Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maestro skrev (3 timer siden):

Lizzie Mcguire stjerne for en dag 😂

Den så jeg mye på når jeg var liten, digger filmen 😄 og serien. Dumt vi ikke får oppfølger serien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden vi er inne på temaet .. noen som kan tipse meg om andre nett sider enn bare platekompaniet ? Jeg er ute etter bare 5 og 6 sesongen med LOST og mangler siste 2 sesongene med prison break.  De selger bare alle (!) sesongene i EN pakke til dyr pris på PK. Skulle likt å kunne kjøpe sesonger separat. 
ellers så er jeg åsså lei av bare å bestille fra platekompaniet. 

Anonymkode: aaa3a...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Siden vi er inne på temaet .. noen som kan tipse meg om andre nett sider enn bare platekompaniet ? Jeg er ute etter bare 5 og 6 sesongen med LOST og mangler siste 2 sesongene med prison break.  De selger bare alle (!) sesongene i EN pakke til dyr pris på PK. Skulle likt å kunne kjøpe sesonger separat. 

Amazon leverer mye til Norge, har du prøvd der?

Anonymkode: 1f666...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor ikke bare streame? Disney+ har alle 6 sesongene med Lost og alle 5 sesongene med Prison Break.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverdet i stenen med mini :) han likte den godt,men er en av de kjedeligste disney filmene synes jeg, veldig glad i disney filmer ellers :)

Anonymkode: a8588...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/4/2022 at 3:14 AM, AnonymBruker said:

cdon.no ?

Anonymkode: b98f9...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...