Gå til innhold

71 grader Nord kjendis 2023


cookies

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tøttaa skrev (3 timer siden):

Er det bare meg som synes måten Arman "lot" Kevin vinne på var litt.. tafatt?

Jeg skjønte virkelig ikke hvorfor Arman tok det valget. Likte han ikke å være med? Var han mett på opplevelser allerede? Jeg satt egentlig bare og så frem til at Kevin skulle ryke, siden han er så klovnete av seg, men så gir Arman fra seg seieren? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønte virkelig ikke hvorfor Arman tok det valget. Likte han ikke å være med? Var han mett på opplevelser allerede? Jeg satt egentlig bare og så frem til at Kevin skulle ryke, siden han er så klovnete av seg, men så gir Arman fra seg seieren? 

Tørte sikkert ikke hoppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, tøttaa said:

Er det bare meg som synes måten Arman "lot" Kevin vinne på var litt.. tafatt?

Han gadd ikke mer

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livili skrev (5 timer siden):

Tørte sikkert ikke hoppe. 

 

Nutz skrev (5 timer siden):

Han gadd ikke mer

Jeg tenkte begge disse tingene. Virket så utrolig påtått og falsk den forklaringen hans, og sånn han bare stilte seg opp for å se utover mens Kevin svømte for harde livet, yikes.. Og deretter la det så fint frem hvordan han ville slippe Kevin videre fordi han ikke kunne ta seieren fra en "bror" og at hvis han hadde bestemt seg for det så hadde han vunnet 🙄 Kleineste jeg har sett på en stund.

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, tøttaa said:

 

Jeg tenkte begge disse tingene. Virket så utrolig påtått og falsk den forklaringen hans, og sånn han bare stilte seg opp for å se utover mens Kevin svømte for harde livet, yikes.. Og deretter la det så fint frem hvordan han ville slippe Kevin videre fordi han ikke kunne ta seieren fra en "bror" og at hvis han hadde bestemt seg for det så hadde han vunnet 🙄 Kleineste jeg har sett på en stund.

Ja han hadde stått rakere i ryggen hadde han bare sagt det som det var. 

"Jeg er trøtt, sliten, støl, våt og kald. Jeg gidder ikke mer av dette." Det hadde vært HELT forståelig 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Ja han hadde stått rakere i ryggen hadde han bare sagt det som det var. 

"Jeg er trøtt, sliten, støl, våt og kald. Jeg gidder ikke mer av dette." Det hadde vært HELT forståelig 😂

Helt enig 🤗

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

revue3 skrev (3 minutter siden):

Håper det tar seg litt opp fremover. Begynner å bli lei av kevin og Caroline.  

De første syv episodene har vært så kjedelige at jeg for aller første gang ikke gleder meg til neste episode (som tilleggsinfo kan jeg jo legge til at jeg i år har sett alle sesongene fra 2014 og frem til i år).  Det mangler progresjon og kule opplevelser? De valgte f eks IGJEN å bruke Juvet Bungy som en aktivitet, bare to år etter å ha vært nøyaktig samme sted som Teams sesong 1. Og denne surringen i Stavanger sentrum minner mer om en reklame for Stavanger enn "Norges vakreste eventyr". Alt er litt monotont, liksom?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes deler av lag Nordkapp utviser en helt ekstrem tålmodighet. Selv blir jeg sur og trigget av å se Kevin og Caroline ikke gidde å stå opp, og alle klovneriene til Kevin. 😅

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mykemule skrev (13 timer siden):

Synes deler av lag Nordkapp utviser en helt ekstrem tålmodighet. Selv blir jeg sur og trigget av å se Kevin og Caroline ikke gidde å stå opp, og alle klovneriene til Kevin. 😅

Jeg hadde EKSPLODERT!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså Kevin er 35 år 😱 Er det mulig å oppføre seg så umodent og barnslig? Han og Carloline fortjener ikke å vinne noe som helst. 

Synes forresten det er super gøy å se en seriøs side av Maria Stavang. At hun faktisk ønsker å komme lengst mulig og ikkje fjaser det bort, slik vi kanskje er vandt med å se henne ☺️

Nicklas Dyrhaug, for en ro og tålodighet! Liker godt Terje og Johanne også.

Bilal prater for mye. Litt for cocky til tider. Det trenger ikke være negativt, men det blir litt mye av han.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline kommer da MYE bedre ut enn Kevin?? Ser frem til at han ryker, han bare irriterer. Er det mulig?? Han er frekk og respektløs også oppe i alt dette barnslige fjaset og sutringen hans. ÅÅÅÅ! Tenk at han er like gammel som Niklas Dyrhaug?? Mannen som gjør ALT for han, motiverer og bærer. 
Ellers liker jeg alle. Skjønner de får kjørt seg, da er det lett å miste motivasjonen og humøret av ulike grunner i en sånn setting. Ikke så strålende vær hele tiden heller. De får vel dusje snart kanskje? En god seng og god mat? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ikke sånn særlig spoiler men..

Vi er nå på episode 11 tror jeg, og de går fremdeles og vaser i skauen helt sør i landet. Er ikke dette en ganske tafatt sesong? De skal jo tydeligvis sove i fjellveggen, noe som klart er gøy eller utfordrende for deltakerne, men fra seerperspektiv så føler jeg primært vi har sett de vase i skau, sykle litt og padle litt. Gjesp.

Også skjønner jeg Maria sin frustrasjon godt. Men hun nailer dette 💯

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, refill said:
  Hide contents

Ikke sånn særlig spoiler men..

Vi er nå på episode 11 tror jeg, og de går fremdeles og vaser i skauen helt sør i landet. Er ikke dette en ganske tafatt sesong? De skal jo tydeligvis sove i fjellveggen, noe som klart er gøy eller utfordrende for deltakerne, men fra seerperspektiv så føler jeg primært vi har sett de vase i skau, sykle litt og padle litt. Gjesp.

Også skjønner jeg Maria sin frustrasjon godt. Men hun nailer dette 💯

 

Sånn syntes jeg forrige sesong var også, det er kjedelig. Nå ser jeg bare på 71 hvis jeg har sett ferdig alle de andre seriene jeg følger med på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år virker det som de har lullegreier for å beholde c-kjendiser som Caroline og Kevin. De tar altfor mye plass med sin sutring.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (På 9.10.2023 den 13.58):

Altså Kevin er 35 år 😱 Er det mulig å oppføre seg så umodent og barnslig? Han og Carloline fortjener ikke å vinne noe som helst. 

Synes forresten det er super gøy å se en seriøs side av Maria Stavang. At hun faktisk ønsker å komme lengst mulig og ikkje fjaser det bort, slik vi kanskje er vandt med å se henne ☺️

Nicklas Dyrhaug, for en ro og tålodighet! Liker godt Terje og Johanne også.

Bilal prater for mye. Litt for cocky til tider. Det trenger ikke være negativt, men det blir litt mye av han.

Syns Bilal gjør en god figur. Rolig og tålmodig, og vittige kommentarer. :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det er nå er det kun fysisk form og muligens litt navigering som teller. De burde legge inn andre typer oppgaver som jevner ut konkurransen litt mer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...