Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Bridges of Madison County ❤️ Den pleier jeg å se minst en gang hver vinter, og får de samme følelsene og tårene om igjen, hver gang jeg ser den. 😪 Og de to sammen, åhhh kunne ikke vært mer perfekt.
 

Anonymkode: e11fa...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sen ve ben skrev (4 minutter siden):

Ja, det er han. En av mine favoritter. Så også Terminalen i går kveld, den elsker jeg og kan se den om igjen og om igjen.😁

Den filmen er fantastisk 😄 Digger når han begynner å samle mynter fra vognene til å kjøpe mat på burger king 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Den filmen er fantastisk 😄 Digger når han begynner å samle mynter fra vognene til å kjøpe mat på burger king 😅

Haha ja! 😅 Jeg elsker disse : « i’m a little afraid of this room», «u don’t like fish», «medicine for goat» og mange flere 🤣 Han er så utrolig god i sin rolle, det er ubeskrivelig. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så The Terminal i dag (sikkert fra samme kanal som de andre over, her i opptak). Nydelig film og helt passende siden jeg har mine foreldre på besøk og de er sensitive for enkelte ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pig (2021)

Hvorfor har jeg ventet så lenge med å se denne??? Nicolas Cage spiller Rob, en einstøing som bor i en falleferdig hytte i skogen sammen med sin trøffesniffende bestevenn, spilt av kunekune-grisen Brandy. Hun sørger for store funn av dyrebare trøfler, som Rob bytter i forsyninger en gang i uka. En natt blir grisen kidnappet av ukjente menn, og Rob må tilbake til storbyen han for mange år siden forlot, for å finne tilbake sin verdifulle grisevenn. 

Dette kunne jo fort blitt en griseversjon av "John Wick", men den er i stedet blitt en vakker film om sorg og tapt kjærlighet. Med et liiite innslag av Fight Club. Nic Cage gjør en storslått figur som den nedbrutte Rob, jeg tror ikke jeg har sett ham så god siden "Leaving Las Vegas". En svært god karakter- og dialogdrevet film, og vel verdt å bruke 90 minutter på.

7/10

 

Endret av Venkman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott

King Richard. Biopic om Venus og Serena Williams far, Richard.  Mannen laget en plan for døtrenes suksess på tennisbanen omtrent før de ble født.  Denne planen skulle følges, koste hva det koste vil. Tydeligvis en kontroversiell type, dette, men hvorfor lage film om ham, ikke om de egentlige hovedpersonene, søstrene selv?

Filmen er lang og stopper på et underlig tidspunkt i søstrenes karriere.  Man får heller ikke noe svar på hvorfor akkurat tennis?  Siden man vet stort sett hvordan det går, uteblir den store spenningen.  Jeg er heller ingen stor fan av sporten, så dette ble egentlig ganske kjedelig.  Oscarbait for Will Smith er det, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjelldronning skrev (På 16.2.2018 den 13.24):

The choice. En film av Nicholas Sparks ❤️

Så den for andre gang på lørdag. En veldig fin film. Vet du om en annen film i samme stil? Er så behagelig og koselig med gode filmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ingen ,da jeg ikke har tv :(

Anonymkode: a8588...52a

Trenger jo ikke TV :) 

Anonymkode: 49f2d...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ingen ,da jeg ikke har tv :(

Anonymkode: a8588...52a

Takk for at du svarer her, og husk at det er mulig å se filmer både på data, nettbrett og mobil. Dessuten også på kino. Dette er ikke en tråd for kun tv.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trenger jo ikke TV :) 

Anonymkode: 49f2d...141

sant,men orker ikke og se på så små skjermer som macen og mobilen,men barnet skal på overnatting i helga, så da får jeg tven på rommet til barnet :)

Anonymkode: a8588...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...