FreezeandFawn Skrevet 22. oktober 2023 #81 Del Skrevet 22. oktober 2023 Maria imponerte meg i siste episoden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 22. oktober 2023 #82 Del Skrevet 22. oktober 2023 LivLaga skrev (11 timer siden): Sånn som det er nå er det kun fysisk form og muligens litt navigering som teller. De burde legge inn andre typer oppgaver som jevner ut konkurransen litt mer. Håper det.. ellers blir det jo kjedelig. men er sjokkert over at de ikke visste at Victoria er Hamsun!😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 26. oktober 2023 #83 Del Skrevet 26. oktober 2023 Spoiler Endelig gikk Caroline ut. Hun har overrasket positivt, men liker ikke den tilgjorte «se på meg så sinna jeg er». Hun er jo en dyktig dame, skjønner ikke hvorfor hun har gjort alt det der mot seg selv.. blir spennende å følge med fremover! Begynner å tilspisse seg😁 Fra dagens episode - spoiler ol hvem som røk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 26. oktober 2023 #84 Del Skrevet 26. oktober 2023 ..kjedelig cast,jeg likte dette programmet i gamle dager,da det var personligheter med..Trine Rein,Mia Gundersen,Mini,Numme,..selv Jan Thomas gjorde en artig figur der.. Jeg vet ikke hvem disse folkene er lenger,men så er jeg vel blitt for gammel Legger merke til influencere,the aliens have landed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 26. oktober 2023 #85 Del Skrevet 26. oktober 2023 Hadde egentlig ikke hørt noe særlig om Niklas Dyrhaug før, men har fått skikkelig sansen for ham. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 27. oktober 2023 #86 Del Skrevet 27. oktober 2023 Anita666 skrev (10 timer siden): ..kjedelig cast,jeg likte dette programmet i gamle dager,da det var personligheter med..Trine Rein,Mia Gundersen,Mini,Numme,..selv Jan Thomas gjorde en artig figur der.. Jeg vet ikke hvem disse folkene er lenger,men så er jeg vel blitt for gammel Legger merke til influencere,the aliens have landed Jeg syns castingen var fantastisk i år! Bortsett fra en, men hun røk ut etter 700 meter, så😁 Hadde aldri hørt om Kevin lauren og Caroline Nitter heller, og de andre har jeg bare hørt/sett nevnt, men syns det har vært moro(om enn litt overdramatisering av de ovennevnte). Maria og Bilal kjente jeg godt til, og de og de andre imponerer. Fine folk. Du savner de som sikkrrt var med i ting da du var yngre. De er dessverre ikke så relevante for oss «yngre» (er 35 da, så ikke ung egentlig). Marleah skrev (8 timer siden): Hadde egentlig ikke hørt noe særlig om Niklas Dyrhaug før, men har fått skikkelig sansen for ham. Enig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 27. oktober 2023 #87 Del Skrevet 27. oktober 2023 Er skikkelig skuffa over etappene i år. Det er så mye byvandring og de bruker så mye tid på konkurranser for å konkurrere om hvem som skal konkurrere om å konkurrere om å få bli. Jeg vil se høye fjell, spektakulær natur og flotte naturopplevelser. Ikke kjendiser som løser oppgaver mens de går rundt i en by og leter etter fargegata, dirigerer korps eller fremfører stev i en kirke. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 27. oktober 2023 #88 Del Skrevet 27. oktober 2023 Dragonfly84 skrev (8 timer siden): Er skikkelig skuffa over etappene i år. Det er så mye byvandring og de bruker så mye tid på konkurranser for å konkurrere om hvem som skal konkurrere om å konkurrere om å få bli. Jeg vil se høye fjell, spektakulær natur og flotte naturopplevelser. Ikke kjendiser som løser oppgaver mens de går rundt i en by og leter etter fargegata, dirigerer korps eller fremfører stev i en kirke. Personlig lurer jeg på om de kommer til å nå 71° nord i det hele tatt i år 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 28. oktober 2023 #89 Del Skrevet 28. oktober 2023 refill skrev (9 timer siden): Personlig lurer jeg på om de kommer til å nå 71° nord i det hele tatt i år 😂 De nådde det punktet allerede i program 2. Det vil si halvparten av deltakerne. De andre surret rundt på Lindesnes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 28. oktober 2023 #90 Del Skrevet 28. oktober 2023 Helt enig i at det er kjedelig med bare den samme lokasjonen hele tiden. Sør og vestland i 9 av 10 episoder og så flyr de til nordkapp for en siste etappe. Jeg trodde poenget var at de skulle gå landet på langs. Hvorfor er de aldri på øst- eller midtnorge? Trøndelag, nord-vestlandet, bodø, lofoten? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revue3 Skrevet 29. oktober 2023 #91 Del Skrevet 29. oktober 2023 Er det noe feil med dagens sending? Er det ikke samme episode som torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 30. oktober 2023 #92 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) 16 hours ago, revue3 said: Er det noe feil med dagens sending? Er det ikke samme episode som torsdag? Reprise fra sist uke (tors/søn) sendes alltid før den nyeste på søndag kveld 20.30. Endret 30. oktober 2023 av Mollebolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 30. oktober 2023 #93 Del Skrevet 30. oktober 2023 Nutz skrev (På 28.10.2023 den 17.57): Helt enig i at det er kjedelig med bare den samme lokasjonen hele tiden. Sør og vestland i 9 av 10 episoder og så flyr de til nordkapp for en siste etappe. Jeg trodde poenget var at de skulle gå landet på langs. Hvorfor er de aldri på øst- eller midtnorge? Trøndelag, nord-vestlandet, bodø, lofoten? Jeg lurer på om de drar dit de sponses for å dra... Lofoten har sikkert nok turister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 30. oktober 2023 #94 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Lurer på hvordan de filmer denne serien, det må da være utrolig mange kameraer i bruk? Her er det vel bare one and done takes, så f eks på utforsyklingen da de fikk de forskjellige deltagerne i forskjellige vinkler forskjellige steder i løypen Endret 30. oktober 2023 av Nutz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 3. november 2023 #95 Del Skrevet 3. november 2023 Nutz skrev (På 30.10.2023 den 14.59): Lurer på hvordan de filmer denne serien, det må da være utrolig mange kameraer i bruk? Her er det vel bare one and done takes, så f eks på utforsyklingen da de fikk de forskjellige deltagerne i forskjellige vinkler forskjellige steder i løypen Ja tenkte på det jeg og, men de bruker kanskje drone også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 5. november 2023 #96 Del Skrevet 5. november 2023 On 11/4/2023 at 12:34 AM, LivLaga said: Ja tenkte på det jeg og, men de bruker kanskje drone også? Det gjør de ja, men de har tydeligvis folk på bakken også. Kamerateamet må være i god form for å holde tritt med de sprekeste deltagerne. Ikke bare skal du ta deg frem, men bære utstyr, filme mens du går, styre lyd, lys og linser. Etter så mange sesonger hvor mye repeteres år etter år, hadde jeg heller ønsket meg en dokumentar om programmet enn enda en kjendis-versjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 5. november 2023 #97 Del Skrevet 5. november 2023 Nutz skrev (49 minutter siden): Det gjør de ja, men de har tydeligvis folk på bakken også. Kamerateamet må være i god form for å holde tritt med de sprekeste deltagerne. Ikke bare skal du ta deg frem, men bære utstyr, filme mens du går, styre lyd, lys og linser. Etter så mange sesonger hvor mye repeteres år etter år, hadde jeg heller ønsket meg en dokumentar om programmet enn enda en kjendis-versjon. Enig, det hadde vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 5. november 2023 #98 Del Skrevet 5. november 2023 Nutz skrev (På 28.10.2023 den 17.57): Helt enig i at det er kjedelig med bare den samme lokasjonen hele tiden. Sør og vestland i 9 av 10 episoder og så flyr de til nordkapp for en siste etappe. Jeg trodde poenget var at de skulle gå landet på langs. Hvorfor er de aldri på øst- eller midtnorge? Trøndelag, nord-vestlandet, bodø, lofoten? Og den skogen de har surret rundt i de to siste episodene. Bare tørre stammer og null utsikt. Hogstfelt og tilfeldige skogsbilveier. Frister ikke dra dit på tur… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 5. november 2023 #99 Del Skrevet 5. november 2023 Nutz skrev (9 timer siden): Det gjør de ja, men de har tydeligvis folk på bakken også. Kamerateamet må være i god form for å holde tritt med de sprekeste deltagerne. Ikke3 bare skal du ta deg frem, men bære utstyr, filme mens du går, styre lyd, lys og linser. Etter så mange sesonger hvor mye repeteres år etter år, hadde jeg heller ønsket meg en dokumentar om programmet enn enda en kjendis-versjon. Jeg får stadig opp denne på Facebook. Der står det litt om hva som kreves! Det er en gammel artikkel, men den brukes tydeligvis fortsatt som reklame. https://www.hellyhansen.com/no_no/journal/bak-kulissene-pa-71-grader-nord-norges-toffeste-kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. november 2023 #100 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg klarer søren meg ikke å se på når de holder på oppi den fjellveggen de er i nå altså 😱🙈🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå