emhanse Skrevet 12. juni 2016 #281 Del Skrevet 12. juni 2016 9 minutter siden, Knøtta skrev: Er det en bitteliten strek her, eller er det bare ønsketenkning? Jeg ser en strek💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtta Skrevet 12. juni 2016 #282 Del Skrevet 12. juni 2016 47 minutter siden, emhanse skrev: Jeg ser en strek💜 Håper det stemmer! Testen ser sånn ut nå (men det er jo en time siden jeg tok den).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #283 Del Skrevet 12. juni 2016 9 minutter siden, Knøtta skrev: Håper det stemmer! Testen ser sånn ut nå (men det er jo en time siden jeg tok den).. Akkurat sånn ser min sin ut og! Var litt svakere til å begynne med, men etter 15min så var den sånn som dette. Har tidligere forsøk bare hatt blendahvite tester.. Håper litt forsiktig... Anonymkode: 9a359...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 12. juni 2016 #284 Del Skrevet 12. juni 2016 13 minutter siden, Knøtta skrev: Håper det stemmer! Testen ser sånn ut nå (men det er jo en time siden jeg tok den).. Min var helt lik, tok den 10DPO. Er 6 uker i morgen😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtta Skrevet 12. juni 2016 #285 Del Skrevet 12. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat sånn ser min sin ut og! Var litt svakere til å begynne med, men etter 15min så var den sånn som dette. Har tidligere forsøk bare hatt blendahvite tester.. Håper litt forsiktig... Anonymkode: 9a359...3b1 Krysser fingren for oss begge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #286 Del Skrevet 12. juni 2016 Et øyeblikk siden, Knøtta skrev: Krysser fingren for oss begge Du krysser fingrene og jeg krysser tærne, så håper vi på det beste! Anonymkode: 9a359...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cc Skrevet 12. juni 2016 #287 Del Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, Knøtta skrev: Er det en bitteliten strek her, eller er det bare ønsketenkning? Jeg ser en strek. Den blir helt sikkert sterkere for hver dag du prøver. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cc Skrevet 12. juni 2016 #288 Del Skrevet 12. juni 2016 19 minutter siden, Knøtta skrev: Håper det stemmer! Testen ser sånn ut nå (men det er jo en time siden jeg tok den).. Der er den jo sterker👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #289 Del Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, Knøtta skrev: Håper det stemmer! Testen ser sånn ut nå (men det er jo en time siden jeg tok den).. Definitivt en strek! Gratulerer 😀 og hvis din strek også er veldig lik denne du over her, så er nok din også positiv, har de rosa farge i seg, så er den positiv! Anonymkode: 2acbf...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #290 Del Skrevet 12. juni 2016 Dette er 3 gang jeg viser tester her på to uker, men altså, disse har vel strek??? 😁 Anonymkode: b9e53...555 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 12. juni 2016 #291 Del Skrevet 12. juni 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er 3 gang jeg viser tester her på to uker, men altså, disse har vel strek??? 😁 Anonymkode: b9e53...555 Jeg skimter supersvake streker👍🏻 Men om det er skyggestreker er vanskelig å si ennå. Hvor mange DPO er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #292 Del Skrevet 12. juni 2016 Er 5 dager over IKM:) Anonymkode: b9e53...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #293 Del Skrevet 12. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 5 dager over IKM:) Anonymkode: b9e53...555 Er du helt sikker på når du hadde eggløsning? Så svak strek fem dager over ikm ville vært ytters ytterst uvanlig. Men sein og litt variasjon i eggløsning er ikke så uvanlig. Anonymkode: 560d7...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 13. juni 2016 #294 Del Skrevet 13. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er 3 gang jeg viser tester her på to uker, men altså, disse har vel strek??? 😁 Anonymkode: b9e53...555 Jeg ser ingen strek på den øverste. Jeg kan kanskje se en bred skygge i området hvor testen skal være om jeg myser og legger skikkelig godvilje til.. men ser strek på nederste testen! Om det er skygge eller ekte, er vanskelig å si, for jeg kan ikke si hvilken farge den har. Sier som jeg har sagt til andre - ta det som en grunn til å beholde håpet men ikke ta det for sikkert helt ennå. Ta en test til senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #295 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg tok clearblue i dag og der sto det gravid 1-2 🎉 Takk for hjelpen:) Hilsen meg med de to testene over her:) Anonymkode: b9e53...555 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 13. juni 2016 #296 Del Skrevet 13. juni 2016 Grattis! :D Ønsker deg et godt svangerskap, kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtta Skrevet 13. juni 2016 #297 Del Skrevet 13. juni 2016 Da var det bekreftet Takk for svar på testene over 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinn Skrevet 14. juni 2016 #298 Del Skrevet 14. juni 2016 Hei! Ser selv at testen min er positiv Det som plager meg litt, er at jeg satt en Ovitrelleinjeksjon på kvelden 30. mai ( i forbindelse med IVF). Men det er jo 15 dager siden nå. Ovitrellen skal visst være ute av systemet etter ti dager, men har lest litt rundt på diverse forum og skjønner at den sitter i litt lenger hos enkelte. Jeg testet negativ med billigtester for fem og fire dager siden. Testen på bildet tok jeg i dag. Streken kom opp etter ett minutt cirka, og bildet er tatt etter tre minutter. Fikk en bittelitt svakere test i går på ettermiddagsurin. Fornuften sier at det ikke er Ovitrellen som gir utslag nå, men jeg har en liten djevel på skulderen som sier det motsatte Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #299 Del Skrevet 14. juni 2016 5 minutter siden, flinn skrev: Hei! Ser selv at testen min er positiv Det som plager meg litt, er at jeg satt en Ovitrelleinjeksjon på kvelden 30. mai ( i forbindelse med IVF). Men det er jo 15 dager siden nå. Ovitrellen skal visst være ute av systemet etter ti dager, men har lest litt rundt på diverse forum og skjønner at den sitter i litt lenger hos enkelte. Jeg testet negativ med billigtester for fem og fire dager siden. Testen på bildet tok jeg i dag. Streken kom opp etter ett minutt cirka, og bildet er tatt etter tre minutter. Fikk en bittelitt svakere test i går på ettermiddagsurin. Fornuften sier at det ikke er Ovitrellen som gir utslag nå, men jeg har en liten djevel på skulderen som sier det motsatte Hva tror dere? Den er selvfølgelig positiv, når du nå testet negativt for et par dager siden? Er det noe å lure på? Anonymkode: 06b5d...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #300 Del Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Den er selvfølgelig positiv, når du nå testet negativt for et par dager siden? Er det noe å lure på? Anonymkode: 06b5d...657 Altså baby-positiv, ikke Ivitrelle, den har du jo testet ut. Grattis! Anonymkode: 06b5d...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå