligger sjokoladekake på kjølerommet og har såå lyst på.. :tristbla:

:kose:

Vi får bare prøve å holde oss harde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk på hvor mange kalorier det er i sjokolade så mister du snart lysten ;)

:Nikke:

Jeg har blitt så omvendt allerede at jeg nesten er kvalm med tanke på majonesen i lunsjen min...

Spise litt kålrot om en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist opp alle gulrøttene jeg hadde med meg på jobb. Nå spiser jeg läkerol Giants for jeg er nødt itl å knaske på noe.

Gleder meg til fiskekaker til middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få være med? :)

Vil ned en 7-10 kg frem til sommeren. SKulle egentlig startet på mandag, men det er litt vanskelig.. Så da starter jeg i morgen :)

Har meldt meg inn på vektklubben.no, i går lå jeg på rett under 1500 kcal inn, samt gått tur i ca 1 time tilsammen (til og fra jobb).

Skal prøve å holde meg på 1300, med litt utskeielser på lørdager :sjenert:

Mine data nå er:

høyde - 155 cm

vekt - 57,5 kg

midjemål - har ikke orket å måle engang, stooor mage :grine:

SKAL trene i morgen. Kjefter dere om jeg ikke gjør det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget rett ut med influensa siden fredag, så det har jo ikke blitt noe trening. har spist minimalt med mat, så jeg har ihvertfall ikke gått opp noe.

Men nå er jeg på bedringens vei, så regner med at jeg ihverthall kan gå en liten tur i morgen.

Så flinke dere er jenter :klappe:

Keep up the good work :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få være med? :)

Vil ned en 7-10 kg frem til sommeren. SKulle egentlig startet på mandag, men det er litt vanskelig.. Så da starter jeg i morgen :)

Har meldt meg inn på vektklubben.no, i går lå jeg på rett under 1500 kcal inn, samt gått tur i ca 1 time tilsammen (til og fra jobb).

Skal prøve å holde meg på 1300, med litt utskeielser på lørdager  :sjenert:

Mine data nå er:

høyde - 155 cm

vekt - 57,5 kg

midjemål - har ikke orket å måle engang, stooor mage  :grine:

SKAL trene i morgen. Kjefter dere om jeg ikke gjør det? ;)

:velkommen:

Jeg vet ikke om jeg er den rette til å kjefte hvis du ikke trener imorgen, men jeg har sparket folk avgårde før, og jeg skal prøve å huske på å sparke deg på trening imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget rett ut med influensa siden fredag, så det har jo ikke blitt noe trening. har spist minimalt med mat, så jeg har ihvertfall ikke gått opp noe.

Men nå er jeg på bedringens vei, så regner med at jeg ihverthall kan gå en liten tur i morgen.

Så flinke dere er jenter :klappe:

Keep up the good work :tommel:

Der var du ja, Agurk!

Influensa hørtes ikke bra ut, men som du sier - du har ihvertfall ikke overspist :)

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående middagstips/mellommåltid: Nå lager jeg meg Toro Kjøttsuppe med grønnsaker, har tenkt til å spise opp halvparten i dag, dvs 2 porsjoner (6 dl) - da burde jeg bli mett. Og det beste av alt- de 2 porsjonene gir bare 120 kcal til sammen!

Tror jeg lukter at det kunne vært godt med noen pølsebiter oppi- men nye Rosin gjør ikke sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Trener alle dere som er med på "Prosjekt kropp"? Og i såfall hva trener dere?

Jeg hadde egentlig skrevet et litt langt innlegg men så datt nettet ut her :frustrert:

Men ja jeg trener, ikke minst for å øke slankeeffekten men for å stramme opp kroppen så jeg ikke sitter igjen med en slapp slank kropp med disselår, mage og armer. DET er ikke særlig pent... I tillegg er jo langtidseffekten litt å strebe etter. Jeg ønsker ikke å bli en gammel krøkke i rullestol når jeg fyller 70....

Jeg trener på treningssenteret 2-3 ganger i uka. Foreløpig trener jeg 40 min på elipse maskin og rundt 30 min stryke etterpå. Jeg skal snart bytte ut time med spinning eller step for å variere litt mer. i tillegg trener jeg 2-3 ganger 20 min pilates hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener alle dere som er med på "Prosjekt kropp"? Og i såfall hva trener dere?

Jeg er støttemedlem på et av byens treningssentre, og jeg skal komme igang med trening så snart jeg får førerkort - forhåpentlig vis om 2 uker.

Jeg skal trene step, aerobic og bodypump (trening med vekter i sal, med musikk og instruktør). Også er jeg sint for at de har fjernet alle MRL- (mage, rompe, lår) timene :frustrert: Det var superbra oppstramningstrening!

I mellomtiden skal jeg sykle litt på ergometersykkel, men ligger akkurat nå i sofan og er kjempesliten av en lang arbeidsdag, så jeg orker ikke... Også skal jeg gå turer, men her pøsregner det hver dag og tur i mørket og regnet frister lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trener alle dere som er med på "Prosjekt kropp"? Og i såfall hva trener dere?

Jeg trener med personlig trener på treningssenter flere ganger i uken. Med PT trener jeg først og fremst styrke. I tillegg tar jeg noen kondisjonsøkter på egenhånd. Trener minimum 3 ganger i uken, max. 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, det var min første dag i vektklubben. Synes egentlig at det har gått ganske greit, er jo litt spennende å følge med på hvor mange kcal jeg får meg i løpet av dagen. Har også sittet 30 min på ergometersykkelen, så idag har det gått riktig vei, men regner med at nedturene også kommer etterhvert.

Ser også at det er mange som fyser på sjokolade. Man kan vel unne seg en liten smak av sjokolade innimellom, som bocca eller andre søtsaker med lavt kcal innhold. Tror det er sundt å kose seg litt innimellom også, og da helst forbeholde kosen til helgen. Da har man noe å se fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener alle dere som er med på "Prosjekt kropp"? Og i såfall hva trener dere?

Jeg svømmer og rir, og går minst 1-2 timer daglig. I morgen skal jeg endelig få dratt rompa opp til treningssenteret, tenkte å trene aerobic/step og litt styrketrening der.

Fikk meg en skikkelig nedtur da jeg fant ut at det ikke er frustrerte fruer i kveld! Ukas høydepunkt, gone with the wind... :sur:

Hvor ofte måler dere forresten midjen og andre mål? På VK er det jo bare en gang i måneden, synes kanskje det er litt sjelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...