Gå til innhold

71 grader Nord kjendis 2023


cookies

Anbefalte innlegg

Må si jeg er utrolig imponert og stolt over Maria! De andre i semifinalen er jo også kjempeflinke, men synes Maria er ekstra tøff som gjør det så bra uten noe bakgrunn fra idrett eller slike aktiviteter. 

  • Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat begynt å se dagens episode. Skjønner ikke helt hvordan det bestemmes hvem som ryker ut? Hvis noen ikke fullfører, så ryker de. Men hvis alle fullfører da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (15 timer siden):

Akkurat begynt å se dagens episode. Skjønner ikke helt hvordan det bestemmes hvem som ryker ut? Hvis noen ikke fullfører, så ryker de. Men hvis alle fullfører da?

Da er alle i finalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (9 timer siden):

Da er alle i finalen. 

Det var altså den kjedeligste semifinalen ever..

 

Og de har jo bare vasa rundt i samme område i flere episoder.

Får håpe finalen blir spennende. Er det bare én episode igjen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en episode nå i går.

Om episoden som kommer på torsdag er den siste vet jeg ikke, evt. er vel siste på søndag vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episoden ligger ute nå, og VG har allerede spoilet (med bilde) hvem som vant. Jeg sjekka Discovery+ for en halvtime siden og da lå ikke episoden der, så trodde ikke den kom før søndag og dermed så jeg på nettaviser til feil tidspunkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, puddles said:

Episoden ligger ute nå, og VG har allerede spoilet (med bilde) hvem som vant. Jeg sjekka Discovery+ for en halvtime siden og da lå ikke episoden der, så trodde ikke den kom før søndag og dermed så jeg på nettaviser til feil tidspunkt.

Da gidder ikke jeg se siste episode. Velfortjent seier, hadde unnet alle de siste 4 å vinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjent seier ja, alle de fire siste har gjort en flott innsats gjennom programmet. Men, er det bare meg som syns at finalen har tapt seg? Syns det var kjekt før når det var en lengre finale.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finale på budsjett i år eller? Litt stusselig opplegg i forhold til tidligere.. Bilal er verdig vinner, sympatisk og flink fyr, men uansett synes jeg Niklas var bedre enn ham i det meste- bortsett fra når det gjelder quiz om isbreer. Igjen?! De hadde jo en lang quiz om akkurat det samme for bare noen programmer siden😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sys64738 skrev (17 timer siden):

På 71 grader nord får man bilen til odel og eie, i motsetnig til på farmen hvor man får den til leie! 🚗

Farmen Kjendis får sikkert en bil til eie, i tiillegg til lønningene sine

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...