Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Da jeg veide meg i morges viste vekta en (1) kilo mindre enn den gjorde på mandag. Og tro meg: Jeg kontrollerte vel en 10-15 ganger. Jeg ser sexy ut i gamle jeans i str. 30 og begynner faktisk snart å bli fornøyd. Tror faktisk at kroppen hadde godt av en måneds slankepause jeg!

I morgen er det sommerfest på jobben og der kommer jeg til å konsumere en hel del alkohol. Det gjenstår å se hva slags resultat det gir på vektkurven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Så bra Lizzie!!!

Er det ikke deilig å føle seg vel?

Jeg er foreløpig på et mellomstadige. De gamle klærne er for store og de som ligger lengre inn i klesskapet er hakket for små. Men forhåpentligvis sitter de bedre om 4 uker og 3-4 kilo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Nå har jeg og sambo gått tur i 1,5 time :tommelsmil:

vi stoppet riktignok og kjøpte en is på veien da, men jeg hadde plass til det i kaloribudsjettet mitt fra før, så nå har jeg spist 1320 kalorier minus 400 på turen!

Håper jeg kommer meg på tur minst en gang til denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Jeg så 68-tallet på vekta i morges! :overrasket:

Men det var nok bare et blaff, for i kveld har jeg kost meg med kaker og godteri. Litt hamburgere ble det på sommerfesten vi hadde i barnehagen.

Uansett, slanking er fremdeles nedprioritert her nå, og egentlig tror jeg det skal gå bra. For mat er heller ikke min førsteprioritet for tida. Har så mye å tenke på at jeg tar meg selv i å glemme å spise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer også å spise om dagen. Litt dårlig matlyst egentlig, men det resulterer gjerne i usunn mat når jeg først er så sulten at jeg MÅ spise noe. Huff...

Men er fysisk aktiv om dagen da, det hjelper jo en del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg skal på Madonna-konsert!

I midten av august, i London! Er det noe igjen å brenne bort da, så går det vel med i ren iver!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Jeg skal på Madonna-konsert!

I midten av august, i London! Er det noe igjen å brenne bort da, så går det vel med i ren iver!!!

Wow! Er ingen Madonnafan, men kan tenke meg det blir litt av en opplevelse. Tror konsertene hennes er spektakulære, har såvidt sett innslag fra en av hennes konserter på TV, og det var jo helt utrolig! Er du veldig fan eller? Hvor i London er konserten?

Du er forresten kjempeflink. Det er kjempedeilig å passe klær i mindre størrelser og føle seg sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

:tristbla: Nå er jeg lei

Eller jeg er ikke lei av å slanke meg, men jeg er lei av å være feit, jeg er drittlei av at det tar så lang tid,og at kroppen ikke blir stam uten å trene masse :sur:

Jeg har ikke lyst til å trene, jeg vil bare blir slank og fin bare ved å spise sunt :forvirret:

De siste dagene i bikini har nemlig vist meg hvor mye fett jeg har gjemt i sommer. Det tyter jo ut overalt jo :overrasket: Og det går så tregt med denne slankinga!! Jeg vil ned 2 kilo i uka for da blir jeg fort slank!! Men jeg vet jo at det bare er dumt og iallefall enda mer stressende... Jeg har ikke trent i dag, og nå rekker jeg ikke så mye heller. Kanskje jeg skal hive med på stepmaskina og ta noen styrkeøvelser etterpå for å bøte litt på samvittigheten?

Æsj.. Har absolutt ikke lyst til noenting kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Eller jeg er ikke lei av å slanke meg, men jeg er lei av å være feit, jeg er drittlei av at det tar så lang tid,og at kroppen ikke blir stam uten å trene masse :sur:

Jeg har ikke lyst til å trene, jeg vil bare blir slank og fin bare ved å spise sunt :forvirret:

De siste dagene i bikini har nemlig vist meg hvor mye fett jeg har gjemt i sommer. Det tyter jo ut overalt jo :overrasket:  Og det går så tregt med denne slankinga!! Jeg vil ned 2 kilo i uka for da blir jeg fort slank!! Men jeg vet jo at det bare er dumt og iallefall enda mer stressende... Jeg har ikke trent i dag, og nå rekker jeg ikke så mye heller. Kanskje jeg skal hive med på stepmaskina og ta noen styrkeøvelser etterpå for å bøte litt på samvittigheten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Det ble middag i stedet for trening :tristbla:

Mulig jeg og sambo går en tur etterpå, men det spørs om vi rekker for vi får besøk etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene i bikini har nemlig vist meg hvor mye fett jeg har gjemt i sommer. Det tyter jo ut overalt jo :overrasket:  Og det går så tregt med denne slankinga!! Jeg vil ned 2 kilo i uka for da blir jeg fort slank!! Men jeg vet jo at det bare er dumt og iallefall enda mer stressende... Jeg har ikke trent i dag, og nå rekker jeg ikke så mye heller. Kanskje jeg skal hive med på stepmaskina og ta noen styrkeøvelser etterpå for å bøte litt på samvittigheten?

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold ut, tror alle har sånne dager innimellom.. Selv har jeg ikke vært flink med treninga denne uka, men prøver å tenke på hva jeg putter i munnen. Det er ikke lett i dette herlige været! Men bikinisesongen er en bra motivajson... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overlevd jobbens sommerfest! Drakk mye og spiste sunt :overrasket: og tror jeg danset bort de ekstra alkohol-kaloriene. Er i overraskende fin form, men vet nå at jeg har litt igjen før jeg passer inn i bukser i størrelse 29....

Så da er det bare å stå på. Men nå først skal jeg sole meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg må si jeg er veldig spent for morgendagens veiing... Jeg har vært veldig flink hele uka, bortsett fra i går for da drakk jeg 3 halvlitere og havnet på 1550 kcal. Ikke så ille tross alt! Men ida g veide jeg 500 gram mer enn dagen før, men det er nok alkoholen sin skyld. Jeg har dessverre ikke fått trent så mye som ønsket, men jeg håper virkelig jeg kommer meg igang med styrketrening til uka for jeg trenger virkelig å stramme opp her og der!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wow! Er ingen Madonnafan, men kan tenke meg det blir litt av en opplevelse. Tror konsertene hennes er spektakulære, har såvidt sett innslag fra en av hennes konserter på TV, og det var jo helt utrolig! Er du veldig fan eller? Hvor i London er konserten?

Du er forresten kjempeflink. Det er kjempedeilig å passe klær i mindre størrelser og føle seg sexy!

Jeg var veldig Madonna-fan i ungdomsårene og det henger igjen. Jeg har også inntrykk av at konsertene hennes er rene fyrverkeri så jeg gleder meg masse. Det er en sånn ting som jeg bare MÅ gjøre en gang i løpet av livet! Konserten er på Wembley Arena - den helt nye - og den er på Madonnas bursdag!

Nå vurderer jeg nesten å bruke kredittkortet mitt på colosseumklinikken....

Vil være tynn!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,9 kilo igjen til den opprinnelige målstreken. Desverre tror jeg at jeg bør slenge på en 2-3 kilo til. Da er målet i sikte i begynnelsen av august. Det er hvis jeg klarer å holde meg på et gjennomsnitt på 650 gram i uka. Denne uka ble det ned 800 gram og det er jeg storfornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,7 kilo ned fra forrige mandag :hoppe: Har hatt mensen i mellomtida, så nå har vannet i kroppen tydeligvis forsvunnet!

Drar til syden på torsdag, og det er sinnsykt deilig å dra dit med en flatere mage :sjarmor: Det er ikke mange kilo som gjenstår nå for at jeg skal føle meg vel i bikini. Er litt spent på hvordan kostholdet blir mens jeg er der nede, skal prøve å holde meg til lightbrus, iste og vann om dagene iallefall. Og prøve å spise litt mer regelmessig enn hva vi har gjort tidligere år. Ellers skal jeg kose meg glugg ihjæl og drite i kalorier og greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg kommer ikke til å registrere dagens resultat i vektklubb :forvirret: Det burde faktisk ikke være mulig at jeg har stått stille når jeg har bare skeiet ut med 300 kcal hele uka, og trent litt i tillegg til å ha mensen :overrasket: . Hmm... Jeg får så hvordan det er i morgen. Hvis ikke håper jeg virkelig jeg raser ned denne uka, for nå har jeg 3 uker på å gå ned minst 3 kilo! Helst 4.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...