Gå til innhold

71 grader Nord kjendis 2023


cookies

Anbefalte innlegg

LCFA skrev (59 minutter siden):

Husk han er amerikaner. Selv om han har spikret norsk uttale nokså bra, musikere er ofte flinke på dette i fremmedspråk, så kan det skorte mye på ordforråd og kulturforståelse. Tipper det forvirrer noen seere.

Han er norsk. Heter jo Hansen til etternavn, det virkelig navnet altså.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LCFA skrev (5 timer siden):

Tenkte det samme. Mulig hun ikke hadde fått anledning til å trene så mye som hun trodde hun skulle rekke men likevel ikke ville gå glipp av pengene for å delta i en episode? Antar dette er kjendiser som ikke deltar uten betaling. Mulig jeg tar feil.

Hun har sagt hun har trent boksing og  gått ned 15 kg i forkant av deltakelsen i 71 grader. 
Dette er det andre reality showet hun ryker ut i som førstemann. Aner jeg en tendens her? 
Tillegg: hun hadde garantert trukket seg etterhvert på denne etappen uansett  , aldri i livet om hun hadde gått i vannet frivillig to ganger 😏

Endret av Zenhouse
Tillegg
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Han er norsk. Heter jo Hansen til etternavn, det virkelig navnet altså.

Sa han ikke at han var 25% norsk, og at far var dansk, mor halvt dansk. Men han er født og oppvokst i Norge? Jeg trodde man var norsk om var født og oppvokst her jeg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Han er norsk. Heter jo Hansen til etternavn, det virkelig navnet altså.

Han er visst født og oppvokst i Stavanger, med familie fra Østlandet. Forklarer kanskje dialekten. Linken er fra introen til Paradise Hotel:

 https://youtu.be/B_8RJTnKoFI?si=0BOOjqqHX4Q-MeX_

han spiller nok veldig på kebabnorsk/urban -personligheten  som aldri har gått på noe annet enn asfalt i livet, utrent osv. 

Han jobbet lenge som personlig trener på et treningssenter  i Stavanger, etter deltakelsen i Paradise, så han har en helt annen bakgrunn enn det han gir utrykk for. Han har gjort flere dumme ting jeg ikke gidder nevne engang, men han har nok vært en av dem som har slitt når  berømmelsen avtok etter PH, som førte til flere ting og da konsekvenser som fengselsdom i siste instans. Så har han gjennoppstått som «75% dansk fyr som ikke skjønner alle norske ord, super-urban rapper med dårlig kondis.» Blir bare teit synes jeg. 

Endret av Zenhouse
Tillegg.
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på reprisen i går og syntes Anne Rimmen virket litt sutrete. Var liksom "programlederstemmen" hennes av og til og så sutring resten. Mindre sporty enn jeg trodde.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LCFA skrev (På 11.9.2023 den 11.22):

Tenkte det samme. Mulig hun ikke hadde fått anledning til å trene så mye som hun trodde hun skulle rekke men likevel ikke ville gå glipp av pengene for å delta i en episode? Antar dette er kjendiser som ikke deltar uten betaling. Mulig jeg tar feil.

Migrene eller ei, tror dere hun hadde hoppet iskaldt hav og kommet i land med sekken ? Hvem hadde det vært sin skyld da ?

Endret av Loke37
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
cookies skrev (På 8.9.2023 den 13.25):

I går var det premiere på 71 grader nord kjendis. Helt ok cast synes jeg, med unntak av Anne Ma og Caroline. Godt at Anne Ma trakk seg etter fem minutter 🙈

Synes Caroline gjør en veldig god figur på 71 grader nord, så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (4 minutter siden):

Synes Caroline gjør en veldig god figur på 71 grader nord, så langt.

Jeg er enig. Hun har gjort et bedre inntrykk enn jeg først trodde. Jeg var vel litt forutinntatt, kanskje…

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (1 time siden):

Jeg syns Caroline er kjempekul. Har sett sånne influensere klare seg utrolig bra i villmarksprogrammer før.

Sofie Karlstad ( Farmen kjendis) og Rikke Isaksen ( kompani Lauritzen og 71 grader) har også gjort det bra. Hmmm ser nå at felles nevneren for alle her er at de er fra Nord-Norge 😅😅

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (På 12.9.2023 den 19.15):

Synes Caroline gjør en veldig god figur på 71 grader nord, så langt.

 

cookies skrev (På 12.9.2023 den 19.20):

Jeg er enig. Hun har gjort et bedre inntrykk enn jeg først trodde. Jeg var vel litt forutinntatt, kanskje…

Der røyk det nye inntrykket gitt.

https://www.dagbladet.no/video/fikk-tilsnakk-etter-teltkos/vmmHUSj5
 

Hvem lar andre ta dem på puppene, og kler seg naken fordi noen har bursdag, med de andre i teltet til stede! Drøyt.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MisterMister
Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

 

Der røyk det nye inntrykket gitt.

https://www.dagbladet.no/video/fikk-tilsnakk-etter-teltkos/vmmHUSj5
 

Hvem lar andre ta dem på puppene, og kler seg naken fordi noen har bursdag, med de andre i teltet til stede! Drøyt.

Synes fortsatt hun gjør en ganske god figur jeg, ser ikke noe stort problem i det hun gjorde. Riktig å ikke ta det med på tv tenker jeg, men at det skjedde der i teltet ser jeg ikke noe stort problem i, det tror jeg ikke de andre i teltet gjorde heller. Hvis rette dama hadde flashet puppene sine til meg på bursdagen min, hadde jeg blitt veldig glad jeg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg henger litt etter, ser på episode 3 nå. Er det ikke litt urettferdig at Nordkapp baser rundt med ski i snøstormen mens lag Lindesnes bare skal traske i mål i solsteika? Ellers gøy med nytt konsept da..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline Nitter, har hun tatovert sminke på seg eller noe? Hun ser jo så sminket ut til enhver tid, kan liksom ikke skjønne at man verken har tid eller mulighet til å drive å sminke seg så mye hele tiden på tur?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig cast synes jeg! Det er så åpenbart at de skal fylle noen kvoter.. "dum og deilig influenser som får vise hvor flink og sympatisk hun er" - "én voksen kar som inntar pappa-rollen i gruppa" - "en klovn som lager masse påtatt surr" - "avdanket eller mer eller mindre ukjente idrettsutøvere helt uten personlighet". 

Ikke noe galt med disse folkene hver for seg naturligvis, men i et sånn program så blir det opplagt og kjedelig. I tillegg synes jeg det er kjedelig når de deler opp lagene i "bajas-laget" Nordkapp og "fornuftig-laget" Lindesnes. Mye gøyere hvis de var mer blandet! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (18 timer siden):

Caroline Nitter, har hun tatovert sminke på seg eller noe? Hun ser jo så sminket ut til enhver tid, kan liksom ikke skjønne at man verken har tid eller mulighet til å drive å sminke seg så mye hele tiden på tur?

Lurte på det samme! Satt også lenge og lurte på om hun aldri skulle ta på seg lue og om det er fordi hun vil vise håret 😅 Men den kom på til slutt oppi fjellveggen!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2023 at 8:26 PM, Hatsumomo said:

Caroline Nitter, har hun tatovert sminke på seg eller noe? Hun ser jo så sminket ut til enhver tid, kan liksom ikke skjønne at man verken har tid eller mulighet til å drive å sminke seg så mye hele tiden på tur?

Ser ut som om hun har lash extensions, som kan vare noen uker, fargede og voksa øyebryn og noe fillers i leppene. Det kan være hun bruker litt sminke utover det, men jeg syns ikke hun ser supersminka ut om man overser de delvis permanente tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett alle sesonger, så det kan hende det har skjedd før, men jeg syns det er rart med aktivitet inne i en velodrom? Trodde det var en turprogram. Også passer ikke helt bra med Vår Energi reklame, når de ødelegger naturen.  

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...