Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

the last shift 

Anonymous poster hash: 8a548...e5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Black Mass (2015)

Gledet meg til denne etter å ha sett traileren, og lurte på om filmen kunne toppen den :P

Glad for å se Depp i denne rollen, selv om sminken er noe distraherende.

Syns den var bra stilistisk, men at siste halvdel kun gikk på å komme igjennom historien, man mistet dybden litt. Men så er man jo også bortskjemt med vellaget mafia-historie gjennom Boardwalk Empire... 

Anonymous poster hash: 6929e...bf8
Skrevet

Fucking Åmål

Anonymous poster hash: 34d8a...eb0

Skrevet

Inside Out (2015)

For en fantastisk nydelig film! Jeg hadde egentlig ikke så høye forventninger, og så den mest for å "få gjort det", men ble så utrolig positivt overrasket. Synes den fortjener å være oppe med Up og Finding Nemo, og jeg skal innrømme at jeg faktisk begynte å gråte litt. Men så er jeg utrolig lettrørt da ;)

• Liker 1
Skrevet

Cargo. Tysk film. Litt sær. Science fiction.

Jorda er ganz caput og miljøet zerstört. Alles ist scehiss. Men det fins et håp, en kolonisert planet som nylig er terraformet og der mennesker kan leve som i et paradis. Så folk fraktes til store romstasjoner og venter i transitt for å komme til denne vidunderlige nye verden.

Hovedpersonen tar seg jobb på et fraktfartøy som skal være underveis i 8 år, for å få råd til å flytte til denne kolonien, der hennes søster og niese allerede bor.

Alt går som normalt, aber plötzlich....

• Liker 1
Skrevet

Advarsel: Jeg begynte å se en sinnsykt dårlig varulv-film i går. Den hette "Dark Moon Rising", og ALT ved den suger. Manus, regi, casting, dialog, effekter og så videre.

Full varulv/vampyr-klisje bonus med emo kids i rollen som overnaturlige freaks.

Styr unna denne.

Skrevet

SW: The Phantom Menace med kommentarer fra Popcorn Talk på YouTube.

Skrevet

The Fifth Estate

Likte den, men satt igjen med mange tanker rundt WikiLeaks. Men likte filmen :) 

Skrevet

A Nightmare on Elm Street. Husker da jeg og en kamerat så en skamklippet versjon av denne i smug da vi var 13 eller noe, og synes det var sååååå skummelt.  :fnise:

Skrevet

A Nightmare on Elm Street. Husker da jeg og en kamerat så en skamklippet versjon av denne i smug da vi var 13 eller noe, og synes det var sååååå skummelt.  :fnise:

Dette er det ikke alle som veit, men Johnny Depp hadde en av sine første roller i den filmen. Du vet den scenen der en av ungdommene sovner på senga og blir sugd ned i madrassen, som like etter eksploderer i blod og gørr over hele taket? Johnny Depp.

Skrevet

Dette er det ikke alle som veit, men Johnny Depp hadde en av sine første roller i den filmen. Du vet den scenen der en av ungdommene sovner på senga og blir sugd ned i madrassen, som like etter eksploderer i blod og gørr over hele taket? Johnny Depp.

Stemmer det, morsomt å se en såpass ung utgave av ham. :)

Skrevet

Siste var vel The Avengers: Age of Ultron

Skrevet

Hvor ser dere filmer nå som popcorntime er fudget?

Skrevet

Hvor ser dere filmer nå som popcorntime er fudget?

Som regel på Netflix, og det jeg har i hylla. 

Skrevet

Som regel på Netflix, og det jeg har i hylla. 

netflix er jo ræva.

• Liker 2
Skrevet

netflix er jo ræva.

Tommel for den. Netflix er gode på serier. Men filmene de legger ut er gammelt nytt. Har sett alt før! Sa opp abonnementet mitt, men vurderer å starte det opp igjen pga. serien 'Narcos'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...