Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Dette kommer godt med nå! :ler:

Synes forresten det er kjempebra at du har fått skikkelig treningsglede Ephemera! :) Det er så deilig å føle det sånn! Er i en periode med det selv. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg har fått et motsatt problem enn tidligere..... Jeg sliter med å få i meg nok mat! :overrasket: Det trodde jeg aldri skulle skje....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Jeg tok veiedagen i dag jeg, og resultatet: minus 400 gram. Er fornøyd med det.

Har gått ned 6,8 kg. 1,2 kg igjen til målet mitt (men stresser ikke med å nå det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag for meg i dag.

Dagens tall:

03.04.06: 70,0 kg, midje 80 cm

10.04.06: 67,8 kg, midje 79 cm

18.04.06: 67,6 kg, midje 78 cm

24.04.06: 67,6 kg, midje 77 cm

03.05.06: 66,4 kg, midje 76 cm

10.05.06: 66,6 kg, midje 77 cm

16.05.06: 65,2 kg, midje 74 cm

Nedgang: -4,8 kg, midje -6 cm

Det har visst løsnet igjen. Ned 1,4 fra forrige uke. Hurra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg veid meg. Fikk to sjokk, faktisk. Først gikk jeg på vekta og den viste 60,0 kg(+200g). Jeg visste at jeg ikke kunne ha gått opp denne uken, så jeg ble en smule irritert. Gikk av og på igjen. Da viste den 58,6(-1.2). "Jaha, så du skal gi meg falske forhåpninger", tenkte jeg da. Gikk av og på gjentatte ganger, men den viste 58,6. Jeg har jo merket nedgangen på kroppen, og visst at jeg har vært flink den siste uken, men ikke SÅ flink. ;)

Men men.. Klapp for meg! Ser ut som om platået jeg har stått på har løsnet litt(selv om jeg regner at mye av nedgangen ikke er fett.. ;) )

Ned 1,2 kg! Nå er det 2-3 kg så er jeg ferdig. :)

Endret av hecuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

:klappe:

Så flinke alle er!!!

Nå ser det ut til at det går fremover for veldig mange av oss! Endelig!!!

Kanskje vi rekker bikiniformen før sommer slår skikkelig til? :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

Så flinke alle er!!!

Nå ser det ut til at det går fremover for veldig mange av oss! Endelig!!!

Kanskje vi rekker bikiniformen før sommer slår skikkelig til? :sexy:

Ja! :-D

Med -4,8 kg på seks uker regner jeg med å klare i hvert fall 4 kg til innen st.Hans (5 uker) - da vil jeg helst ha nådd 62 kg. Og så blir det finpuss etter det, vil ned til 60 innen juli. Sånn ca....

Føler meg uansett mye mer 'normalvektig' allerede - bilringen er nesten borte, og lår og rumpe er smalere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Men bare så dere vet det så har vi kosedag imorgen også!! :hoppe:

Ikke jeg ;)

Jeg kan ikke skeie ut mer enn litt (2-300 kcal) en gang i uka så det blir enten i morgen eller til helga... Vi får se hva det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Noen som vet hvor i vektklubb jeg finner den grafen over vekta mi der jeg ser hvordan jeg burde ligge også?

Jeg får bare opp den som viser hvordan vekta mi er, og jeg synes ikke den er noe bra... Vil gjerne se hvordan jeg skal ligge fremover også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor i vektklubb jeg finner den grafen over vekta mi der jeg ser hvordan jeg burde ligge også?

Jeg får bare opp den som viser hvordan vekta mi er, og jeg synes ikke den er noe bra... Vil gjerne se hvordan jeg skal ligge fremover også....

Gå på "mine kurver"-introsiden. Der finner du "vekten min akkurat nå" helt nederst på siden. Den finnes også i en mindre utgav på "min private side".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0
Gå på "mine kurver"-introsiden. Der finner du "vekten min akkurat nå" helt nederst på siden. Den finnes også i en mindre utgav på "min private side".

Takk! :)

Det er den under mine private sider jeg leter etter, den kommer opp når jeg trykker på mine kurver også innimellom... Nå var det ingen mulighet for "vekten min akkurat nå" ... :forvirret: Liker den best for den er den mest realistiske av de. Den andre viser et veldig forvridd bilde av vektnedgangen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Siden det er 17 mai i morgen blir det sikkert en del usunne kaker osv. Jeg tenkte jeg skulle ta med en kake på besøk som er sunnere enn andre kaker så man kan ha et bedre alternativ.

Noen her inne som har en oppskrift de også har testet de vil dele?

Vurderer denne:

Du trenger dette:

2.5 dl havregryn

1 Plate kokesjokolade

1 Pakke bringebær- eller jordbærgelepulver

3 dl cottage cheese

5 dl skogsbæryoghurt

Slik gjør du det:

Rist havregryn i tørr stekepanne til de er sprø. Smelt sjokoladen i vannbad og rør den sammen med havregrynene. Klem massen ut i springform. Dekk gjerne bunnen med bakepapir, da er kaken lettere å få ut av formen.

Lag gele med halv vannmengde. avkjøl den, men pass på at den ikke stivner. Mos cottage cheesen så den blir glatt, og rør den sammen med yoghurten. Rør inn gelen, og la det stå til det tykner. Hell ostemassen over havregrynsbunnen i formen, og la kaken stå i kjøleskap så den stivner. Pynt gjerne med friske bær.

(hentet fra www.vektklubb.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sabine

Så flinke dere er! Gratulerer alle sammen!

I går ble det en ganske slapp dag på meg, men spiste veldig sunt, bortsett fra en utskeielse: hjemmelaget mangois. Husker dere at jeg skulle holde meg unna ferdigsøtsaker? Tanken er at da blir det ikke så lett å stappe i seg noe og i tillegg vet jeg da hva jeg får i meg.

Deler oppskriften med dere, i tilfelle dere får lyst på noe kaldt og godt i sommer, uten altfor mange kalorier. Det ble nesten en liter.

1 stor, moden mango

2 eggehviter

1 1/2 dl joghurt naturell

1/2 dl (50g) sukker.

Purer mangoen (brukte stavmikser) sammen med sukkeret. Pisk eggehvitene stive og rør forsiktig inn joghurt og mangoblandingen. Hell i en beholder og sett i fryseren. Rør om hver halvtime. Etter noen timer er blandingen stiv nok. Hvis den blir stående for lenge, blir den hard, men da er det bare å la den stå litt.

Inspirasjonen fant jeg på matsidene her, jordbærmousse var utgangspunktet. Kommer nok til å lage flere varianter i løpet av sommeren!

I dag har jeg vært på trening. Det var hardt, siden jeg var veldig trøtt (ble sent i går og måtte tidlig opp), men nå har jeg et par timer før jeg må på jobb igjen.

Den kaka ser god ut, Vampyra! Vet du hvor mange kalorier den har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0

Jeg prøvde kjolen jeg skal ha i bryllupet og den passer allerede litt bedre! Jeg har riktignok mer og ta av før den sitter pent, men det tyder iallefall på at jeg er på vei! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde kjolen jeg skal ha i bryllupet og den passer allerede litt bedre! Jeg har riktignok mer og ta av før den sitter pent, men det tyder iallefall på at jeg er på vei! :tommelsmil:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skal, skal ikke....? Sitter her og lurer på om jeg skal melde meg inn på treningssenter eller ikke.. Vet liksom ikke om jeg kommer til å være flink nok til å gå dit, sånn at det lønner seg.. Huff, vet ikke hva jeg kommer fram til.. *tenke,tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hvor bor du galatea? hvis du har mulighet til å komme deg til en athletica? SElv om du ikke er student kan du trene der veldig billig nemlig!

Og nå har de halv pris resten av semesteret. (til og med august tror jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...