Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, sofie777 skrev:

Captain America: The First Avenger

Bølgen er vel den siste jeg har sett. Har forsøkt å sett noen andre filmer siden, men de har ikke vært gode, så jeg stoppet de underveis :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Meline37 skrev:

Bølgen er vel den siste jeg har sett. Har forsøkt å sett noen andre filmer siden, men de har ikke vært gode, så jeg stoppet de underveis   :)

Vet ikke hva dette hadde med Captain America å gjøre............

Dagens film: Iron Man

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Jeg så tilfeldig Craig list Joe på netflix i går.( dokumenter ) Likte den, ble glad av å se alle gode mennesker han møtte på veien, det er håp for verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Martian

Hørte først audio boken og den digget jeg, filmen var bra men det var visse skuespillere jeg ikke kunne fordra.
Jeg digget Matt Damon's scener.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex Machina

Den var knall. Kald og fæl og deprimerende, men det var jo også poenget. Litt i samme gate som Coherence og Primer, men penere skutt og bedre spilt enn begge. Mye bra 'tung' science fiction de siste årene egentlig, med disse, Interstellar, The Martian og ikke minst Moon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølgen - terningkast 5. Ganske amerikansk fremstilling, "skikkelig" dramatisk og for mye intriger. Det blir liksom for dumt i noen situasjoner. Men det var skikkelig bra spesialeffekter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fox Mulder
2 minutter siden, gjest_gutt23 skrev:

Villmark 2- terningkast 6. Spennende skrekkfilm. Anbefales å se når det er mørkt og guffent ute. :D 

Den har jeg kjøpt :)

Min siste film var The Thing (8/10)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Okapi skrev:

Ex Machina

Den var knall. Kald og fæl og deprimerende, men det var jo også poenget. Litt i samme gate som Coherence og Primer, men penere skutt og bedre spilt enn begge. Mye bra 'tung' science fiction de siste årene egentlig, med disse, Interstellar, The Martian og ikke minst Moon.

En av de bedre filmene jeg har sett i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 9.1.2016 at 23.35, sofie777 skrev:

Vet ikke hva dette hadde med Captain America å gjøre............

Dagens film: Iron Man

Den var vrien. Men jeg er sikker på at det er en eller annen sammenheng og at denne Meline personen ikke er helt bonkers. La oss se her da; Den opprinnelige Captain America tegneserien ble skapt under andre verdenskrig og handlingen i filmen utspiller seg også i andre verdenskrig. Andre verdenskrig; nazisme, Adolf Hitler. En film med samme navn, The Wave eller Bølgen på norsk fra 1981: http://www.imdb.com/title/tt0083316/ handler om nettopp dette.

Med andre ord en klar sammenheng mellom de to filmene, og jeg vil våge å påsta at denne Meline karakteren er et slags geni for å ha trukket denne brilliante parallellen.

Endret av Kaptein Klein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Den var vrien. Men jeg er sikker på at det er en eller annen sammenheng og at denne Meline personen ikke er helt bonkers. La oss se her da; Den opprinnelige Captain America tegneserien ble skapt under andre verdenskrig og handlingen i filmen utspiller seg også i andre verdenskrig. Andre verdenskrig; nazisme, Adolf Hitler. En film med samme navn, The Wave eller Bølgen på norsk fra 1981: http://www.imdb.com/title/tt0083316/ handler om nettopp dette.

Med andre ord en klar sammenheng mellom de to filmene, og jeg vil våge å påsta at denne Meline karakteren er et slags geni for å ha trukket denne brilliante parallellen.

Hehe, genialt! Leker meg med sånne ting innimellom selv, men mer av typen "6 degrees" mellom to usannsynlige skuespillere. Utrolig hva jeg finner. La ut en her som en lek en gang, men ingen bet på :'(

PS. Har sett "The Wave". Tror faktisk det var pensum på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.10.2015 at 20.41, Sjela skrev:

13 ghosts. Kastet bort halvannen time av mitt liv...

Haha, den er bad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...