Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Meline37 skrev:

Noen som har sett filmen Mount Everest? Den har jeg lyst å se.... Tror den skal være bra :) 

Den er den neste på lista over filmer vi skal se :-) Jeg er spent! 

For noen dager siden så vi The Revenant. Veldig spennende, men jeg tror jeg hadde litt vel store forventningertil den. 

I dag har vi sett The Intern, den var skikkelig søt. 

De neste vi skal se er Sicario (sikkert i morgen kveld), og så skal vi se The Martian på nyttårsaften. Festen skal være hos oss, og ingen hadde sett den (men alle har lyst til å se den), så da blir det sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SkjultBruker skrev:

Den er den neste på lista over filmer vi skal se :-) Jeg er spent! 

For noen dager siden så vi The Revenant. Veldig spennende, men jeg tror jeg hadde litt vel store forventningertil den. 

I dag har vi sett The Intern, den var skikkelig søt. 

De neste vi skal se er Sicario (sikkert i morgen kveld), og så skal vi se The Martian på nyttårsaften. Festen skal være hos oss, og ingen hadde sett den (men alle har lyst til å se den), så da blir det sånn :-)

Ja, Mount Everest skal være basert på en sann historie, og jeg synes det er interessant å se slike filmer som er fra virkelige hendelser. Den gikk en stund på kino, men den kan ha kommet på nettet nå... Jeg vet ikke. The intern, The Maritan, og Sicario... de filmene må jeg søke opp. :) Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Meline37 skrev:

Ja, Mount Everest skal være basert på en sann historie, og jeg synes det er interessant å se slike filmer som er fra virkelige hendelser. Den gikk en stund på kino, men den kan ha kommet på nettet nå... Jeg vet ikke. The intern, The Maritan, og Sicario... de filmene må jeg søke opp. :) Takk for tips :)

Filmen heter Everest. Veldig god film, nervepirrende. Anbefales! Anbefaler også en dokumentar som heter The Summit. Den ligger på Netflix. Handler om en ekspedisjon til K2 i 2008 som gikk fryktelig galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becoming Jane. Om Jane Austens begynnende forfatterskap og ene store kjærlighet.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundet av fjoråret med A Better Tomorrow 1 og 2. Kinesisk gla'vold på sitt beste. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joshua Tree (aka Army of One), en herlig hjernedød actionfilm fra 1993 med Dolph Lundgren i hovedrollen. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...