Gå til innhold

71 grader Nord kjendis 2023


cookies

Anbefalte innlegg

I går var det premiere på 71 grader nord kjendis. Helt ok cast synes jeg, med unntak av Anne Ma og Caroline. Godt at Anne Ma trakk seg etter fem minutter 🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ja det må vel være ny rekord?! 
Hun trakk seg jo omtrent før de hadde kommet i gang. De hadde vel gått 200 meter eller noe...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er faktisk dårlig gjort å få Annema i programmet. Produksjon visste jo veldig godt at det var null sjanse at hun klarte dette. Ikke greit. 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (1 time siden):

Jeg syns det er faktisk dårlig gjort å få Annema i programmet. Produksjon visste jo veldig godt at det var null sjanse at hun klarte dette. Ikke greit. 

De har jo alltid med en eller annen kjendis som strengt tatt ALDRI burde vært med i programmet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (4 minutter siden):

De har jo alltid med en eller annen kjendis som strengt tatt ALDRI burde vært med i programmet.

Ja, i år er det Annema, han fyren med fletter i håret og hun blonde Caroline Nitter - som visstnok er en "tv-personlighet" i følge TvNorge..

Men men... Annema fikk vel sikkert betalt for tiden hun brukte + at hun kom seg på tv igjen, så hun er sikker fornøyd.

Endret av The Kavorka
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (3 minutter siden):

Ja, i år er det Annema, han fyren med fletter i håret og hun blonde Caroline Nitter - som visstnok er en "tv-personlighet" i følge TvNorge..

Men men... Annema fikk vel sikkert betalt for tiden hun brukte + at hun kom seg på tv igjen, så hun er sikker fornøyd.

Han fyren med fletter i håret (Kevin) bør klare seg et stykke, han har tross alt et par år med trening og jobb som personlig trener på CV-en.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill3My skrev (1 minutt siden):

Han fyren med fletter i håret (Kevin) bør klare seg et stykke, han har tross alt et par år med trening og jobb som personlig trener på CV-en.

Åja, såpass. Ja, jeg har aldri sett eller hørt om ham, så jeg vet egentlig ikke noe om ham - bortsett fra inntrykket jeg fikk i den første episoden. Det var ikke spesielt godt.

Da er det jo mulig han holder ut en stund, ja.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange irriterende folk…ja ja, en irriterende person mindre ganske kjapt 😅

Anne og Maria liker jeg veldig godt og et par andre og, håper Caroline og Kevin detter ut fort.😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline er faktisk en som har vært på tur og ser ut til å være i god form, tror hun kommer ganske lagt her. 

Endret av mirenena
Feil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Altså..han Kevin Lauren, han spiller en karakter ikke sant? Han ER ikke så dum?

Trodde oppriktig at dette var Herman Flesvig som deltok som Ola Halvorsen-karakteren sin. 🙈

  • Liker 37
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daudaferd skrev (4 minutter siden):

Trodde oppriktig at dette var Herman Flesvig som deltok som Ola Halvorsen-karakteren sin. 🙈

Haha, var det jeg også trodde😂😂 det må jo være litt tull? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (3 timer siden):

Caroline er faktisk en som har vært på tur og ser ut til å være i god form, tror hun kommer ganske lagt her. 

Ja, Caroline er i god form! Tror hun kommer til å overraske de fleste ☺️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annema altså, alt er andre sin skyld, er det mulig å ha så lite selvinnsikt ? Hun hadde ikke trukket seg, nei, hun hadde stoppet. Før syntes jeg og hun var litt morsom, men nå er hun bare slitsom. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldertøsa

Helt grusomt med hu som gasset ned Anne Ma med parfyme. Var jo derfor hu trakk seg.

Så håpløst å bruke parfyme når du skal ut i skogen liksom 😵‍💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at Annema ga seg så fort.

Men trodde først at det var Ola Halvorsen/Herman Flesvik som er med😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, bonsaijenta said:

Men trodde først at det var Ola Halvorsen/Herman Flesvik som er med😅

Det trodde jeg og. Han forstår ikke norsk fordi han er 1/4 dansk???

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/8/2023 at 8:15 PM, mirenena said:

Jeg syns det er faktisk dårlig gjort å få Annema i programmet. Produksjon visste jo veldig godt at det var null sjanse at hun klarte dette. Ikke greit. 

Tenkte det samme. Mulig hun ikke hadde fått anledning til å trene så mye som hun trodde hun skulle rekke men likevel ikke ville gå glipp av pengene for å delta i en episode? Antar dette er kjendiser som ikke deltar uten betaling. Mulig jeg tar feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Hatsumomo said:

Altså..han Kevin Lauren, han spiller en karakter ikke sant? Han ER ikke så dum?

Husk han er amerikaner. Selv om han har spikret norsk uttale nokså bra, musikere er ofte flinke på dette i fremmedspråk, så kan det skorte mye på ordforråd og kulturforståelse. Tipper det forvirrer noen seere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...