Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hauru no ugoku shiro/Howl's moving castle (2004). Kjempefin å se på, mange kreative ideer, men de ulike plottdelene ble litt mye og forvirrende til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Man From U.N.C.L.E. Stilig film! Faller ikke "film-stilen" i smak, så er den verdt å få med seg kun for soundtracket og klærne uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hamlet (1948). Likte veldig godt, men selv om Laurence Olivier var fantastisk som tittelrollen var det litt distraherende med alderen hans, han var jo egentlig alt for gammel. Særlig siden han var 11 år eldre enn hun som spilte hans mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan Falk *Slutten*

Utrolig bra filmer! :smilbla:

Ja, hele denne serien er bra. Fra Livvaktene og utover. Null Toleranse, Den Tredje Bølgen, og alle filmene om spesialenheten. Det er virkelig et prosjekt som har blitt halt i land i fin stil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hele denne serien er bra. Fra Livvaktene og utover. Null Toleranse, Den Tredje Bølgen, og alle filmene om spesialenheten. Det er virkelig et prosjekt som har blitt halt i land i fin stil.

Helt enig! :5:

Og Seth Rydell er verdens kuleste skurk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turbo Kid. Overraskende underholdende:) Egentlig Mad Max: Fury road på BMX-sykkel:P

Anonymkode: cedf5...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deadlands.

New Zealand.

Etnisk hevndrama, fra før maoriene spiste sin første hvite mann.

En ung høvdingsønn er siste overlevende av sin stamme etter at de ble myrdet ved forræderi, og søker hevn hos en figur som ingen vet om er menneske eller demon eller monster. Det eneste man vet er at alle som begir seg inn på hans enemerker forsvinner sporløst. Territoriet hans er fordømt. Stammen som holdt til der, forsvant sporløst, og bare monsteret er igjen. Det kalles for Deadlands.

Temmelig intense greier, og jeg ble ærlig talt litt nervøs bare av å SE på maorikrigerne når de markerte seg.

Det er masse slåssing, selvsagt, og kampscenen er såpass realistiske at jeg er overbevist om at flere av statistene faktisk døde under innspillingen.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lady Mondegreen

Jeg begynte på War of the Worlds (2005) i går kveld og har en teori om at jeg er plassert her på jorden for å se den første timen av denne filmen slik at jeg kan hindre dere andre fra å gjøre det samme. Med andre ord, styr unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...