Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

FrankDrebin skrev (8 timer siden):

The Batman. Jeg må nok si at dette er min favoritt siden Burtons første. :)

Er du ikke så fan av The Dark Knight? Bare lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrankDrebin skrev (10 timer siden):

The Batman. Jeg må nok si at dette er min favoritt siden Burtons første. :)

Sett Keaton sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How to be Single - Story of my life, den begynte litt teit, men sluttet bra. Merkelig at den ene historien nesten ikke hadde noe med de andre å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymperson1 skrev (På 24.4.2022 den 11.53):

Er du ikke så fan av The Dark Knight? Bare lurer

Joda, jeg liker godt de filmene også (bortsett fra The Dark Knight Rising, synes den var litt seig), men jeg likte denne bedre. :)

Cid skrev (På 24.4.2022 den 14.06):

Sett Keaton sine?

Ja, det er jo Tim Burton sine filmer, hvor han er med. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hengt etter på filmer i lang tid, men har fått sett en del de siste dagene. Legger ved hvor jeg så de i tillegg. 

Escape Room 2 (2021) - Sykt bra film, likte den veldig godt. Like godt som film nr 1. Håper det kommer en til. Så Escape room 1 før jeg så nr 2, men har sett nr 1 flere ganger før det. Anbefaler begge to. 
Leide hos viaplay (så bra jeg var villig til å betale for den! Da er den bra, tro meg!)

Chaos Walking (2021) - Tanken er god og konseptet har potensialet.. men dårlig gjennomført. Plottet er tynt og ikke ferdig tenkt. Er noen små irriterende "glitcher" hvor du ser at karakteren tenker noe, men det er ikke synlig/hørbart (du må se filmen for å forstå hva jeg mener). Veldig tynt og ubetydelig plot, veldig synd for det er en god tanke bak og jeg likte veldig verdenen og potensialet med konseptet... men så er det som om hele filmen er de første 10 minuttene av en normal film. Veldig sært valg av plot. 
TV2 play 

Nerve (2016) - Bra nok, ikke topp film men bra nok til å se flere ganger. 
Tv2 Play.

The weekend away (2022) - Kjedelig og middelmådig film. Klassisk netflix-kvalitet. Går fort i glemmeboken. 
Netflix

Voyagers (2021) - Dårlig film, bortkastet tid og energi. Du viste hva som ville skje 5 minutter før det skjedde, ganske så "predictable". 
Viaplay. 

Kissing booth 3 (2021) - Jeg så 1 så da måtte jeg se 2, og siden jeg så 1 og 2 så måtte jeg nå se 3. Skulle aldri ha sett nr 1. For den var bra første gang, ble nedgradert til OK etter nr 2 og nå er jeg bare glad hele greia er over slik at vi kan alle legge det bak oss. Er ikke alltid en oppfølger er nødvendig eller bra tenkt. 
Netflix

2067 (2020) - Bra nok til å se en gang. Men blir bare med den ene gangen. Så anbefales.
Viaplay

The Fallout (2021) - Bra film, trist film, litt treg film men en ok film. Manglet noe... veldig treg film, sa jeg det? Kommer nok ikke til å se den igjen. 
HBO Max

Det er de jeg har sett de siste 3-4 dagene. Nok filmer for i år. Nå er det tilbake til å se de samme seriene om å om igjen. 

Anonymkode: 673b2...8a3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har hengt etter på filmer i lang tid, men har fått sett en del de siste dagene. Legger ved hvor jeg så de i tillegg. 

Escape Room 2 (2021) - Sykt bra film, likte den veldig godt. Like godt som film nr 1. Håper det kommer en til. Så Escape room 1 før jeg så nr 2, men har sett nr 1 flere ganger før det. Anbefaler begge to. 
Leide hos viaplay (så bra jeg var villig til å betale for den! Da er den bra, tro meg!)

Chaos Walking (2021) - Tanken er god og konseptet har potensialet.. men dårlig gjennomført. Plottet er tynt og ikke ferdig tenkt. Er noen små irriterende "glitcher" hvor du ser at karakteren tenker noe, men det er ikke synlig/hørbart (du må se filmen for å forstå hva jeg mener). Veldig tynt og ubetydelig plot, veldig synd for det er en god tanke bak og jeg likte veldig verdenen og potensialet med konseptet... men så er det som om hele filmen er de første 10 minuttene av en normal film. Veldig sært valg av plot. 
TV2 play 

Nerve (2016) - Bra nok, ikke topp film men bra nok til å se flere ganger. 
Tv2 Play.

The weekend away (2022) - Kjedelig og middelmådig film. Klassisk netflix-kvalitet. Går fort i glemmeboken. 
Netflix

Voyagers (2021) - Dårlig film, bortkastet tid og energi. Du viste hva som ville skje 5 minutter før det skjedde, ganske så "predictable". 
Viaplay. 

Kissing booth 3 (2021) - Jeg så 1 så da måtte jeg se 2, og siden jeg så 1 og 2 så måtte jeg nå se 3. Skulle aldri ha sett nr 1. For den var bra første gang, ble nedgradert til OK etter nr 2 og nå er jeg bare glad hele greia er over slik at vi kan alle legge det bak oss. Er ikke alltid en oppfølger er nødvendig eller bra tenkt. 
Netflix

2067 (2020) - Bra nok til å se en gang. Men blir bare med den ene gangen. Så anbefales.
Viaplay

The Fallout (2021) - Bra film, trist film, litt treg film men en ok film. Manglet noe... veldig treg film, sa jeg det? Kommer nok ikke til å se den igjen. 
HBO Max

Det er de jeg har sett de siste 3-4 dagene. Nok filmer for i år. Nå er det tilbake til å se de samme seriene om å om igjen. 

Anonymkode: 673b2...8a3

Jeg synes faktisk at nr 2 av kissing booth var best :)

Anonymkode: a8588...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 28.4.2022 den 2.17):

John Wick, trist at Michael Nyqvist døde :( Hadde vært digg å se han i en av oppfølgerne

2ern og 3ern er enda bedre, særlig 2ern 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deep Water, alt jeg ser for Ana de Armas ass. Dårlig film, men hun er pen så :P 

Anonymkode: 71ee7...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AprilRyan skrev (På 17.4.2022 den 19.53):

Death on the Nile. Den var helt ok, men samtidig ikke helt der. Fikk ikke den der følelsen jeg har fått av andre filmatiseringer av Agatha Christie sine bøker.

Hvilke filmatiseringer av Agatha Christie har du likt?

Anonymkode: 5c5ba...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...