Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Rocky for aller første gang - synes faktisk den var ganske kjedelig, men historien var god, så jeg så den ferdig. Da er jeg ferdig med enda en film fra mitt fødselsår. Dette var aller første film der Steady-Cam ble brukt. Mer info om dette finnes på YouTube og i dokumentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den avskyelige snømannen: Søt, jeg blir så fort rørt for tida, så jeg gråter av det meste. 7/10

Familien Mitchell mot maskinene: Litt slitsom grunnet alle effektene, det var jo effekter hele tida selv om advarselen sier i enkelte scener. Den var helt ok, men det blir en film man har sett før. 5/10

Anonymkode: 35749...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The outfit. God film der hele handlingen foregår i ett lokale og skuespillerne kommer og går. Så viss en liker litt sånn "teater vibe" over filmene sine, så anbefaler jeg den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Death on the Nile. Den var helt ok, men samtidig ikke helt der. Fikk ikke den der følelsen jeg har fått av andre filmatiseringer av Agatha Christie sine bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolkien (opptak fra dansk tv) - begynte litt sakte, men så ble det bedre. Gav den 4.5 stjerner på Letterboxd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonfall.  Gud for en rotete og dårlig film 😅

Anonymkode: 71ee7...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Athena79 skrev (20 timer siden):

image.jpeg.e14c43ed8e5978dd6ec0b72e66d7580c.jpeg

hvor går denne?

Anonymkode: a8588...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...