Gå til innhold

71 grader Nord kjendis 2023


cookies

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lafamiglia skrev (4 timer siden):

Han Kevin-fyren virker bare helt blåst i hodet

Jeg synes han er morsom på podcast 🤣 Han er blåst med vilje, samtidig som han neppe er så smart IRL. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 time siden):

Jeg synes han er morsom på podcast 🤣 Han er blåst med vilje, samtidig som han neppe er så smart IRL. 

Jeg må innrømme at jeg synes han er morsom. Synes det er så vittig hvordan han har gjennomført totalt stilskifte, en ting er hår, klær og utrykk han bruker, men han gir jo faktisk inntrykk av å kun å ha spist kebab og tråkka asfalt bak ei ghetto-blokk hele livet. Nesten så en tror at han tror det selv. 
Noen som vet når/om han la om dialekten?  Vet han snakka østlandsk i 2015 på Paradise. Men søsteren som er Toppserie-spiller snakker vel lokal dialekt ( Rogaland) såvidt jeg vet. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (På 22.9.2023 den 20.15):

Han Kevin-fyren virker bare helt blåst i hodet

Han er 35! Høres mer ut som 20...om han spiller eller er sånn må jo gudene vite  😜 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skjønner ikke hvorfor programlederen gav lag Nordkapp muligheten til å svare på resten av spørsmålene når Maria Stavang hadde misforstått oppgaven? I tidligere sesonger så har jo folk misforstått i hytt og pine uten at det blir rettet på... :vetikke:

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (13 timer siden):

Kevin gjør seg så dum at det er en smule morsomt. Alt han sa om Stavanger og rike/fattige osv :fnise:

Hehe, ja .

Og han sa Kvalbergtårnet om Valbergtårnet 😁

Endret av FruRosa
Tastefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/23/2023 at 11:12 PM, Gladidagogså said:

Han er 35! Høres mer ut som 20...om han spiller eller er sånn må jo gudene vite  😜 

Haha....jeg lurer på om han er en parodi 🙈😅 makan til original.

 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, FruRosa said:

Hehe, ja .

Og han sa Kvalbergtårnet om Valbergtårnet 😁

Litt irriterende å høre Tom Stiansen ikke klarer å si Jåttåvågen, men Jattevågen 🤣😂

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Hatsumomo said:

Kevin gjør seg så dum at det er en smule morsomt. Alt han sa om Stavanger og rike/fattige osv :fnise:

Haha ja han kan jo ta seg en tur til Oslo øst og se hvor lang tid det tar før han ble slått ned. Han er nok tryggere i rogaland.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (7 timer siden):

Litt irriterende å høre Tom Stiansen ikke klarer å si Jåttåvågen, men Jattevågen 🤣😂

Huff ja! 

Jeg sa det høyt her flere ganger.  Jåttåvågen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (På 17.9.2023 den 17.03):

 

Der røyk det nye inntrykket gitt.

https://www.dagbladet.no/video/fikk-tilsnakk-etter-teltkos/vmmHUSj5
 

Hvem lar andre ta dem på puppene, og kler seg naken fordi noen har bursdag, med de andre i teltet til stede! Drøyt.

Har sett litt mer på 71 grader nord nå, og tror jeg må sluke mine egne ord.

Jeg var nok litt fordomsfull, og møter meg selv litt i døra her, og tar alt tilbake.

Caroline Nitter i 71 er rå. Herlighet, aldri sett noen som er så positive, og i tillegg har hun så mye å gå på. Hun er bare helt herlig, denne siden av henne likte jeg, så energisk, positiv og full av energi, kan jo ikke la være å bli glad. Føler hun backer de andre så sykt godt :) 

Så meg som sluker mine ord, Caroline har imponert meg sykt, elsker utstrålingen hun viser, hun er jo alltid glad :) Merker jeg har begynt å heie litt ekstra på henne nå :) 

  • Liker 12
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (På 24.9.2023 den 12.34):

Men skjønner ikke hvorfor programlederen gav lag Nordkapp muligheten til å svare på resten av spørsmålene når Maria Stavang hadde misforstått oppgaven? I tidligere sesonger så har jo folk misforstått i hytt og pine uten at det blir rettet på... :vetikke:

mulig hun ikke fikk beskjed om at hun kunne ta oppgaven med tilbake til de andre? At det var produksjonen som glippet og ikke hu?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dagens episode, når et av lagene skal ut i utslagskonkurranse: to av lagmedlemmene har akkurat slitt seg helt ut i siste etappe. De to resterende lagmedlemmene har stått og ventet i noen timer. Hvordan klarer produksjonen å kjøre igang en konkurranse som GARANTERT vil være en ulempe for dem som akkurat ga alt i en etappe? Det er jo vanvittig urettferdig helt fra starten av😕

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Gurka said:

I dagens episode, når et av lagene skal ut i utslagskonkurranse: to av lagmedlemmene har akkurat slitt seg helt ut i siste etappe. De to resterende lagmedlemmene har stått og ventet i noen timer. Hvordan klarer produksjonen å kjøre igang en konkurranse som GARANTERT vil være en ulempe for dem som akkurat ga alt i en etappe? Det er jo vanvittig urettferdig helt fra starten av😕

Har ikke sett episoden enda, men enten har produksjonen gjort seg opp en mening om hvem de ønsker å ha med seg videre eller så er det tilfeldig at det ble sånn pga dårlig planlegging. TV produksjon har som regel en stram timeplan de må holde seg til, så om det er planlagt konkurranse 17.30, så blir det konkurranse 17.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (58 minutter siden):

Har ikke sett episoden enda, men enten har produksjonen gjort seg opp en mening om hvem de ønsker å ha med seg videre eller så er det tilfeldig at det ble sånn pga dårlig planlegging. TV produksjon har som regel en stram timeplan de må holde seg til, så om det er planlagt konkurranse 17.30, så blir det konkurranse 17.30.

Jeg heller til dårlig planlegging. Når man er helt gelé i beina/kroppen etter en tung etappe som kun noen har gjennomført, sier det seg selv at det også er disse som sliter mest i en fysisk utslagskonkurranse like etterpå. Jeg har null problem med å forstå at det er tett tidsprogram, men akkurat dette ble litt for dumt. Null spenning å se to utslitte deltakere konkurrere mot to deltakere som har hatt flere timer med hvile (og sikkert mat).

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neste gang Tom Stiansen legger ut på en ny 71 grader nord tur, må han lære seg stedsnavnene.

Nå er de i Maudal og etappen skal i følge Tom avsluttes på Birkeland. Kan det stemme? Vil tro det er Byrkjedal han mener, men disse Rogalandsnavnene har vært vanskelig for han i år 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (4 minutter siden):

Neste gang Tom Stiansen legger ut på en ny 71 grader nord tur, må han lære seg stedsnavnene.

Nå er de i Maudal og etappen skal i følge Tom avsluttes på Birkeland. Kan det stemme? Vil tro det er Byrkjedal han mener, men disse Rogalandsnavnene har vært vanskelig for han i år 😂

Reagerte på det samme. Skal de tilbake til Sørlandet? Eller finnes det flere Birkeland, kanskje? Men meget mulig han mener Byrkjedal, ja. ;)  Om det er det han mener, er det rart de ikke har spilt det inn på nytt, i tilfelle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (2 timer siden):

Neste gang Tom Stiansen legger ut på en ny 71 grader nord tur, må han lære seg stedsnavnene.

Nå er de i Maudal og etappen skal i følge Tom avsluttes på Birkeland. Kan det stemme? Vil tro det er Byrkjedal han mener, men disse Rogalandsnavnene har vært vanskelig for han i år 😂

Det ligger en Birkeland i nærheten av Byrkjedal. Jeg kjørte forbi et Birkeland-skilt etter å ha vært i Gloppedalsura for et par uker siden👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Gurka said:

Det ligger en Birkeland i nærheten av Byrkjedal. Jeg kjørte forbi et Birkeland-skilt etter å ha vært i Gloppedalsura for et par uker siden👍

Good, da har vi fått klarhet i det 👍😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...